Am vorbit mai mult cu Chloe si am incredere in ea.Cred ca ii voi zice despre Mike.
E joi si am prima ora mate.Trebuie sa ajung repede!
Am intrat in clasa,insa profa inca nu a venit.M-am asezat langa Chlo si am inceput sa vorbim.-Hei ce faci?ma intreba.
-Bine tu?
-Bine.
-Uite..vreau sa vorbim ceva!am spus eu.
-Sigur,te ascult.
-De vreo trei zile cred am fost sunata si am primite mesaje de la un tip care mi-a zis ca il cheana Mike.Am vrut sa-l cunosc,asa ca mi-a propus sa ne intalnim.Nu am mers ieri cu tine in oras fiindca trebuia sa ma vad cu el.Ne-am intalnit la stejar,iar el avea o masca pe fata(cand am rostit cuvintele astea,Chlo isi puse mainile la gura zici ca am zis ceva foarte grav sau ceva de genu'). Cand i-am zis sa isi dea jos masca,a spus ca nu vrea si ca nu e important.Eram cam nesigura si nu stiam ce e cu el.M-a luat de mana si cand a facut am fost gen Aaaaaa! Ma simtram vrajita de el sau ma rog,dar ma topeam cand il tineam de mana. M-a condus acasa ;am reusit sa ii zaresc parul castaniu.Te rog sa nu mai zici la careva asta.
-Ce dragut a facut!..Deci,incepu ea serios,apreciez foarte mult ca mi-ai zis asta fiindca pentru tine,din cate vad,e foarte important.Presupun ca iti place de el,dar nu esti sigura cine e cu adevarat fiindca nu il cunosti.Asculta-ti inima,draga mea,si afla mai multe chestii despre el.Poate chiar e dragut..
-Deci chiar asta simt!Te pricepi la asta.Mersii Chlo!
-Nu ai pentru ce!Te iubesc!
-Si eu!
Si ne-am imbratisat asa de dragut ca niste prietene adevarate.Dupa,m-am intors si din intamplare am zarit un tip din clasa care,ma mir,inca nu l-am vazut.
-Cine-i tipu ala,Chlo??
-Oh,e Jay.S-a mutat de anul ăsta in New York si pare de treaba.
Pare sau nu de treaba,e dragut!Stai putin,nici macar nu il cunosc.Si chiar cand ma gandeam la asta,el s-a apropiat de noi.
-Buna fetelor!Ce mai faceti?
Desi avea vocea putin ciudata,imi parea simpatic.
-Povestim tu?
-Ma uit la tine..si isi ridica o spranceana.
Am inceput sa rosesc si m-am asezat in banca fiindca profa venise.-Place Jay,ăă? imi sopti Chloe.
-Ce?Nu e adevarat.Adica..pare un tip de treaba.
Bine,poate imi place de el,dar vreau sa il cunosc mai bine.
Dupa ore ,eu si Chlo l-am intrebat daca vrea sa iesim la cofetarie sau asa ceva.
-Sigur!Il chem si pe Brandon,un prieten.
-Ok!zicem noi.
-Vin si eu!zise o voce subtire a unei tipe din clasa mea.
-Rachel!isi dadu ochii peste cap Chlo.
Rachel??!?
-Buna,eu sunt Maya!spun eu intinzundu-i mana prieteneste.
-Stiam deja asta,draga!Nu trebuie sa imi dai raportul!
Ok.. nu pare prea draguta!
Din cate aflasem,Rachel "nu e contrazisa de nimeni",deci vine si ea cu noi.
Ne-am hotarat sa mergem la BayCoffe sa bem un suc si sa mancam o prajitura.Am mai discutat cu Jay si e chiar dragut.Avem ceva lucruri in comun.
Dupa ce ne-am luat sucurile,Rachel a inceput sa povesteasca ceva care"trebuia sa fie amuzant",dar noi nu radeam.Doar ea o facea.S-a uitat la noi ciudat si a inceput sa gesticuleze din maine,varsand sucul pe mine.
-Oh,imi pare asa de rau!! zise ea ironic.
Am fugit la baie si am inceput sa plang.Desi nu era mare lucru,nu voiam sa ma fac de ras in fata lui Jay.
-Te simti bine Maya?ma intreba Jay.
-Sunt bine,poti pleca.Vin imediat.
-Esti sigura??
-Da,Jay.
Dupa cele intamplate,am hotarat sa plec de la cofetarie fiindca nu ma simteam prea bine.Gasca s-a destramat si am plecat cu totii acasa.
Vai.. azi am cunoscut-o pe Rachel si deja ma enerveaza!!
Ajunsa acasa,m-am pus in pat,iar mama mi-a facut niste ceai.M-am intins si dintr-o data mi-a bazait telefonul.Un mesaj.
-Iti place de Jay,asa-i??
-Mike?Ce naiba?De unde stii cine e Jay?
-Fiindca stiu.Acum raspunde-mi.
-Ce sa iti raspund?Daca tu nu vrei sa te arati,atunci cum vrei sa te cunosc.Nu stiu nimic despre tine,deci nu imi dai de ales.Da..imi place Jay.Si nu o sa mi te impotrivesti deloc!
-Maya...nu ma dramatiza.Ma vei cunoaste,doar asteapta!
Nu mai dramatiza?Ce sa astept?
Oh,ma doare capul.Nu vreau sa ma mai gandesc la asta acum!Defapt apropo..Chlo ii cam facea ochi dulci lui Brandon.Se leaga ceva...
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...