Deschid ochii si privesc in camera.Nu era nimeni,Jay cred ca s-a trezit deja.
Ma ridic lenesa din pat si privesc pe geam.
Ninge!Zambesc larg si incep sa strig.Iubesc zapada si pana acum nu a nins deloc.Si e ianuarie!
Jay intra brusc in camera si ma intreaba ce am patit.
-Ninge!! strig eu.
Zambeste si ma imbratiseaza.Ma imbrac rapid in haine groase si iesim cu totii afara.
Era totul alb,frumos,imaculat.Zapada era foarte mare;cred ca a nins toata noaptea!
Cum priveam peisajul incantator,am simtit o lovitura in spate,dandu-mi seama ca a fost un bulgare.M-am intors ,iar Jay radea si ma privea.
M-am aplecat,am facut rapid un bulgare si i l-am aruncat in umar.
A inceput un adevarat razboi!Ne-am impartit in trei echipe:eu cu Jay,Chloe cu Brandon si Alice cu Justin.Bulgarii zburau in aer,iar oamenii ne priveau razand.Copii de 15-16 ani se bat cu bulgari!Zici ca aveam 10 ani,dar no !
Dupa o mare lupta,eram toti inghetati.Nici macar nu am observat ca ne-am indepartat de cabana.Tremuram,iar Jay m-a cuprins in brate.Ii simteam caldura sufletului,nimic altceva fiindca era ud leoarca.
Cand am ajuns,ne-am aruncat hainele si ne-am facut un ceai care m-a incalzit instantaneu.Am mers in camerele noastre si ne-am trantit in pat cu canile in mana.Am aprins televizorul,iar Jay s-a asezat langa mine.
-Ti-e mai frig?ma intreaba el.
Am ras pentru ca adoram ironia lui.L-am sarutat scurt,iar el s-a tras rapid fiindca eram foarte rece.Am zambit amandoi dupa care m-a intrebat:
-Mai tarziu vrei sa mergem la patinuar?
-Este patinuar aici?
-Ce nu este aici?! spune el ridicand o spranceana.Deci vrei?
-Pai.. exista o singura problema..
-Ce problema?
-Mi-e frica sa patinez!
-De ce?
-La 10 ani am cazut foarte rau si mi-am rupt mana.Si de atunci..nu am mai patinat.
-Vei reusi,iti promit!Voi fi mereu langa tine si te voi tine!
-Promiti ca n-o sa cad?
-Promit!
Il imbratisez dupa care ii multumesc pentru tot.Vacanta asta e minunata,singurul lucru naspa a fost Dustin.Omul ala imi strica viata!
Dupa ce mancam pranzul,pornim spre patinuar.Azi e ultima zi aici,dupa care plecam acasa fiindca maine mergem la scoala.Agh!!
***
Privesc patinuarul ,iar in cap imi apar o multime de amintiri.Era chiar frumos si nu imi mai era asa frica fiindca Jay ma tinea strans de mana.
Ne-am pus toti patinele si am intrat pe gheata.Am pasit si am inceput sa tremur,iar Jay m-a strans si mai tare.Am inceput sa ne dam,iar mie inca imi tremurau picioarele.Ma sprijineam de Jay;el nu avea nicio o problema.Stia sa patineze chiar bine.
M-am obisnuit,iar Jay m-a lasat de mana.M-am indepartat putin de el si am privit in fata.Nu imi venea sa cred ca am patinat dupa atat timp.Zambeam continuu,iar cand m-am intors la Jay m-a luat in brate si m-a felicitat.
-N-as fi reusit fara tine!spun eu.
M-a sarutat lung. Prietenii s-au apropiat de noi si au strigat un "ooo" care ne-a facut sa radem.Ne-am prins de mana si am patinat toti odata.
Ne-am impiediacat,am ras,am alunecat.Asa fac prietenii,nu?Sunt foarte fericita atunci cand sunt langa ei.De cand i-am cunoscut,am simtit ca viata mea a reinceput,ca orasul asta mi-a daruit o noua viata,noi prieteni,noi evenimente.S-au intamplat atat lucruri bune,cat si rele.Dar acum ma distrez alaturi de a doua mea familie.Ii iubesc nespus!
S-a inserat deja si ne-am hotarat sa mergem spre cabana.Trebuia sa ne culcam repede,fiindca maine plecam acasa din pacate.
Eram destul de obosita asa ca m-am trantit in pat.Nici nu mai stiu cand s-a pus Jay langa mine.
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...