Abia astept petrecerea!E sambata asta.Trebuie sa avem parteneri,logic!
Deci,il astept pe Jay sa ma invite.Brandon a invitat-o pe Chloe deja si bineinteles ca a acceptat.
***
Sunt in ora de biologie,iar profa vorbeste ceva si noi nu pricepem nimic.In timp ce scriam in caiet,simt mana lui Chloe pe umarul meu.
-Ce e?soptesc eu.
Ea imi da un biletel.Il deschid.Pe bilet scria "Vrei sa fii partenera mea la petrecere?"
Awww,ce dragut!Stai putin!Oare e Jay?
Adica stiu,nu sunt super populara prin clasa ,dar putea fi oricine din clasa.Ma uit in jur; vreo 3 baieti se uitau la mine.Si.. nici unul dintre ei nu era Jay.El scria.
Bine,sunt confuza. Jay nu m-a invitat? Minunat! Si totusi,cine a fost?
Jay ridica mana si se ceru la baie.Dupa vreo 5 minute s-a sunat. Voiam sa vorbesc cu el.
Coridorul era plin de copii.Serios?Niciodata nu iesiti afara in pauza si acum trebuia sa o faceti? Ma imping printre nebunii ăstia; nici urma de Jay.Unde e copilul ăsta?Trebuia sa mearga el la baie!
Il zaresc in capatul holului.Ma apropi usor de el,dar baietii se impingeau asa tare ca era sa cad. Eram foarte aproape de el. Pe cand sa ajung langa el,un tip imi pune piedica si cad. Dar nu apuc sa fac asta fiindca sunt prinsa de Jay.Il privesc in ochi si ma topesc.Vai,ce frumosi sunt!
Ma priveste lung si imi zambeste.Vai ce zambet!Ma omoara baiatul ăsta! Ma ridica si ma saruta pe frunte,iar eu ma superinrosesc.
-Jay...
-Maya..
-Tu ai fost?intreb eu.
-Unde?
Si ii intind biletelul.Il zareste si imi zambeste.
-Da,eu am fost! Am vrut ...facu o pauza.. sa fie o invitatie mai speciala.Si..mi-era rusine sa te invit in fata..si isi pleca capul.
I-am ridicat barbia cu degetul si l-am privit in ochi.El a prins curaj si m-a sarutat.Eram lipita de perete.Ma simteam minunat cand eram langa el. Cand ne-am desprins din sarut am rostit:
-Da,vreau sa fiu partenera ta la petrecere!
A zambit si m-a imbratisat.Vai,ii iubesc zambetul!E asa... PERFECT!
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...