Mor!! Peste 2 ore e petrecerea si eu inca nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Trebuie sa fiu perfecta!Am rascolit toate dulapurile posibile si nu am gasit nimic!Aghhh!
-Scumpo,am gasit rochia asta! apare mama in camera.
-De unde e rochia? intreb eu uimita.
-Ti-am luat-o!
Intr-o clipa sunt langa mama, dandu-i o imbratisare uriasa fiindca rochia era perfecta. Una din putinele dati cand mama mi-a luat ceva dragut!Ei bine,sunt uimita.Si,o iubesc asa tare!!
Ma imbrac rapid in rochie si incep sa fac "parada modei" prin casa.Observ ca timpul zboara,asa ca incep sa ma pregatesc. Imi fac un machiaj sofisticat,ma dau cu parfum,imi iau poseta si pantofii superbi si ma pregatesc sa ies pe usa.Vine mama care ma saruta pe frunte si imi ureaza distractie placuta.Ii multumesc si o imbratisez.
Mama s-a comportat dubios de neingrijorator.Bine.. stiu ca suna ciudat.Dar nu s-a ingrijorat ca merg la o petrecere cu o gramada de baieti.De obicei ma lua la intrebari,dar in fine.
Deschid usa casei,iar in fata mea apare Jay cu un zambet pe fata.Tipic,acelasi zambet perfect dintotdeauna.O saluta pe mama si plecam.
-Si,ce mai faci?intreb eu.
-Emotionat putin,tu?
-Si eu!afirm eu.
-De ce esti emotionata?
-Nu stiu,tu?
-Nici eu.
-In fine,abia astept petrecerea!spun eu zambind.
-Abia astept sa dansez cu tine!zice el privindu-ma in ochi.
Nu,nu din nou zambetul ala.Mor!Cand incepe sa zambeasca parca ma topesc si nu mai vad nimic.Decat zambetul lui;buzele asa perfecte si moi si dintii lui aibi...Acum incep sa zambesc ca o fraiera si sa ma holbez la el ca o disperata.El incepe sa rada,iar eu ma inrosesc toata.Apoi ma cuprinde cu mainile si ma saruta pasional.Vai,ma simt uimitor.Desi lumea se uita la noi fiindca ne-am oprit dintr-o data in drum,nu imi pasa.Il sarutam cum nu l-am mai sarutat niciodata. Mi-am asezat mana in parul lui castaniu;e perfect.Totul e perfect la el.Parul e perfect,ochii sunt perfecti,zambetul e perfect,sarutul e perfect.Ma simteam in al noualea cer!Sau poata in al zecelea daca ar exista!
Jay
Da,in acest moment o sarut pe Maya.Si ma simt extraordinar fiindca o iubesc mai mult decat orice pe lume.Simt ca ma iubeste.Vreau sa nu se termine acest sarut niciodata.Vreau sa raman aici,lipit de buzele ei dulci,la cativa centimetri ce corpul ei.Desi e mai scunda decat mine,simt ca as putea sa o iau in brate,sa o imbratisez,sa o invart ca pe o printesa.Nu vreau sa o las sa plece de langa mine niciodata,imi doresc sa o tin de mana si sa o strang cu putere,o iubesc prea tare.
Am prins curaj si am lipit-o de cladirea de langa noi.O sarutam,mama,chiar o faceam!
Maya
Tocmai spatele meu este lipit de o cladire.Desi e rece,nu simt nimic altceva decat buzele si limba lui.
Ne oprim din lipsa de aer si ne privim.Ne uitam unul la altul si nu clipim.Mi-a aruncat o privire dandu-mi de inteles ca mai vrea.Desi mai erau vreo 10 minute pana ce incepea petrecerea,nu prea mai imi pasa.
Am inceput sa ne sarutam din nou.Si-a asezat mana pe spatele meu si m-a imbratisat in timp ce ne sarutam asa de romantic.Nu mai simteam nimic rece,dimpotriva,ma simteam incalzita.Atat corpul cat si sufletul mi-erau calde.Vai... iubesc iubirea!
Ne-am desprins din sarut,iar eu i-am dat de inteles ca mai vreau.M-a sarutat scurt si mi-a zis ca e tarziu.Am dat din cap afirmativ si am pornit spre petrecere.Intr-un final :)))
M-a luat de mana si m-a strans puternic.Ma durea.Si nu era o durere dinaia.Era o durere care imi placea.Si nu putin...imi placea INGROZITOR de mult!!
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...