Ma trezesc somnoroasa si il privesc pe Jay care inca doarme.Nu stiu cum poate dormi asa profund.Eu de la un mic sunet ma trezesc.Mda... si el nu se trezeste de la o alarma care suna in toata casa.
Imi trec mana prin parul sau ciufulit si il sarut scurt.Isi deschide ochii si zambeste.
-Frumoasa cale de a ma trezi!
Ii zambesc si ne ridicam din pat.Ma imbrac rapid si imi fac geanta de scoala.Ii zaresc pe fratii mei care coboara si ei pregatiti.Luam micul dejun si mergem spre scoala.
***
Din fericire,azi n-a fost niciun incident la scoala.Ora de engleza s-a terminat,deci plec acasa.In sfarsit!
Imi scot telefonul din buzunar si observ ca am 3 apeluri de la un numar.Nu-mi pare cunoscut.
-S-a intamplat ceva?ma intreaba Jay.
-M-a sunat cineva!
Horarasc sa sun inapoi.
-Alo?
-Alo,Maya?Sunt Riana,asistenta.Ray nu are familie,iar ea a spus ca tu esti cea mai apropiata persoana.Ea este in coma!
M-am oprit din mers si am privit in gol.Jay incerca sa ma trezeasca din transa,dar nu reusea.Am inceput sa tremur,iar genunchii mi s-au inmuiat.
Voiam sa fug spre spital cat ma tin picioarele,dar nu puteam sa ma misc.Eram impietrita.
-Maya!striga Jay.
Intr-un final,am reusit sa ma trezesc si i-am zis lui Jay ce se intampla.
Am luat-o la fuga spre spital si,in timp ce fugeau,lacrimile imi curgeau pe obraji,iar Jay imi spunea sa ma calmez.
Ajunsi in spital,am zarit-o pe asistenta care ne-a condus spre patul unde se afla Ray.Era sub actiunea aparatelor si ii auzeam pulsul.
-Ce s-a intamplat?am intrebat-o pe asistenta.
-A incercat sa se sinucida!
-De ce?
-A spus ca nu mai are rost sa traiasca!
**Flashback**
Vreau sa iti spun ca ma bucur pentru tine!Sper sa ne mai intanim cu bine.Daca asta nu se va intampla,sa stii ca imi va fi dor de tine!zise Ray printre lacrimi.
**End Flashback**
-De ce ar fi vrut sa faca asta?
-Nu stiu,dupa plecarea ta a plans o gramada!rosti Riana.
Fata mea era ingrozita auzind aceste cuvinte.
-Am gasit-o in baie spanzurata ,dar am salvat-o la timp.Doctorii se straduie sa o salveze,dar nu stim daca se va putea.
-Nu,nu,nu!Trebuie sa o salvati!Va rog!
Am cazut in genunchi si am inceput sa plang.Asistenta m-a ridicat si m-a asezat pe scaun.
O priveam continuu pe Ray care zacea in pat.Plangeam fara oprire.Vanataiele inca ii acopereau fata frumoasa care acum era palida.I-am atins mana si i-am mangaiat-o.Imi doream sa se trezeasca,voiam sa-i vad ochii,voiam sa o vad cum isi traieste viata fericita,sa am grija de ea fiindca e o persoana uimitoare.Nu stiam ca nu are familie;nu mi-a zis asta.A plans din cauza mea,ca am plecat.Ma simt vinovata,desi nu sunt.
-Vreau sa stai cu mine,vreau sa te primesc la mine in casa.Esti o fata prea buna,nu meriti sa mori,meriti o viata frumoasa!Te rog Ray,trezeste-te!Te implor!
Aparatele sunau ,iar eu,la fiecare sunet plangeam si mai tare.
Dintr-o data,ochii lui Ray s-au deschis usor,iar eu mi-am marit privirea.
-Ray...zic eu facand o pauza..Ray,esti bine?
Nu spuse nimic,doar misca usor din cap in semn afirmativ.Zambea vazandu-ma si asta ma facea sa ma calmez.
-Imi pare rau ca te-am lasat aici!Imi pare rau ca ai plans!Esti o prietena uimitoare Ray!Te implor iarta-ma!Nu pleca,voi fi aici pentru tine!
Am chemat doctorul care o ajuta si ii dadu jos tubul de dren.
-Se simte mai bine acum.Nu stiu ce ati facut sau cum ati facut,dar asta este o minune.Nu credeam ca o vom salva!
-Maya..zise Ray cu o voce slabita!
-Nu Ray,odihneste-te!Vorbim dupa!
-Am auzit tot ce ai zis!Maya.. iti multumesc!
Am imbratisat-o si am iesit din salon.
-Ce s-a intamplat?intreba Jay.
-S-a trezit,Jay!S-a trezit!am strigat si i-am sarit in brate strangandu-l puternic.
-Cum s-a intamplat?
-Eu..eu am ajutat-o!
-Ce?
-Nu stiu...chiar nu stiu ce s-a intamplat!E important ca s-a trezit si e bine!
-Dar cum a ajuns in coma?
-A vrut sa se spanzure!
Jay a facut ochii mari in semn de mirare.
-De ce?
-Am lasat-o in spital!Nu are famile,Jay!A spus ca eu eram familia ei!
Lacrimile isi facura aparitia din nou pe obrazul meu ,dar au fost sterse rapid de degetul lui Jay.
-Gata,iubito!Totul e bine acum!spune si imi zambeste larg.
Imi prinde mana si pornim spre casa.Desi inca eram in stare de soc,eram fericita ca Ray s-a trezit.Si sper sa fie bine!Nu voi permite sa se mai intample ceva!
Odata ce va iesi din spital,va locui cu mine!Adica...cu noi!
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...