Suferinta

150 11 4
                                    

Jay ne priveam nervos.Se vedea ca e,desi ii vedeam doar umbra!

S-a indreptat spre noi si l-a luat pe Dustin de langa mine.Mi-era extrem de rusine!M-am imbracat rapid,iar Jay m-a tras din camera.

Se uita la mine,iar eu ma uitam in pamant.

-Ce vrei sa te intreb prima data?intreaba el.

Eu tac.

-Spune Maya!

La fel.

Imi ridica barbia ca sa il privesc.Am inceput sa plang,iar el m-a intrebat:

-De ce ai facut asta?

-Jay... el m-a adus aici!

-Te-a rapit?

-Da..

-Nu ma minti!

-Iti jur!M-am trezit in camera aia.Am incercat sa scap,dar nu aveam cum.Mi-a luat telefonul si m-a incuiat in camera!S-a dat la mine si s-a ajuns...

-Am vazut la ce s-a ajuns!Macar esti bine?

-Sper ca voi fi...Momentan ma simt oribil!

Jay a vrut sa intre in camera la Dustin,dar l-am prins de mana:

-Lasa-l!Nu are rost sa te bati din nou!A fugit din spital.Inca e ranit...

-Deci iti pasa de el?

-Jay..e mult prea lovit!Vrei sa-l omori?

-Cam asta ar merita...spune mai mult pentru el.

A ramas spirijinit de usa cu capul plecat.

-Maya.. nu stiu cum vom putea continua..

-Ce vrei sa zici?

-Vad in ochii tai ca-l iubesti..

Asta era putin adevarat.Adica.. atingerile lui m-au facut sa ma simt bine.Am incercat sa le evit.Dar,nu am reusit.Cu cat incercam sa le evit,cu atat ma atingea mai mult incepand sa-mi placa.Poate chiar ma iubeste..

-Jay...soptesc eu.

-Hai sa te duc acasa Maya!

Ma conduce acasa si pe tot parcursul drumului n-am vorbit deloc.Am asteptat sa-mi spuna ceva,sa ma ierte,dar nu s-a intamplat.

Cand am ajuns in fata casei,m-a salutat si a plecat cu mainile in buzunar.

Era ora 7:00.Minunat!Ce fac acum?Mama sigur e trezita fiindca merge la lucru.Cand am intrat,mama a fugit spre mine.

-Scumpo,esti bine?Unde ai fost?

-Scuze mama,am iesit cu Chloe azi de dimineata.

-La 7:00?

-Mda.. a avut o problema..

-De ce nu mi-ai raspuns la telefon?

-E inchis.Mama..ma duc sus! Serviciu usor!

-Mersii draga si alta data sa ma anunti cand pleci!

Stiu.. am mintit-o ,dar nu aveam timp de adevaruri.Si dupa cele intamplate,nu cred ca mai ieseam veci din casa.

M-am trantit in pat si am inceput sa plang fara zgomot fiindca de ma auzea Alex ar fi venit si m-ar fi parat la mama.

L-am sunat pe Mike  sa-l intreb daca ne putem intalni sa vorbim,dar nu mi-a raspuns.

Singura persoana care ma mai iubeste acum e Dustin.Deci am hotarat,dupa ce ma mai linistesc,sa merg sa vorbesc cu el.

Am facut un dus scurt,m-am schimbat si am fugit spre casa lui Dustin.

Din fericire,usa blocului era deschisa.Am urcat si am batut la usa.

-Buna Maya!ma saluta el.

-Dustin.. voiam sa iti spun ceva...

-Nu prea am timp acum!

-Dustin,vii odata?aud vocea unei tipe.

-Cine-i aia Dustin?

-Maya..

-Nu ma iubesti,nu-i asa?

-A fost o noapte.Atat.

Plangeam,dar in acelasi timp sangele fierbea in mine.

-Eu care credeam ca te-ai schimbat!Esti la fel ca acum 2 ani! Cat de naiva am putut sa fiu!Ai ramas acelasi prost si nesimtit!Te-am iubit,pricepi,te-am iubit!Stii ce-i aia?Nu prea cred pentru ca toata viata ti-ai petrecut-o "trantindu-te" cu fete, nu sa gasesti iubirea adevarata.Te urasc,Dustin,te urasc din tot sufletul!Daca as fi in stare te-as omori in bataie,intelegi?M-ai recucerit ăă?Din cauza ta Jay ma uraste acum si din cauza ta sufar acum!Vezi chestia asta de pe obrajii mei?Sunt lacrimi provocate din cauza ta pentru ca ma doare.Tu nu suferi.In interiorul tau doar razi de mine.Eu am fost jucaria ta,una ca toate celelate!Ti-ai batut joc de mine,prostule!Nu vreau sa te mai vad nicodata,ai inteles?Daca mai apari vreodata in viata mea,iti rup capul!

Am plecat,iar el a ramas privind in gol.L-am uimit.Nu eram genul de fata care sa ameninte pe cineva cu asa ceva,sa bat pe cineva sau ceva de genul.Nu eu am zis acele cuvinte ci durerea din mine.Sufar ingrozitor de tare si nu pot sa ma vindec atat de usor.

Siroaie de lacrimi imi curgeau pe fata. Aveam o viata oribila,si pe langa acest fapt,eram o persoana oribila. L-am lasat pe Jay pentru Dustin si cand colo,n-am ramas cu nimeni!

Sunt un suflet gol.Sunt distrusa.Sunt moarta pe dinauntru.Eram asa de ingandurata incat o masina a oprit exact in fata mea claxonand.Am continuat sa merg pana am intrat in casa si m-am trantit pe canapea vrand  sa adorm cat mai repede.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Capitol nou!V-a placut?Sper ca da! Voi reveni curand cu urmatorul.Va iubesc si multumesc pentru toata vizualizarile,pentru urmariri,pentru ca imi cititi carticica! <333
V-am pupat! :***





Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum