Adevarul

108 10 4
                                    

-Maya,eu sunt ...

Respiram greu,iar inima imi batea foarte tare.

-Jay!

Am stat cateva secunde sa-mi revin,dupa care am zis:

-Mersii Mike,chiar iubesc farsele si glumele,dar am avut parte azi de una si mi-a ajuns.

-Nu glumesc!

Vorbea pe un ton foarte serios care,intr-un fel sau altul,ma speria.

Isi aseza mana pe masca si si-o dadu jos.In fata mea era chipul lui Jay;un chip serios.Nu schita niciun zambet,doar ma privea.

Maya,sigur visezi!Asta nu e posibil!Nu..nu se poate!

Am inceput sa ametesc,dupa care am vazut negru.

***

-Maya!

Am deschis ochii si am vazut ca ma aflam pe podea.Mike...adica Jay in costum de "Mike" se afla langa mine.

Dupa cateva minute in care am meditat si m-am gandit,am rostit:

-Asta e imposibil!

-Nu e imposibil!

-Nu pot sa cred ca mi-ai facut asta!De ce?!?

-Maya,calmeaza-te!Vrei sa stii adevarul sau nu?spuse Jay pe un ton foarte calm.

M-am linistit si am dat din cap in semn afirmariv.

-Maya,eu sunt spion.Sau mai bine zis,eram.Lucram la o companie din New York.Misiunea mea a fost sa te gasesc pe tine si sa aflu lucruri despre tine.Trebuia sa te fac sa crezi ca m-am indragostit de tine,iar apoi sa te atrag in cursa asta.Ei bine,lucrurile au luat o intorsatura groaznica deoarece,din clipa in care te-am vazut,m-am indragostit de tine.Pe bune! N-am vrut ca acesti nebuni sa-ti faca rau asa ca l-am inventat pe Mike,iar adevaratul Jay s-a inscris la scoala cu tine ca sa te cunoasca.Mike facea ce il ruga compania,iar adevaratul eu,adica Jay,in acelasi timp,incerca sa se bage in seama.

Il ascultam si nu ziceam nimic.Parca imi povestea unul dintre visurile lui ciudate.Inca aveam impresia ca isi bate joc de mine.Era ciudat,de neinteles!

-Mike,adica eu, trebuia sa ma dau la tine ca sa te indragostesti de mine.De aceea te-am si sunat cu numar privat in seara aceea.Daca nu as fi facut,as fi fost dat afara din companie si poate si batut putin.Jay sunt defapt adevaratul eu.Maya,ma asculti?

Priveam in gol si vedeam in ceata.Jay m-a scuturat de vreo 3 ori,dupa care m-am trezit.

-Esti bine?intreba el.

-Da!

-Pot continua?

Am dat din cap afirmativ.

-Sigur?

-Sigur!

-Am intrat in belea.Adica,nu faceam ce trebuia fiindca Mike iti spunea sa fii cu Jay,iar eu primeam o multime de certuri si amenintari ca nu faceam ce imi cereau.

-Dustin are vreo legatura cu toate astea?

-Si el a fost spion ,dar a plecat.L-am urat in special pentru ce ti-a facut.Mai ales ca e si fratele meu vitreg!

-E totul foarte complicat!

-Stiu si imi pare foarte rau pentru ca ai suferit!Nu am avut de ales!

-Cine e Jonny Down?

-Unchiul meu si totodata seful meu care este cea mai dura persoana pe care o cunosc!

-Jay,ce vrea sa imi faca?

-Vei fi aparata atata timp cat eu exist si sunt aici langa tine!

-Si ce s-a intamplat acum?

-Am fost dat afara pentru ca am refuzat sa-ti mai fac rau.Unchiul meu e foarte nervos,dar nu ma intereseaza.Nu-mi permit sa te pierd!

I-am zambit,dupa care l-am intrebat:

-De ce ai vrut sa lucrezi ca spion?

-Unchiul meu m-a obligat.Cand eram mai mic,noi doi eram foarte apropiati.De cand lucrez pentru el,am fost tratat ca pe o jucarie!

-De ce nu ai plecat mai repede?

-Mi-era teama de el,nu stiam ce imi va face!Dar acum nu imi mai e!Am realizat ca tu esti mai importanta decat el!

-Si acei doi tipi din ziua aceea... cine erau?

-Doi angajati trimisi de unchiul meu sa ma caute.

-De cat timp astept raspunsul asta!

-Imi pare rau,dar apropo,tu de unde stii de Jonny Down?

Ups!Am inghitit zgomotos si am rostit:

-Pai..stii..in ziua aia...v-am urmarit putin!

-Ce ai facut?

-Imi pare rau!

-Maya,puteai fi prinsa de oricine!N-ai de unde stii ce iti puteau face!Fiu!Bine macar esti teafara!

Mi-a mangaiat fata,iar eu ii zambeam.

-Maya.. imi pare asa de rau!

-Ar trebui sa fiu suparata,dar nu sunt.Inteleg.Totul are logica.Si pot pricepe prin ce ai trecut.Dupa tot ce s-a intamplat,de data asta,ma mir,chiar inteleg.Si ma bucur ca tu esti singura persoana pe care o iubesc si nimeni alta!Ai o viata ciudata,si eu la fel.

M-am aplecat si l-am sarutat profund.Mai stiti cand ziceam ca vreau o viata linistita si o relatie linistita?Ei bine,imi ador viata exact cum e acum : iubitul tau care se adevereste a fi baiatul de care iti placea,dar care a devenit prietenul tau care s-a intors la tine dupa un an si ceva in care nu l-am mai vazut.Imi place sa stiu ca e unul si aceeasi persoana,il iubesc prea tare ca sa-l las pentru altcineva.

-Te iubesc enorm Maya,nu ma asteptam la reactia ta!Iti multumesc!

-Si eu te iubesc Jay..si nici eu nu mi-as permite sa te pierd!

L-am strans in brate puternic,iar lacrimile nu s-au putut stapani.

Jay si-a dat hainele negre jos,ramanand in costumul lui nou si dragut.

Am privit la ceas.Era 23:50.Mai sunt 10 minute din ziua mea.

-Jay,zic eu,mai e inca ceva.

-Spune.

-De ce tocmai azi?

-Maya,am asteptat momentul acesta si vreau sa iti mai spun ceva...

Hei..Uite ca adevarul a iesit la iveala!Ieii!Mai avem un capitol si terminam cu aceasta carte.V-am pupat si v-am imbratisat dragilor! ♡♡♡ Bye ☆

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum