Acasa

118 13 4
                                    

Mike se apropia de mine incet si imi intindea mana.

"Vei afla totul Maya,ai incredere in mine!Va veni timpul!

-Maya!Trezeste-te!

-Va veni timpul!ma ridic brusc.

-Va veni ce?ma intreaba el.

-A fost doar un vis!E in regula.

-Bine,acum schimba-te.Ne facem bagajele si plecam.

Aveam o fata putin trista ca trebuie sa plec de aici,dar Jay m-a consolat spunandu-mi ca vom mai veni.

A iesit din camera,iar eu m-am indreptat spre valiza ca sa-mi adun lucrurile.Langa valiza se afla un colier in forma de inima.L-am deschis ,iar inauntru era o poza cu mine si Jay.Nu-mi vine sa cred,era prima noastra poza!

Lacrimile imi curgeau pe obraji in timp ce zambeam si priveam colierul.

-Iti place?

Ma intorc si il vad pe Jay in coltul usii zambind si privindu-ma.

-El e cadoul de ziua mea?intreb eu.

-Dar inca nu e ziua ta!

-Atunci pentru ce e colierul?

-Pentru ca te iubesc!

Am izbucnit in plans si l-am strans puternic in brate multumindu-i de o mie de ori.L-am sarutat scurt si l-am mai imbratisat inca o data spunandu-i ca si eu il iubesc.

Mi-a luat colierul si mi l-am asezat la gat.L-am privit din nou si am zambit.

Nu regret nimic,Jay e un baiat minunat si il iubesc enorm!Nu cred ca as putea sa traiesc fara el,e jumatatea mea si nu mi-o va lua nimeni!

Mi-am continuat bagajul,m-am schimbat si am coborat sa manac ceva.

Toata lumea radea.

-De ce radeti?

-Se vezi cum a cazut Brandon pe scari!spune Alice printre rasete.

-Sa vezi numai cum a facut!zise Jay.

Am ras putin dupa care am mancat micul dejun si ne-am pregatit de plecare.

Am urcat in masina si am pornit la drum.Muzica era data la maxim si cantam ca disperatii.Profitam de ultima zi de distractie pentru ca maine mergem la inchisoare.

Am privit pe geam si m-am uitat la peisajele incantatoare.A nins in toata tara,deci si pe la noi e zapada.Nici nu imi amintesc cand am adormit.

***

-Iubito,am ajuns!

Tresar si vad casa mea.Adica... a noastra.

-Unde sunt restul?

-I-am lasat acasa!

-De ce nu m-ai trezit?

-Dormeai prea bine!

Am zambit dupa care am coborat din masina . A coborat si Alice dupa care am intrat in casa.

-Mama!Tata!strig eu luandu-i in brate.

Apare si Alex tare fericit,ca si atunci cand isi face tema la mate.Mda... probabil asta facea! L-am imbratisat,dupa care si Alice a facut la fel.

-V-ati distrat?intreba tata.

-A fost super!zice Alice incantata.

Am despachetat si am mers in camere.Ne-am facut teme ,in special la mate fiindca avem test,si ne-am pregatit de somn.

M-am pus in pat si mi-am pus alarma sa sune la 7:00.

Am auzit usa camerei ca se deschise,dar mi-a fost prea lene sa ma ridic sa ma uit.Dupa cateva momente,o mana mi-a cuprins corpul si m-am intors.Jay se uita la mine cu o privire perversa,iar eu eram rosie toata.

L-am rugat sa incuie usa camerei.A facut ce i-am cerut,dupa care s-a aruncat langa mine si mi-a aruncat un sarut puternic din care nu mai ieseam.Era un sarut special!O faceam ca si cum viata noastra ar depinde de asta si.. imi placea atat de mult incat nu mai voiam sa ma opresc.

Mi-a atins bluza si in cateva momente a sfasiat-o.La fel am facut si eu cu bluza lui.Ne-am sarutat continuu pana cand toate articolele de imbracaminte au disparut.Ma simteam diferit,dar imi placea ca eram cu el si ca il iubeam atat de tare.

Cineva bate la usa.

-Scumpo,te-ai pus la somn?spuse mama.

Am tacut si mi-am pus degetul pe buzele lui Jay in semn sa taca.Dupa,a batut si la usa lui.Vazand ca nu raspunde nimeni,a crezut ca dormim si a plecat.

Am oftat usurata,dupa care Jay s-a urcat peste mine si a continuat sa ma sarute lent pe gat.

Nu stiu cand am adormit..,dar am fost trezita de alarma enervanta a ceasului.

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum