-Obosita? intreba Chloe facand o fata de catelus.
-Nee.. mai degraba somnoroasa..ii raspund eu.
-Salut fetelor! zise Jay si ma saruta pe frunte.
Mama,in fata clasei??
-Ooooo!!striga clasa.
M-am inrosit toata si am rostit un "Hei" scurt.Dar in minte strigam "Aaaaaaaaa!"
Dupa ore,eu si Chlo i-am prins pe Jay si Brandon vorbind.
-Jay,azi trebuie sa ma intalnesc cu Justin.Vreau sa vorbesc cu el.
-Cine-i Justin? intreb eu vesela.(Bine.. stiu ca nu trebuia sa ma bag,dar eram curioasa :D )
-Fratele lui...zice Brandon.
-Şşşşttttt!! sopti Jay.
-Frate? Dar tu ai zis ca ai doua surori! zic eu uimita.
-Da.Are doua surori si doi frati! spune Brandon.
-Taci odata! striga Jay.
-Ce?? Doi frati?De ce nu stiam asta? M-ai mintit cumva?? zic eu nervoasa.
Chlo era la fel de uimita ca mine.
-Dar Maya..rosti Jay.
-Bine.Eu cu Chlo plecam.Pa! spuse Brandon.
Eram asa de nervoasa incat nici nu am observat ca Chlo si Brandon am plecat impreuna.Nu eram in stare sa spun "Aww,ce dragut!" Oare de ce?!?
-Nu pot sa cred ca tipul de care imi place m-a mintit.Ce dragut!
-Ce se intampla?se baga Rachel in seama(ca de obicei).
-Rachel,nu e momentul! spun eu nervoasa.Ahggg!Nu pot sa cred ca baiatul nou,care s-a mutat anul ăsta in New York si de care eu sunt indragostita m-a mintit.Aveam incredere in tine!
-Uite,Maya...incepu Jay.
-Defapt,Jay s-a mutat la New York de vreo 2 ani.A fost in alta clasa,iar de anul ăsta s-a mutat la noi.Toata clasa il cunosteam din scoala.Ne-am bucurat ca s-a mutat la noi fiindca ne intelegem bine.Si,pentru ca ii place foarte mult tenisul,clasa noastra i-a luat niste palete foarte dragute.A fost asa incantat!
-Serios?De 2 ani in New York?Iubesti tenisul?Ăaaa?? izbucnesc eu.
-Haide Maya,calmeaza-te! zise Rachel.
-Serios?Ea de unde stie toate astea Jay??
-Fiindca stiu.Si.. poate pentru ca ma iubeste! spuse Rachel aranjandu-si parul.
-O iubesti??!? izbucnind din nou.
-Nu!Uite Maya,pot sa-ti explic!
-Nu Jay,am plecat!
Si am fugind cat m-au tinut picioarele.Cand am ajuns acasa,m-am aruncat in pat si am izbucnit in plans.Alice m-a auzit si a venit la mine.
-Ce ai patit Maya? intreba Alice.
-Jay m-a mintit! am spus eu tragandu-mi nasul.
-O,haide aici!
Si m-a luat in brate spunandu-mi sa ma calmez.Vai,o iubesc!-Vai,cine se tot smiorcaie?Incerc sa imi fac temele aici! comenta Alex.
-Alex,pleaca! striga Alice.
-Si daca nu vreau?
-Vrei sa aiba de suferit caietele tale de matematica? Intreba Alice.
-Plec acum!striga Alex.
Amandoua am ras putin dar nu indeajuns ca sa ma calmez.
-Mersi Alice,dar vreau sa ma linistesc stand putin singura.
-Bine draga,sa ma chemi daca ai nevoie de ceva!
M-am trantit in pat si am incercat sa ma linistesc.Telefonul meu exploda de la mesaje.Sigur era Jay.Dar nu voiam sa ii raspund.Eram prea suparata.
Ziceam ca nu stiu pe cine sa aleg.Dar cred ca m-am decis.Decat sa fiu cu un baiat care nu are incredere in mine si ma minte,mai bine sunt cu un tip care,desi are masca,prin atingerea lui simt ca ma iubeste.Plus,urasc din tot sufletul minciuna!!Vai... calmeaza-te Maya.
Vreau sa uit de Jay ... si sa ma intalnesc cu Mike.Ma voi simti mai bine sa-l vad pe el.Sau.. in fine.. masca lui.
Vreau sa ma odihnesc.Noapte buna,Maya!De ce vorbesc despre mine la persoana a III-a? Mama.. chiar sunt obosita!
CITEȘTI
Cine-i ăsta?
RomanceEA, o simpla fata de liceu care s-a mutat intr-o casa noua,intr-un oras nou. Ce o asteapta? Legarea unor prietenii?Sau mai mult de atat? Doua persoane apar in viata ei?Sau asa crede ea?Ce se va intampla? Sau mai bine aflati voi raspunsul ;).. Sper...