Aparitia

122 12 2
                                    

Ma intoarce si il privesc in ochi.

-Dustin!oftez eu. De ce nu poti sa ma lasi o data in pace?

-Nu pisi,pana ce intelegi sa nu mai dai in mine.

Incepe sa ma atinga vrand sa ma dezbrace.Stia ca nu pot sa-i fac fata.

Dar de data asta s-a inselat!L-am impins cat de tare am putut si i-am dat un pumn de a cazut pe jos.

-Esti mort,Dustin!Esti un prost,atata tot!Pleaca,si daca mai apari o si singura data vei zbura pana-n Palestina!Ai priceput?spun eu accentuand ultimele cuvinte.

-In ce te-ai transformat Maya?

-Atunci cand te mai apropi de mine,ma transform in monstru.Si mai bine pleci pana nu mai primesti vreo doua!

-Ce ti-a facut Jay?

-Jay nu mi-a facut nimic!tip eu.Tu esti si singurul motiv pentru care ma manifest asa!

-Maya,eu te iubesc!Calmeaza-te!

-Nu ma iubesti,prostule!Tu nu stii ce-i aia iubire!

-Maya,fii ca inainte!Stiu ca ma iubesti!

-Asta nu se va intampla in veci!strig si mai tare.Pleaca odata!

Se uita la mine foarte calm dupa care isi puse mana pe obrazul meu.

-Nu ma atinge!strig din nou.

Se retrase si pleca.Am cazut in genunchi si am inceput sa plang.Mereu se intampla asa,mereu imi apare in cale si vrea sa-si bata joc de mine.Nu vreau sa-l mai vad,m-a facut sa sufar.Mi-a fost de ajuns!Am plans din cauza lui,iar Alice la fel!A drogat o fata de 15 ani,e intreg la cap?!?

Siroaie de lacrimi imi curgeau si nu mai eram in stare sa ma ridic.Am auzit niste pasii care veneau spre mine. Atunci mi-am ridicat privirea.

-Ce-ai patit?intreba Jay.

Nu termina bine intrebarea ca am sarit pe el si l-am imbratisat.Plangeam in hohote si nu puteam sa ma linistesc.El incerca sa o faca,dar era de prisos.

Ma prinse se umeri si se uita fix in ochii mei.

-Gata?

Am afirmat dupa care m-a intrebat ce s-a intamplat.

-Dustin!zic eu.

-E aici?

-Da!Nu stiu de ce a venit,dar mi-a trimis mesaj.A vrut sa-mi dea o "lectie" pentru bataia care a luat-o de la mine.

-Ce fel de lectie?intreaba el.

O lacrima isi facu aparita din nou pe fata mea.

-Si ce-ai facut Maya?

-L-am lovit din nou!spun eu.

Jay ma cuprinse din nou in brate si ma stranse puternic.

-Durerea din mine l-a lovit.N-as fi facut asta,dar trebuia!

-Maya,tu vei fi langa mine mereu si te voi proteja de el orice ar fi.

Am zambit dupa care l-am sarutat.

Oamenii incepeau sa iasa din sala,iar intr-un final i-am zarit si pe prietenii nostri.

-S-a intamplat ceva?intreaba Chloe.

-Poveste lunga!spun eu.Haideti sa mergem la cabana.

Eram destul de obositi.Priveam cu totii cerul.Era incredibil.Stelele sclipeau uimitor,iar luna era plina.De cand eram mica imi placea sa privesc cerul instelat.Ma facea sa ma simt intr-o lume in care sunt doar eu si galaxia,unde pot vorbi cu stelele,cu luna si cu tot ce ma inconjoara.

Am tresarit cand am vazut ca am ajuns la cabana.Am intrat cu totii si ne-am pus sa mancam fiindca eram lihniti.Nu prea avea nimeni chef de vorba asa ca am inceput discutia.

-Si.. cum a fost spectacolul?

Nu a raspuns nimeni.Toti erau adormiti.

-Bine...zice Jay.Haideti sa mergem la somn.

Ne-am ridicat de la masa si am pornit spre camerele noastre.Am ramas sa incui usa de la intrare,dupa care am urcat la etaj.Jay ma astepta in usa cu un zambet larg.M-a prins de mana si a incuiat usa camerei,la fel cum au facut si ceilalti.

Cine-i  ăsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum