?!?

97 9 0
                                    

M-am indreptat catre ei,care mergeau grabiti.M-am ascuns dupa niste tufisuri.Nu reusesm sa aud mai nimic.

Am luat coltul pe o straduta unde nu stiu daca am fost vreodata.Paseam foarte incet fiindca dadeam de belea daca tipii aia ciudati s-ar fi intors.

Am luat din nou curba,iar,printre gramezile de case,se afla o cladire uriasa ca un bloc.Era sticla,usa,geamurile,tot.E draguta cladirea,dar nu stiu ce e.Si mai important,de ce l-au adus aici pe Jay.Nu prea inteleg si mi-e teama.Dar trebuie sa stiu!

Imi iau inima in dinti si inaintez catre cladire.Ei intra si sunt intampinati de alti 2 tipi in acelasi costum.Deci acum sunt 4 tipi deaia!Doamne,parca ar fi clone!

Merg si ma asigur ca nu ma vede nimeni.Intru.

Vad o incapere foarte inalta,un un covor lung si niste scari care dau de alte scari unde poti urca la etaje.Pe laterale se aflau doua lifturi.Presupun ca asta ar fi holul cladirii.

Profit de ocazia ca nu e nimeni aici si fug spre Jay care urca pe scarii.

Pasii mei erau minusculi in timp ce tremuram.Continuam sa merg;sunt extrem de incapatanata!

Ajunsi la etajul 2,ei mersera pe un hol ingust si se oprira.Cand au intrat m-am indreptat spre usa  pe care scrie Jonny Down.Cine naiba e asta?

Am apropiat urechea sa aud ce zic.Desi,nu prea intelegeam mai nimic.Singurul lucru de care sunt sigura ca l-am auzit a fost : ..daca nu o lasi in pace...".Nu stiu la cine se refera,dar presupun ca sunt eu.Adica..are o usoara logica.Tipii aia imi stiau numele,asa ca fac parte din planul lor.Sau..ce ar fi!

Ii aud vocea lui Jay,dar nu inteleg ce zice.Cred ca vorbeste cu acest Jonny Down care il cam cearta.Ce se intampla?

Aud pasi spre usa ,asa ca o iau la fuga si cobor rapid scarile.Holul e plin de tipi imbracati in costumele alea tampite si doamne imbracate in rochii scurte si mulate pe corp.Am fugit si am deschis prima usa pe care am gasit-o.Am riscat ceva.

Din fericire,nu era nimic acolo.Doar niste rafturi cu lucruri nefolosite.Zici ca ar fi camera femeii de serviciu.Dar in fine,sper sa nu mai stau mult in mirosul asta.

Deschid putin usa,si din fericire nu e nimeni.Fug si ies rapid din cladire.Dau coltul strazi si incetinesc sperand ca nu m-a vazut nimeni.

Ma linistesc,si o iau catre spital ca sa-i fac o vizita lui Ray.

Urc si zambesc calduros catre Riana.

Ma saluta si ma conduse direct in salonul lui Ray.

-Hei!

-Buna Maya!Ce mai faci?

-Amm..ma plimbam.Tu cum te mai simti?

-Mai bine.

-Stii cand vei iesi din spital?

-Habar n-am!

-Vei locui cu mine!Stii,nu?

-Maya,nu trebuie sa faci asta..

-Ba trebuie!

-De ce?

-Pentru ca asa vreau.Esti prietena mea!

Mi-a zambit fericita dupa care ne-am imbratisat.Iubeam imbratisarile ei!Imi placea cand o vedeam bucuroasa,asta ma facea sa ma calmez dupa chestiile intamplate si sa fiu fericita ca e bine.

Ne-am desprins din imbratisare si am plecat.Mereu era vesela cand o vizitam.

Drumul era pustiu.Vantul batea destul de tare si mi-era frig.M-am grabit spre casa.

Am intrat,iar Jay se afla pe canapea,destul de stresat.

-Unde ai fost?tresari el.

-Aceeasi intrebare ti-o pun si eu!

Isi apleca capul si nu mai spunea nimic.Nu puteam sa-i zic ca l-am urmarit,asa ca am tacut.

-Am fost la Ray la spital.

-E bine?spuse ridicandu-si capul.

-Da,e mai bine!Eu ma duc sa ma odihnesc!

Imi zambi scurt,iar eu am facut la fel.Ajunsa in camera,m-am trantit in pat si am adormit instantaneu.

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum