Zostałam nominowana przez Lniannon :)
1.Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego ?
Najbardziej uwielbiam zimę,ponieważ po pierwsze mam wtedy urodziny ,po drugie są święta i sylweter no i po trzecie uwielbiam krajobraz zimą :)
2. Którą z postaci ze swoich opowiadań lubisz najbardziej i dlaczego ??
A więc moje opowiadanie nie jest jeszcze rozwinięte ,lecz na obecną chwilę moją ulubioną postacią jest Violet. A to dlatego gdyż mogę się z nią utożsamić :)
3. Co skłoniło cię do pisania
Od podstawówki dużo czytałam ,i często w głowie sama "pisałam " swoją wersję zakończeń itp. Zaczęłam je spisywać , a po jakimś czasie zaczęłam tworzyć swoje postacie i historię :)
4. Kiedy zazwyczaj nachodzi cię wena ?
W najmniej odpowiednich momentach (Czyt. Na lekcjach xd) ,a oprócz tego gdy słucham muzyki lub oglądam filmy i seriale :)
5. W jakim świecie chciałabyś mieszkać i dlaczego ?
W świecie w którym panuje epidemia zombie . Trochę straszne ,ale uwielbiam zombiaki:)
6. Jeśli nie człowiekiem to jakim stworzeniem chciałabyś być i dlaczego ?
Hmm. Trudne pytanie uwielbiam wszystkie magiczne stworzenia ,lecz myślę że moim ulubieńcem były wampir lub elf. Oba są nieśmiertelne ,niezwykle silne ,zręczne. No i piękne ;)
7. Twój ulubiony kolor ?
Czarny :)
8. Ulubiona książka
Ogólnie cała saga darów anioła :)
9. Jeśli byłaby możliwość ze spotkasz swoją ulubioną postać z książki kto by to był i dlaczego ?
Z całą pewnością Jace :) A dlaczego ?? Jest po prostu boski :)Nominuję :
CharlieKarasiska
wiktoriaa45
Pytania dla was.
1. Ulubiona książkowa postać
2. Ulubiona książka
3.Co cie motywuje do pisania ?
4.Jak dowiedziałaś się o Wattpadzie ?
5.Od jakiego czasu piszesz opowiadania ?
6.Ulubione święto ?
7. Twoje hobby
8.Ulubiony kolor ?
9. Jeżeli miałabyś taką możliwość to w jakim świecie z książki chciałabyś żyć ;)
CZYTASZ
Polar Wolf
WerewolfViolet to 17 letnia dziewczyna z niezwykłym sekretem. Albowiem nie jest zwykłą nastolatką. Mimo tajemnicy z którą musi żyć prowadzi normalne życie .Do czasu gdy gubi się w lesie. Od tamtej pory jej życie zmienia się diametralnie.Czy pozna sekret któ...