Noaptea

121 10 6
                                    

I-am zambit si eu inapoi dupa care l-am imbratisat.

M-am dus sa fac un dus si nu imi gaseam nici cum pijamalele.L-am strigat pe Jay care mi-a dat tricoul lui.Era asa de mare si mirosea a parfumul lui minunat!

Am iesit din baie,iar el parea ca doarme.M-am asezat pe pat,iar el s-a intors spre mine cu un zambet.S-a prefacut doar!

Mi-a atins corpul,dupa care am procedat si eu la fel.Ne-am imbratisat si am inceput sa ne sarutam din ce in ce mai brutal.

Imi tineam mana in parul lui,iar el imi mangaia piciorul.A inceput sa ma sarute lent pe gat dupa,pe buze muscandu-mi buza inferioara.

De data aceasta ma simteam bine.Nu incercam sa fug sau sa scap,ma simteam uimitor langa el.Stiam ca nu tradez pe nimeni,imi placea ca ma aflu langa el si il sarut.Nu voiam sa mai ies de acolo,vreau sa raman aici pe vecie.

Chloe

Brandon pare ca doarme,asa ca nu il deranjez si ma intorc cu spatele spre el. El se foieste si ma cuprinde in brate.Dupa cateva minute,ma intoarce spre el si ma saruta puternic in timp ce imi mangaia parul.

Ma urc peste el si continui sa il sarut!Nu am mai facut asta,amandoi ne simtim diferit.Dar nu intelege-ti gresit,ma simt incredibil!

Justin

Alice era in pat si voiam sa ma pun langa ea.Insa.. mi-era frica.Daca nu ma place?Eu o iubesc si nu vreau sa o ranesc!Sunt prea fricos sa vorbesc cu ea!

Intr-un final ma asez langa ea.Se intoarce spre mine si imi zambeste.Incerc sa schitez un zambet insa nu prea imi reuseste.Incepe sa rada dupa care rad si eu.

Dupa,ma cuprinde in brate ,iar eu ma superinrosesc.Mda.. ea e mai curajoasa decat mine.Ma tine in brate si ma strange puternic.Ma intorc spre ea si o sarut puternic.Nu vrem sa ne mai desprindem din sarut.

Jay

De cand am cunoscut-o pe Maya,viata mea s-a schimbat.Ea mi-a luminat zilele,m-a bucurat,m-a iubit.Nu mai imi permit sa o pierd ci doar sa o protejez si sa o iubesc.A adormit pe pieptul meu,iar mana mea ii mangaie crestetul si parul.E atat de fin!

Nu reusesc sa adorm si atunci cand o privesc nu vreau sa imi inchid ochii.Doarme ca un ursulet.O cuprind in brate si o strang fara sa vreau sa o mai las.Ii simt respiratia;e calma si fericita.O iubesc atat de tare ca as putea muri pentru ea.Vreau sa fie langa mine mereu,sa ma tina de mana,sa ne casatorim si toate cele.Ea e singura care stiu ca o pot iubi cu adevarat.Daca ne vom indeparta,viata mea nu se va mai face niciodata.Ea imi face viata minunata!Imi place sa o privesc si sa o admir.Vreau sa ii fac zilele fericite si astept sa vina ziua ei. Sa-i arat cadoul meu...

Nici nu mi-a dat seama cand am adormit.Sunt sigur doar ca ea era in bratele mele!

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum