-Dustin?Ce cauti tu aici?
Dustin e fostul meu iubit din Londra care m-a inselat cu o roscata fraiera.Pot sa spun ca ăsta ar putea fi un lucru bun ca m-am mutat in New York.Nu voiam sa il mai vad niciodata si uite ca acum a venit si s-a bagat in cadru.
-Am venit in vizita la tine,baby!Place New York?
-Ce te intereseaza?Nu stiu de ce mai cautat.Eu nu vreau sa te mai vad.Mi-am facut o alta viata.Nu vreau sa te bagi in ea.Acum pleaca.
-Oh,iubito.Nu merge chiar asa.Nu am venit aici degeaba.Am venit sa te recuceresc.
-Asta nu se va intampla nici in visele tale.Si..roscata aia.Ce face?
-O,las-o pe aia.A fost doar o aventura.
-Si daca voi deveni si eu o aventura?
-Nu te ingrijora,asta nu se va intampla.Am gresit,stiu.Dar m-am schimbat.Chiar te iubesc Maya si vreau sa fi a mea.Esti speciala!
-Nu cred ca pot...
-O sa iti demonstrez!
Ma apuca de mana si eu din reflex il urmez.Incerc sa ma trag,dar cu cat ma trag mai tare,cu atat ma strange mai tare de incheietura.Ma conduce spre o masina,dar dintr-o data se aude o voce.
-Unde credeti ca mergeti?
-Jay.. soptesc eu.
-O.. chiar ma gandeam cand o sa apari!
-Va cunosteti?intreb eu confuza.
-Da,si inca foarte bine!spune Dustin.
-Dustin e fratele meu vitreg! zice Jay.
-Ce????strig eu.De cand?
-De curand.Parintii mei au divortat,iar mama s-a casatorit cu tatal lui.Totul s-a intamplat asa de repede ca nu am avut timp sa uti zic.Si.. nu voiam sa te incarc cu problemele mele.Momentan stau in chirie,dar nu conteaza.Nu vreau sa mai stau cu mana.Nu stiam ce voi face.Dar in acest moment stiu.Domnisorul ăsta trebuie sa primeasca o lectie pentru ce ti-a facut.
Jay s-a apropiat de Dustin si si-a inclestat pumnii.
Au inceput sa se bata.Jay l-a impins pe Dustin si i-a dat un pumn de a cazut pe jos.S-a asezat pe el si a continuat sa ii dea pumni.Dustin a inceput sa loveasca si el ,dar nu atat de tare fiindca era plin de sange,avea buza sparta si o vanataie uriasa pe obraz.
-Destul!am strigat eu.
Am inceput sa plang in hohote.Am cazut in genunchii.Am inceput sa tremur.Priveam in jos;lacrimile imi inundau obrajii.
-Maya,ridica-te.Hai sa mergem acasa!zice Jay.
Incerc sa ma ridic ,dar mi se inmoaie genunchii.Jay ma ia in brate si ma baga in masina.Il privesc pe Dustin intins pe jos,iar masina porneste.
Tot drumul am plans fara zgomot.Cand am ajuns in fata casei,l-am privit,iar el mi-a zambit.Mi-am asezat mainile pe fata lui si i-am atins vanataia uriasa.Lacrimile imi curgeau continuu.El s-a apropiat si m-a sarutat.
-Noapte buna,Maya!
Am coborat din masina.Am deschis usa casei,iar in fata mea apare mama in pijamale cu o fata trista si obosita.
-Vorbim maine.Sper sa ai un motiv foarte bun ca ai stat pana la ora asta!
-Imi cer scuze mama!
Ma descalt si fug rapid in camera mea.Ma arunc in pat si incep sa plang.A fost oribila!Cea mai oribila petrecere din cate exista!Jay se saruta cu Rachel,apare Mike care ma invioreaza putin,dar se comporta la fel,iar apoi vine Dustin care a fost batut mar se Jay.
Si cea mai mare problema e ca nu stiu pe cine iubesc cu adevarat.
Jay ma iubeste ,cauza evenimentului a fost Rachel;Mike e mult prea dubios,si vreau sa aflu ce e cu el,iar Dustin.. ei bine nu stiu.A venit pentru mine,oare chiar ma iubeste?
Ahhh!!!Ma omoara lumea asta!Chiar nu am o viata perfecta asa cum voiam.
Desi aveam fata aspra de la atata plans si ma durea capul rau de tot,am reusit intr-un final sa adorm.
Am visat ca eram intr-o casa impreuna cu Jay,Mike si Dustin.Aceasta era pe cale sa ia foc.Cu totii ne-am panicat,iar in capul meu se auzeau tot felul de intrebari.
Pe cine vei alege Maya?Ce vei face?Care e cel care iti va atinge inima?
M-am trezit brusc si mi-a venit din nou sa plang,dar nu am facut-o.Nu avea rost.Trebuia sa ma decid in curand.Defapt nu eu.. ci sufletul meu care inca vreau sa il repar.
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...