7. kapitola - Zistenie niečoho dôležitého alebo strašného?

223 17 6
                                    

Keď som sa vrátila do izby, bola som otrasená. Snažila som sa lietať, ale nemohla som. Stala som ako prikovaná a ani som sa nepohla. Rýchlo som schamtla veci do sprchy a dala som si dlhú sprchu v teplej vode. Potrebovala som uvolniť všetky svaly ktoré mi stihli stuhnúť počas lietania.

"Hm Rose, počuj, mám taký napád. Čo keby sme šli na prázdniny k vám?" ozvalo sa spoza dverí. Vypla som vodu a zabalila sa do osušky.

"Tieto prázdniny sme u Potterovcov." začula som ako si vzdychla. "Ale, mohla by som vybaviť aby ste mohli prísť."

"Rose vieš, že Elíza ide do Egypta s rodičmi a Sam ..."

"...jasné tá ide niekam s Lucasom." dokončila som za ňu vetu. "Tak aspoň lepšie pre nás. Môžeš byť so mnou v Lilynej izbe." rýchlo som natiahla na seba oblečenie a vyšla von za Katherine.

"Bude toto leto lepšie ako to minulé?" opýtala sa Katherine a hodila sa vedľa mňa na postel. Bude? Žiadne leto nebude lepšie než to naše 3 leto. Bol to koniec tretieho ročníka a ja som mala ísť k nim.

*

"Nebudem tam vadiť?" opýtala som sa s veľkými obavami. Merlin, veď idem do Malfoy sídla.

"Ale Rose. Všetci vieme že môj otec a tvoja mama niečo taja, tak prečo to nezistiť takto. Keď bude na teba môj otec kladne reagovať bude nám jasné že spolu niečo mali."

"Tebe sa to povie ľahko." nahnevane som sa na neho pozrela.

"No keby sme šli k vám tvoj otec by ma zabil." obaja sme sa začali smiať. Je to pravda, môj otec už od školy nenávidel Malfoy rodinu. Moja mama ma chápala a ja by som rada vedela prečo.

"Dobre ale však dáš pozor aby sa mi niečo nestalo?"

"Ten najväčší." lišiacky sa na mňa usmial. Nechápala som čo myslel tým úsmevom, no neriešila som to. Teraz práve som mala horšie problémy.

Na stanici King's Cross na nás čakal len jeho otec. Jeho mama totiž musela pripraviť občerstvenie a všetko okolo pre mňa. Už som sa upokojila pokiaľ som neuvidela moju mamu.

"Scorpius máme problém."

"Ale Rose už prestaň. Stretnutie s mojím otcom dopadne dobre." stále si myslel, že problém je ten ale to nieje pravda. Keď som uvidela moju mamu nebolo mi všetko jedno.

"Scorpius Malfoy. Tvoj otec mi nerobí teraz starosti, to moja mama, je tu." ukázala som smerom kde stála. Scorpius zastal. Vôbec nevedel čo má teraz robiť.

"Tvoja mama a môj otec? Oh Merlin." zahriakol potichu. Vedel, že to nemám rada ale teraz nebol čas to tu riešiť. Bol tu oveľa väčší problém.

"Čo budeme robiť?" opýtala som sa ho. V ľuďoch sa dobre nevyznám.

"Stretmeme sa s nimi tu. Uvidíme čo s tým urobíme. Ale prosím ťa, nehovor mame že je tu môj otec, fajn?" prikývla som a vybrala sa smerom k mame. S veľkým kufrom som obchádzala spolužiakov a starších žiakov. Keď ma mama zbadala usmiala sa na mňa a vykročila ku mne, tým pádom som mohla zastať aby som to mala bližšie k nášmu miestu stretnutia.

"Mami čo ty tu robíš?" áno, na začiatok stretnutia po pol roku je to drzé ale mama to chápala.

"Otec ma po teba poslal, aj keď je v práci neželá si aby si bola u Malfoy rodine."

"Ale prečo? A ako to, že si to prečítal on a nie ty?" mama sklopila zrak.

"Nejako mi to stihol zobrať skôr ako ja. Vieš, že si jeho princezná a on sa o teba bojí " tá otcovská láska. Nahnevalo ma to.

Môžme dať tomu všetkému šancu Rose?  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang