Ma ridic lenesa din pat si incerc sa il trezesc pe Jay ,dar nu reusesc nici cum.Tipul asta e asa de bun cu mine,iar in pat e asa rebel!
Il sarut profund,iar el isi deschide ochii.
-Neata!soptesc eu.
Ne imbracam rapid si coboram rapid sa mancam ceva.Alice si Alex apar si ei destul de somnorosi.Doar e luni,ce zi minunata!
Am luat micul dejun impreuna insa nu am vorbit mare lucru.Eram cam adormiti.
Ne imbracam si pornim spre scoala.Ma durea capul ingrozitor de la toate claxoanele masinilor.Era aglomeratie!
***
Eu si Jay am intrat in clasa,si din fericire,profa de mate nu a ajuns inca.M-am pus langa Chlo care avea ochii cam bulbucati de la oboseala.Nu prea eram in stare sa vorbim;dapai sa dam si testul la mate.Profa intra si ne inmana testele.L-am rezovat si l-am predat.
Josh ma stresa continuu,nu stia mai nimic si ma tot intreba.Nu reuseam sa-i spun nimic,ma uitam la el pur si simplu.
-Domnisoara Maya,testul tau e la mine in mana.
Am privit-o dupa care m-a chemat si mi-a inmanat testul.Era un 10 curat.Ştiti ce e aia?Asta nu se intampla prea des!
Si oare ce l-a stricat?Mi-a scazut un punct pentru ca am soptit.Era extrem de nervoasa!M-am ridicat in picioare si am spus:
-Doamna profesoara,eu nu am soptit!
Toti ochii erau atintiti spre mine.Aveam o fata incrunta,era mult prea vizibil ca daca nu-mi da 10 ii voi da un pumn.
-Maya,te-am vazut!Acum stai jos!
-Si daca nu vreau?spun eu privind-o insistent.
-Ce ati zis?
-Ce ati auzit!
-Vrei sa mergi la director,domnisoara?
-Nu am soptit,vreti sa va silabisesc?spun eu cu un zambet ironic.
-Pentru ultima data,stai jos!
Ma asez intr-un final ,dar soptesc:
-Nu scapi tu asa usor!
-Maya,calmeaza-te!Esti foarte obosita!zice Chlo.
-Stiu Chloe,simt si eu asta!spun eu rastit.
Stiu ca am vorbit mai urat,dar eram si nervoasa si obosita.
Orele au trecut cumva,dar mi s-a parut ca au durat o vesnicie.Mi-era din ce in ce mai somn.Stiu ca nu am dormit prea mult,dar trebuia sa ma concentrez putin.Macar pana ce ajung acasa.Macar atunci pot sa ma arunc in pat si sa dorm dusa.
Am iesit din scoala si l-am asteptat pe Jay.Alice si Alex erau iesiti deja de o ora.Jay mi-a pus mana pe umar si m-a intors spre el imbratisandu-ma.Mi-am asezat capul pe pieptul lui,iar el mi-a mangaiat capul .Imi venea sa adorm pe el;as fi facut asta daca nu era nimeni acolo.Dar din pacate,era toata scoala!
M-a prins de mana si am pornit spre casa.Asteptam sa ajung cat mai repede.
-Esti bine Maya?incepe Jay.
-Da,sunt doar obosita.Vreau doar sa dorm!
-Esti sigura?
-Da!Tu nu esti obosit deloc?
-Eu rezist mai bine!ma ia el peste picior.
Il imping in joaca ,iar el ma strange rapid in brate in timp ce mergeam.
N-am mai spus mare lucru pana la jumatatea drumului.Am fost ingandurata.Eram inca cu testul de mate si cat de tare m-a enervat profa.
-Te-ai tinut bine cu profa de mate!spuse Jay.
-Chiar la asta ma gandeam si eu!
A zambit dupa care mi-a zis:
-Ti-a stricat media?
-Din fericire nu!
-Atunci las-o balta!Tu ai mai mult cap decat ea.
Am ras si l-am strans si eu in brate,dupa care mi-am asezat capul pe umarul lui.Vai,il iubesc pe asta!
Am ajuns la trecerea de pietoni,iar eu am mers in fata lui.Nu m-am prea asigurat,capul imi era plin de ganduri.
-Maya!!
M-am oprit in mijlocul drumului,dupa care totul a devenit negru.
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...