Sambata!Iuhuu! Ma simt eliberata de orice legat de scoala si teme.Nu ca weekend-ul ar dura o vesnicie,dar ma rog! Insa nu sunt prea "eliberata" de chestia cu Jay. Inca sunt suparata ca m-a mintit.
Azi vreau sa ma intalnesc cu Mike asa ca il sun.
-Hei Mike,ce faci?
-Buna Maya,cum de mai sunat?
Ce-i cu intrebarea asta?
-Pai,nu stiu.E vreo problema?
-Nu Doamne! Ăă,acum m-am trezit. Esti bine?
-Da,de ce nu as fi?
-Ăamm..ăă..nu stiu.Intrebam doar.
-Ok..ce e cu tine?
-Nimic!
-In fine,vrei sa ne intalnim azi?
-Ăă..de ce vrei sa ne intalnim?
-Pai nu stiu.Sa mai vorbim.Mergem la restaurant,mancam ceva..
-Ce vrei sa vorbim?? intreba el.
-Pai sa ne cunoastem mai bine!Mike,imi placi! (M-am superinrosit cand am zis asta)
-Pai.. ăămmm..de ce vrei sa ne cunoastem?Adica..ăă.. ne cunoastem deja...
-Mike..te comporti putin ciudat.Ti-e rusine cumva? zic eu razand.
-Nu!zise el hotarat.
-Vezi?Ăsta-i Mike pe care il stiu!Acum nu te mai tot balbai si pregateste-te!Ne intalnim la 15.
Alegi tu ce restaurant.Pa!~~END CALL~~
Din perspectiva lui Mike
Stai ce?Eu aleg restaurantul?
Ce fac?Cum de i-a venit sa mergem la intalnire? Nu!Trebuie sa fac ceva.Nu trebuie sa ma placa!Nu merita!!Maya
Bun,sunt gata! Le imbratisez pe mama si pe Alice care erau in bucatarie si ies pe usa.Fac vreo doi pasi si imi apare in fata Mike,imbracat in niste pantaloni de stofa si un palton negru.Avea o caciula in cap si bineinteles aceeasi masca ciudata.
-Hei Mike.Am o intrebare pentru tine?zic eu serioasa.
-Te ascult.
-Daca mergem la un restaurant,vei ramane cu masca asta pe fata?O sa fim in public si..
-Da,o voi lasa pe fata!ma intrerupse el.
***
Am mers la un restaurant destul de dragut si ne-am comandat ceva de mancare nu prea sofisticat.
-Deci Mike,cum am zis,vreau sa te cunosc mai bine.Spune-mi ceva despre tine!
-Nu am o viata deloc speciala!a zis Mike cu o voce joasa.
-O haide Mike,vorbeste-mi despre familia ta! Sau,spune-mi ce iti place sa faci! Chiar vreau sa te cunosc!Desi nu iti pot vedea fata,vreau macar sa stiu ceva despre tine.
-Nu e nimic de stiu!
Deja incepea sa ma calce pe nervi..
-Mike..ai patit ceva?Ma tot gandesc,adica,in ziua in care m-ai sunat te-ai comportat altfel.Am vorbit prin mesaje;nimic ciudat.Cand am zis ca vreau sa te cunosc,ai inceput sa vorbesti ciudat.Ce e?
-Nu e nimic Maya!
-Nu ma minti Mike!am izbucnit eu.Spune ce ai!
-Nu am nimic,da?Sunt doar emotionat,bine? Spune-mi tu lucruri despre tine.
-Pai,m-am mutat decurand aici.Am o sora,un frate si niste parinti mai ciudati.Stau la casa,bine,stii asta! Sunt o persoana sociabila si prietenoasa.Iubesc animalele si ador inghetata. :))
-O,dragut!
-A da, si nu trebuie si fii emotionat.Comporta-te normal! am zis si l-am prins de mana.
In acel moment si-a tras mana fara sa se uite la mine.
-Maya,tu trebuie sa fii cu Jay!
Stai ce?? Nu stiu de unde il cunoaste pe Jay si de ce ar zice asta?
-Poftim?!? Mike,nu te inteleg!Tu nu ai nicio legatura cu Jay.El m-a mintit,eu te-am ales pe tine.Nu tu ai zis ca ma iubesti si ca vrei sa fim impreuna? Nu tu voiai sa il las in pace si sa fiu cu tine?Ei bine,te-am ascultat!Vreau sa fiu cu tine acum,da?Si lasa-l pe Jay.Oricum nu mai conteaza.
-Ba da,conteaza! Jay chiar te iubeste Maya!
-Serios?Si tu de unde stii asta,ăă? am zis eu nervoasa.
-Nu conteaza...dar sunt sigur! Serios!
-Ce dragut Mike!Eu te aleg pe tine si te chem la intalnire,iar tu spui ca Jay ma iubeste.Asta e metoda ta de a-mi spune ca nu ma placi?Nu a fost prea dragut.Mai bine imi spuneai verde in fata.Multumesc!zic eu sarcastica. Si apropo,daca Jay m-ar fi iubit,ar fi avut incredere in mine si nu m-ar fi mintit.Dar asta nu te priveste.Nu ai nicio legatura cu asta!
-Crede-ma,am..sopteste el.
-M-am saturat de atatea secrete,ok? Ori imi spui ce se intampla,ori am plecat!
Mike tacu.
-Esti un nesimtit!
-Uite Maya...
-Prea tarziu!
Am iesit si am luat-o la fuga.Afara ploua.Vremea se potrivea perfect cu starea mea.Am inceput sa plang in hohote in timp ce alergam ca disperata.Se uita lumea la mine;credeau ca am fugit de la spitalul de nebuni.
Ajunsa acasa,m-am trantit in pat si am plans cateva ore bune stand cu capul in perna.Jay ma minte si nu are incredere in mine ,iar Mike nu ma iubeste si spune ca Jay e cel care ma iubeste.Spune lucrurile astea asa de hotarat.De unde e asa sigur?Ce e cu viata mea?
Sunt confuza.Nu stiam pe cine sa aleg dintre ei doi.Si?La ce am ajuns?La nici unu!Minunat! Serios,zici ca cineva se joaca cu sentimentele mele!De ce patesc eu asta?Ma simt ca o ratata!
Mai rau!Ma simt DISTRUSA!
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...