Cine?!?

98 10 0
                                    

-Dustin Maison.

-Cine?zic eu speriata.

-Il cunosti?ma intreaba ea.

-Da!Dar din fericire,pe mine nu m-a batut.

-A facut-o pentru ca nu am vrut sa mi-o trag cu el.

O priveam si imi era foarte mila de ea.I-am cerut scuze dupa care i-am zis ca am fost impreuna cu Dustin.

-E nebun,nu are suflet!zice ea.

-Stiu prin ce treci,si imi pare rau.Si de mine si-a batut joc!

Ray s-a intors si s-a culcat.Desi era trei noaptea,eu nu puteam sa dorm.Priveam tavanul si ma gandeam la familia mea,la Jay,la toti cei care sunt ingrijorati pentru mine.Puteam sa mor,iar ei mi-au fost alaturi.Multumesc!Multumesc ca traiesc!

Continui sa privesc in gol,dar privirea mi-e atrasa de batraneii care se straduie sa adoarma.O multime de ganduri stupide imi apar in cap.Ma dor toate partile corpului si incep sa vad in ceata.

Mi se face rau si incerc sa ajung la butonul care anunta ca am o problema.Il apas puternic,iar asistenta apare intr-o clipita.Cei din salon tresar la venirea ei,iar Ray ma privea ciudat nestiind ce am.

-Ce s-a intamplat?ma intreba asistenta.

-Mi-e greata!

Imi puse rapid un pahar de apa si mi-l dadu.M-a rugat sa ma calmez, sa respir calm si ritmat.Mi-a asezat o perna la spate,reusind sa stau in fund sa ma linistesc.Ma anunta ca daca nu imi trece greata,sa iau medicamentul aflat pe masuta de langa patul meu.

Desi nu ma simteam prea bine,am fortat un zambet si i-am multumit dupa care a plecat grabita spre alt salon.Spre deosebire de alte asistente,ea e diferita: a fost foarte draguta cu mine si chiar m-a ajutat.Imi pare cunoscuta,dar nu stiu de unde.

Am incercat sa adorm si speram sa nu am niciun vis legat de Mike si alte lucruri de genul.

Si ghici ce?Logic (,) ca am avut,daca m-am gandit la asta!Cap sec!

Capul imi bubuia din cauza vocii lui Mike ce spunea ca "Va veni timpul ! Doar ai rabdare!" Repeta aceleasi cuvinte ca un robot.

M-am trezit din nou si am inceput sa ma panichez.Am avut aproape acelasi vis de trei ori.Ce se intampla cu mine?Ce e cu viata mea?Ce e cu Mike?Cine e?Agh!Nu inteleg nimic!Sunt confuza!Am o multime de intrebari si niciun raspuns.Sa-mi explice si mie cineva ce se intampla!Vreau sa stiu!

E aproape ora 7 dimineata si sunt obosita.Nu mai are rost sa ma mai pun sa dorm.Chiar atunci a intrat asistenta cu micul dejun.

Mi l-a asezat pe masuta si mi-a urat un buna dimineata vesel.

-Te simti bine acum?

Am afirmat si i-am zambit inapoi.Chiar imi place de ea!E mereu asa de voioasa?I-am multumit pentru mancare si am inceput sa infulec fiindca eram lihnita.

Am mai vorbit cu ea,mai ales ca acum nu era prea ocupata,iar eu nu aveam cu cine vorbi pentru ca toti dormeau.

S-a auzit o alarma din sala vecina,iar asistenta s-a ridicat sa plece.

-Apropo,ati mai aflat ceva nou?

-Aa.. da,era sa uit!Am aflat cine te-a calcat.

Am tras aer in piept si am privit-o fix.

-Dustin Maison,violator in serie.Si Ray Jelly tot el a "executat-o".E cautat de politie,dar nu i-au gasit inca urma. A fost internat in spital de ceva vreme,dar a fugit.Tipul asta e nebun!

Cine?Am ramas masca!

El a fost?!?Nu pot sa cred!

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum