Jay
Fug rapid si o ridic de pe jos si incep sa strig dupa ajutor ca un nebun.Masina intoarse si plecase.In disperarea mea,am reusit sa retin numarul masinii.
Sun la politie.Sunt foarte panicat.Incerc sa o trezesc,dar nicio sansa.Plang pe fata ei,iat ea ma priveste cu o fata rece.
O predau oamenilor de la ambulanta si ii urmez pana la spital.Siroaie de lacrimi imi curgeau pe fata.Daca ea va muri,voi muri si eu o data cu ea.
Ajunsi la spital,au intrat in salon,iar eu am fost nevoit sa stau o vesnicie pe coridorul spitalului.Ma gandeam la ea,speram sa fie bine,mi-era frica.Si cum doamne persoana care a calcat-o sa plece?
Stateam pe o bancuta si priveam in jos.Simteam acel miros de spital;si cand ma gandesc de ce sunt aici.
Gandurile imi tresar de vocea asistentei.
-Pentru domnioara Maya?
Eu afirm din cap.
-S-a trezit.
Maya
Privesc de 2 minute in jur si nu stiu cum am ajuns aici.Sunt intr-un pat de spital si ma doare foarte rau capul.Ce s-a intamplat?
Pe usa intra Jay si ma priveste cu lacrimi in ochi.Se asaza langa mine si ma mangaie pe fata.
-Esti bine?
-Da..cred!Ce s-a intamplat.
-Te-a lovit o masina!
La auzul cuvintelor,m-am sperita complet,iar in cap mi-au aparut o multime de amintiri.
-Era.. o masina neagra..,iar la volan era un tip.
-Nu stii cine era?
-Nu l-am vazut foarte clar!
-Nu te mai gandi acolo!Acum doar odihneste-te.Voi veni cat de des pot.
Chiar atunci au aparut familia mea foarte panicat si s-a napustit asupra mea.
-Esti bine scumpo?spune mama speriata.Se vedea asta in ochii mei.
Alice plangea si statea langa mine.Era panicata.
-Sunt bine!Nu va faceti griji..spun eu.
Asistenta intra si imi aduse ceva de mancare si anunta ca voi sta cateva zile in spital pana ma voi reface.
-Ma scuzati,incepe Jay,stiti cumva cine a fost la volan?
-Nu am reusit sa aflam cine.
I-a dat numarul masinii dupa care ora de vizita s-a incheiat,iar familia mea a plecat.
M-am intins putin si am privit in jur.Erau mai multi batranei cu fel de fel de probleme;langa mine se afla o fata plina de vanatai ca si cum ar fi fost batuta.
Ne-am uitat una la alta dupa care am intrat ce a patit.
-Am luat bataie!spuse ea cu o fata trista.Tu ce ai patit?
-M-a lovit masina!
Am mai povestit si ne-am cunoscut mai bine.Chiar era o fata draguta si nu cred ca nerita batuta.Statea destul de aproape de mine,dar nu o cunoateam.Era de o varsta cu mine ,dar din pacate,nu mergeam la acelasi liceu.O cheama Ray.
Am hotarat sa ne odihnim putin fiindca deja era tarziu.
Ma aflam langa stejar si priveam in jur.Nimic neobisnuit.Nu era nimeni.Auzeam o voce care spunea ca totul va fi bine.Ecoul imi suna in cap,vocea lui Mike imi bantuia mintea.
M-am trezit brusc si i-am povestit lui Ray visul.
-Apropo,am uitat sa te intreb ceva.
-Spune.
-Cine te-a batut?
-E...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei dragilor,scuze ca e capitolul cam scurt.Sper ca v-a placut si v-am pupa! :** ♡♡☆☆
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...