Chapter 2

346 29 0
                                    

Yoona : Hehehe .. Okey okey .. Just do your work ..

Hari ni , Yoo balik dengan pemandu nya PC Chang Min .. Heh ! Bored .

Yoona : Annyeong Omma !

Mrs.Im : Annyeong My Yoo .. Yoo , naik atas , pastu pegi mandi then pakai cantik cantik tau !

Yoona : Because ??

Mrs.Im : Kita ade tetamu .. Pakai cantik cantik anak ku !

Yoona : Ohh ..

Di bilik tidur Yoona ..

naega neol beorigo dwidora tteonadonan huhoe an hae bye bye bye bye bye bye

niga nal butjapgo dasi aewonhaedonan mitji anha

lie lie lie bye bye bye

sangcheoman namgigo seungjaneun eopseossdeon

jigyeopge banbokdoen neowa naui sigan

meomchugo sipjiman kkeutnaego sipjimanmeolli wabeorin uri~

Mrs.Im : Yoo ! Hey Yoo ! Melalak pulak die kat dalam bilik air ni .. Dah keluar cepat !

Yoona : Halaa omma ! Arraso arraso ! Haishh !

Selepas beberapa minit bersiap . Yoona melihat dirinya di cermin ..

Yoona : Hurm ! Kyeopta ..

Pakai baju t-shirt panjang warne Purple tulisan " ARMY " dan pakai skirt pink .. Cun Yoo Cun !

Ding dongg !!

Mrs.Im : Ehh ! Seohyun dan Kwang Hee ! Finaly , sampai pun .. Ehh masuk masuk !

Mrs.Im : Duduk lah dulu saya pegi panggil anak saya kejap ye .. *pegi dapur* Milah , Nanti bawak kan air ye ..

Milah ( Pembantu Rumah ) : Baik puan ..

Mrs.Im : *bukak pintu* Yoo , Haihh .. Dari tadi duk tenung cermin tu kenapa ? Dah cantik dah ..

Yoo : Yoo tau , Yoo cantik ..

Mrs.Im : Sudah .. Pergi turun sane , tetamu kita tu dah sampai ..

Turun dengan Ommanya ..

Mrs.Im : Mianae .. Mr.Im tak balik lagi .. Busy die .. Haa , Seohyun .. Mana anak teruna kau?

Ding Donggg !!

Mrs.Park : Haa tu dah sampai .. Sama lah dengan Mr.Park tu jugak .. Busy memanjang ..

Mrs.Im : Yoo , pegi bukak pintu ...

Yoo : Nae *bukak pintu* *terkejut beruk* Ohh ??! I'm sory , kau salah rumah ..

Jimin : Ohh .. Salah ke ?? Kenapa ade pemandu omma aku?? Tuu *tunjuk kereta*

Yoona : Huhh ! Masuk lah ~

Jimin : Gumawo jagi !

Yoona : Aku cepuk kau kang !

Mrs.Park : Ni haa , anak teruna aku Minji , Park Jimin ..

Jimin : Park Jimin imnida .. *senyum*

Mrs.Im : Ni Im Yoona . Kamu kenal kan Jimin ?

Jimin : Nae .. *kenyit mata dkt Yoona*

Yoona : Err ~ Geli tahap gaban aku tengok muka die tu ! Ish nak makan kaki ke mamat pabo ni ! *bisik hatinya*

Jimin : Hahaha Yoo Yoo .. Your so beautiful .. Aumm aumm !! *bisik hatinya*

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Author : Kau , tak yah nak mengatal Park Jimin .. Your mine !

Jimin : What ever sis !

↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭

Mrs.Im : Ape hajat kau datang ke sini ??

Mrs.Park : Kau dah lupa ke ? Aku datang nak satu kan anak kita berdua lahh ..

Yoona & Jimin : What ?!!

Mrs.Park : Why ?

Yoona : Ape ni Omma ?! Yoo kena khawin dengan mamat ni ?! *bisik di telinga Ommanya*

Jimin : Buyaa ~ " What the heck ?? "

Mrs.Im : Boley lah ye Yoo and Jimin?? Ni permintaan Omma dengan Appa Yoo dan Jimin .. Untuk kebaikan Yoo Jugak ..

Yoo dan Jimin : Nae ..

Mrs.Im & Mrs.Park : Setuju dah !

Okey , date ??

Mrs.Park : Kita buat baju pengantin dulu lahh ..

??? : Yoo ! Tolong oppa .. *masuk rumah cari Yoo*

Mrs.Im : Ho ! Kenal kan ni anak aku , Yang First Im Min Ho ( Soryy , dlm ni Lee jadi Im )

Min Ho : Ohh ? Annyeong Mrs.Park andd ..??

Jimin : Park Jimin

Min Ho : Ohh .. *salam Jimin* Omma , Ho nak pinjam Yoo kejap ..

Yoona : Ohh ..

Jimin : Omma , Ji ikut sekali ye ??

Mrs.Park : Pergi lah . Boley lah kenal kenal dengan Yoo tu ..

Jimin : Ohh .. Saya pegi ye Mrs.Im ..

Mrs.Im : Oh ..

Mrs.Park : Minji , kita buat minggu depan lahh ye . Minggu depan boley ?

Mrs.Im : Hurm ~ Boley lah .. But kita rahsia kan dari mereka berdua ..

Mrs.Park : Okey

♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬

Yoona : Nape ni oppa ??

Min Ho : Tak de , tolong oppa ni haa .. Angkat batu ni kejap .. Nak alih kat belah sana ..

Yoona : Oppa ? Nak suruh Yoo angkat batu tu ? Oppa Yoo pakai cantik cantik cane angkat batu ..

Jagi ~ Tolong oppa plez *buat suare gedik*

Min Ho : Erkk ?? Jagi konon .. I know u want to getting married .. Jangan buat oppa jeles ! Der ~

Jimin : Jagi ? I like ! *bisik kat telinga Yoo* Ohh .. Hyung , saya tolong ye ?

Yoona : Halaa kena kau besok !

シ Bersambung ツ

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now