Sentimente

152 12 0
                                    

Ma intorc usor si il privesc.

-Mike,ce cauti aici?

-Am venit dupa tine.

-Dupa mine?De ce?

-Sa te intorc din drum.Hai inapoi.Jay te asteapta.

-Jay e cu Rachel.Nu are treaba cu mine.

-Jay te iubeste!

-Daca m-ar fi iubit,ar fi venit dupa mine! zic eu nervoasa.Tu ai venit!

Ma apropi si il sarut.

Mike

"Opreste-te,nu fa asta!"
Dar,nu pot,constiinta tampita!

O iau in brate si incep sa o sarut salbatic.O lipesc de un gard si o ridic usor.Acum afla la cativa centimetri deasupra solului.

Maya

Ma aflu la o distanta mica de pamant,dar simt ca zbor deasupra norilor.Acum stiu ca ma iubeste,dar in acelasi timp simt ca il tradez pe Jay.

Mike

Inceteaza odata,fraiere!

Ne desprindem in acelasi timp din sarut.

-Nu pot sa o fac!spunem amandoi la unison.

Apoi,zaresc pe obrajii ei calzi niste lacrimi.Ii pun mana la obraz si ii spun ca totul va fi bine.

-Scuze pentru asta.Nu vreau sa il supar pe Jay.Mergi la el.

-Nu vreau sa-l vad!Nu vreau sa mai vad pe nimeni.Vreau sa te vad doar pe tine!spune ea.

Nu,nu Maya!Nu face asta!

-Te iubesc,Mike!

-Maya...

-Jay m-a lasat cu ochii in soare.M-a inselat.Intelegi?spune ea plangand.

-Linisteste-te!Rachel s-a bagat in seama ,iar Jay nu a mai putut sa scape de ea.A vrut sa vina dupa tine,dar nu a putut.E foarte trist.

-De unde esti asa sigur?

-L-am vazut!

-Dar totusi,tu ce faci aici?

- ..Si eu sunt aici la scoala..

-Aplauze pentru Mike.Am aflat si eu un lucru despre tine.Deci,cand imi vei spune cine esti?

-Nu inca...

-Dar cand?

-Va veni momentul!spun eu suparat.

-Bine bine,dar totusi,mai zi ceva despre tine.Macar un lucru.

-Nu Maya,nu vreau sa te mai mint!

-Sa ma minti??

Cap sec!

--Adica...mm...eu trebuie sa plec.Pa!

-Dar unde...?

Maya

Minunat,a plecat! M-am asezat pe o banca si am asteptat cateva minute sa ma calmez.Mi-am sters lacrimile si am intrat.

Jay m-a zarit si a fugit spre mine.

-Maya...

-Inainte sa imi zici ceva,raspunde-mi la intrebare.Cat de mult ti-a placut sarutul lui Rachel?

-Nu e ceea ce pare.Ea nu m-a lasat in pace.

-Serios?Si cum imi demonstrezi asta?

S-a apropiat de mine si m-a sarutat.Si-a pus mainile pe gatul meu si a inceput sa ma atinga si sa ma sarute din ce in ce mai salbatic.Nu a mai facut asta.

M-am desprins si am luat-o la fuga.Inima mea era descompusa ,insa incercam sa o lipesc.Dar nu reuseam.Imi era frig si eram uda leoarca.Papucii erau gata sa se rupa,strampii la fel,rochia era murdara si extrem de uda,iar fata mea era oribila.Plangeam si voiam sa ajung cat mai repede acasa.Fugeam asa de tare ca aveam impresia ca imi vor zbura picioarele.

M-am oprit sa ma odihnesc putin.Priveam in jur,dar gandul mi-era doar la Jay.Il iubeam,dar inima mea a fost sfasiata o data cu sarutul cu Rachel.Vreau sa-l iert,dar nu pot.Nu stiu ce voi face,vreau doar sa ma linistesc.Of,altor cupluri cum le merge asa de bine?De ce Brandon si Chloe se inteleg asa bine?Ei cum nu au probleme?Vreau si eu linistea aia!Vreau o relatie frumoasa si linistita!

Am vrut sa o iau din nou la fuga,dar umarul meu a fost prins de o mana.O mana barbateasca.Umarul mi-a fost intepenit,la fel si corpul.Cunosteam mana aia.

-Ce faci papusa?Nu ne-am mai vazut de mult!

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum