La petrecere

171 12 4
                                    

Am ajuns la petrecere.Da... intr-un final.O multime de copii dansau.Sala era plina,iar muzica era data la maxim.Mda,deaia cand am intrat am avut inspresia ca mi-am spart timpanul.

-Hei,iti aduc un suc? ma intreba Jay.

-Mersii!spun eu si ii fac cu ochiul.

Intre timp m-am asezat la o masa unde i-am gasit pe Chloe si Brandon.

-Hei prieteni!zic eu.

-Hei,super rochie!spuse Chloe.

-Mersii!

-Unde e Jay?intreba Brandon.

-A mers sa-mi ia suc,dar n-a mai venit.Si nu-l vad prin multimea asta!spun eu ridicandu-ma de pe scaun si privind prin multime.

-In fine,noi mergem sa dansam Maya!zice Chlo.

-Bine,vin si eu imediat.

Stau pe scaun si privesc pe toti copiii astia cum danseaza,cum se distreaza,cum rad...Serios,stau ca o fraiera aici.Degeaba ma bag in multime fiindca risc sa nu mai ies.Mama,ce mare e sala asta!

Deja au trecut vreo 3 luni de cand m-am mutat in New York.Cate s-au intamplat..viata mea nu e tocmai perfecta precum speram sa fie.Cand am venit aici am crezut ca va fi totul roz.Nu pot spune ca e groaznic fiindca l-am cunoscut pe Jay care mi-a incalzit sufletul si m-a facut sa ma simt in al noualea cer. Dar.. nu-l pot uita pe Mike.Desi s-a comportat foarte ciudat ultima data cand l-am vazut,inca simt ceva pentru el.Si mai simt ca ceva e la mijloc si sunt pregatita sa aflu ce e.Sa fim seriosi,cat de prost sa fie sa iti spuna "Ce faci pisi?" si dupa sa zica "Jay te iubeste!" Adica sincer,ori i-a cazut o tigla de pe casa,ori si-a batut joc de mine.Sau...e emotionat cand e langa mine.Sau... nu se simte bine in privinta mea.Sau.. stai,de ce ma mai gandesc la asta?Si stai,Jay n-a mai venit?Unde naiba e?

Ma uit si il vad cum vine cu sucurile in mana.Il urmaresc cu privirea si vad cum il opreste Rachel,imbracata intr-o rochie extrem de  scurta si mulata.Blah,e oribila! Ii ia sucurile din mana lui Jay si le pune pe masa.Dupa,incepe sa danseze cu el.

Calmeaza-te Maya,e doar un simplu dans.

In timpul dansului,Rachel se apleca spre Jay si il saruta.Stai ce?Jay nu face nimic?Stai.. inca se saruta?Ce naiba?Cum poate sa imi faca asa ceva?Agh!!

Ma ridic de pe scaun si ies pe usa afara.

Jay

Dupa ce ma saruta Rachel,o caut pe Maya din priviri si ma panichez.Nu o vad.Sigur s-a suparat si a plecat! Rachel imi zambeste ca o psihopata.Agh!Mi-e scarba de ea!Dar... nu sunt genul de baiat sa ii spus in fata asta.Adica serios,sa zic:"Rachel,esti o psihopata,fitoasa,ai mintea cat o cutie de creioane si nu o sa fiu nicioata cu tine!"Mda...nu o sa fac asta.

-Scuze Rachel,ma duc sa o caut pe Maya.

-Las-o pe Maya!Acum esti cu Rachel!

-Scuza-ma te rog...zic eu.

-Nu te scuz.Cum poti sa ma lasi asa cu ochii in soare?Esti nebun?

"Poate tu esti nebuna!" gandesc eu.

-Rachel,chiar vreau sa o gasesc!

Se apleaca spre mine si ma saruta.Incerc sa o dau de pe mine,dar ma saruta din ce in ce mai senzual.O cuprind cu bratele,iar ea face la fel.Ma simt ciudat.Ce naiba fac?Incerc sa ma desprind din sarut,dar parca ceva nu ma lasa.Dar nu stiu ce.. Asta nu e Jay pe care il stiu toti si nu e Jay pe care il stiu eu.Si..eu nu am inselat niciodata si nu am de gand sa o fac.Nu pot!Mai ales pe Maya.O iubesc prea mult!

Gata,cum scap de Rachel?!?

Maya

De ce tot timpul cand sunt extrem de nervoasa ploua cu galeata?Vremea se potriveste mereu cu starea mea!

Te urasc!Pur si simplu te urasc!Nu vreau sa te mai vad niciodata!O saruti pe Rachel sub ochii mei!Serios?

Zic sincer ca ma asteptam sa vina dupa mine,dar n-a facut-o!A ramas cu proasta aia!Fix ea trebuia sa se bage in seama.Mereu e ea!De cand am vazut mi-a dat seama ca e doar un cap gol.E mult prea increzuta si se crede cea mai tare!Ei bine,nu e!E doar o ....

Siroaie de lacrimi imi curgeau pe obraji.In tot acest timp am crezut in el,am crezut in iubirea lui si in tot ce era legat de el!Credeam ca el e al meu,ca e pefect,ca e iubirea vietii mele.Da,asa credeam.Dar ce s-a intamplat?Si-a batut joc de mine!Cat de naiva am putut sa fiu!Pot sa-mi iau adio de la el.Sarutul ala a insemnat ceva.I-a placut!Se saruta cu atata pasiune.Si asta ma doare cel mai tare.

M-am oprit si mi-am asezat fata in palme.Ma simteam atat de distrusa. Singura de langa mine era ploaia care plangea impreuna cu mine.Sufeream in ultimul hal.

In acel moment am simtit o mana pe umarul meu.Mi-am ridicat fata din palme dar nu m-am intors.

-Jay?spun eu tremurandu-mi vocea.

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum