-Trezeste-te Maya!striga Chloe.
Ma trezesc si cand o vad o imbratisez.
-Hei,acum ma schimb si vin!
-Iubito!striga Jay.
-V-ati impacat?intreaba Chlo entuziasmata.
Dau din cap afirmativ,
-Si nu mi-ai spus?zice ea.
-Scuze,dar am avut o gramada de chestii de facut!soptesc eu.
-Maya!
-Acum ma pregatesc..strig.
Jay imi coboara bagajele,iar eu ma imbrac gros fiindca afara e frig.Coboram cu totii si intram in masina:eu cu Jay in fata,iar restul se inghesuie putin in spate.
-La drum!strig eu,iar ceilalti cu mine.
Eram asa de fericita.Abia asteptam sa ajung,desi nu stiam unde mergem fiindca prietenii mei mi-au spus ca e o surpriza.Mai ales ca se apropie ziua mea.
Am dormit putin pe masina fiindca drumul a fost cam lung.
-Am ajuns!striga Chloe.
Privesc in jur.Era o zona draguta de munte,cu multe cabanute,un peisaj minunat si aer curat.
Ne-am cazat la o cabana frumusica cu etaj, cu 3 camere,o bucatarie si 2 bai.
Ne-am instalat: eu cu Jay la etaj unde se afla una dintre bai,Brandon cu Chloe si Justin cu Alice la parter unde era cealalta baie.Bucataria era tot la parter.Era o cabana chiar draguta!
Am facut ceva de mancare si ne-am pus sa mancam de pranz.
-Si,cum vi se pare cabana?deschid eu vorba.
-E draguta!zice Brandon.
-Imi place camera mea!spune Alice.
-A noastra!o corecta Justin,iar aceasta rosi.
-Defapt trebuia sa intreb daca va place mancarea!spun eu razand.
Ceilalti au ras si ei,dupa care am hotarat sa mergem sa vizitam zona.
Am mers sus sa fac un dus,m-am imbracat si am coborat.Eram gata cu totii si am iesit afara.
Era multe lume pe acolo facand poze,mancand si alte chestii.Erau afise ca in seara asta va fi un spectacol de dans popular,modern,solisti si altele.Am zis ca vom merge,mai ales ca spectacolul va avea loc intr-o cladire,cam cea mai mare de aici,unde vom sta in caldura. :))
Am facut cateva poze pe acolo si m-am oprit sa privesc peisajul.Era minunat!
-Frumos,asa-i?
Ma intorc si il vad pe Jay.Ii zambesc si ii spun:
-Multumesc ca m-ati adus aici!Ador locul!
-Ma bucur ca iti place si.. abia astept ziua ta!
-De ce?intreb eu zambind.
-Se vezi ce cadou ti-am luat!
Am sarit pe el si l-am sarutat.Limbile noastre dansau un vals perfect,iar eu ma simteam si mai perfect.Dupa ce ne-am desprins din sarut,m-a prins de mana si am pornit catre ceilalti.
-Vreti sa mergem la spectacol?intreb eu.
Toti au afirmat si am pornit catre sala fiindca spectacolul incepea in curand.
***
S-a inceput cu niste trupe de dansuri populare.Ii admiram fiindca se miscau foarte bine si se vedea ca le face placerea sa danseze.Dupa,au fost niste soliste,o fetita care a facut un numar de gimnastica(eu nu m-am miscat asa niciodata si am facut trei ani de balet la gradinita) si o fata care a cantat la pian.Iubesc acest instrument!As vrea sa cant si eu vreodata la el ;defapt sa invat cum se canta.
In timp ce o priveam pe aceea fata cum canta,telefonul mi-a vibrat.L-am scos din buzunar si am vazut ca am primit un mesaj.
Il citesc: "Hai putin pana afara!"-S-a intamplat ceva?ma intreaba Jay care se afla langa mine.
-Nu!soptesc eu.Merg pana la baie.
Ies rapid din sala si ma uit in jur.Nimeni.Poate a fost doar o farsa.Oricine putea sa-mi scrie!
Am dat sa intru inauntru,dar bratul mi-a fost blocat si mana persoanei se afla pe gura mea.
-Cine esti?am reusit sa murmur.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei,azi am scris mult,nu?Ei bine,ideile curg in mine,asa ca trebuie sa le scriu!Sper ca v-a placut si ma stradui sa fac de curand continuarea.Sper ca nu v-am plictisit si multumesc tuturor care imi cititi carticica!Va iubesc tare tare! :**** <333
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...