Chapter 34

184 20 0
                                    

Yoona : Jimin , bangun lah .. Aku nak tengok kau senyum . Tolong Jimin , i need you .*cium tgn Ji* *usap kple Ji* Jimin , tengok ni. Aku dah pakai cincin ni , maknanya aku sedia jadi isteri kau sepenuh masa kan ?*menangis* Jimin . .

Yoona menangis sambil mukanya di letak kan di katil [ okey bayangkan lah korg tgah tidur dekat meja . Hahh macmtu lah ] . Tangan Jimin bergerak sedikit demi sedikit . Yoona sedar akan pergerakan itu .

Yoona : Jimin ?! Sayang ?

Lalu Yoona menjerit memanggil nurse . Lalu menekan butang yang berada di dinding yang terdekat dengan katil Jimin .

Yoona : Doktor!  Nusre ! Doktor !

Doktor Jung : Kenapa Mrs.Park ?

Yoona : Jimin ! Jimin dah gerak gerak kan tangan nya tadi ..

D.Jung : Macam mana Puan tahu ?

Yoona : Tadi time saya pegang tangan die . Tiba tiba tangan die gerak gerak .. That's why saya panggil doktor .

D.Jung : Biar saya periksa pesakit dulu . Puan keluar dulu ye ?

Yoona : Nae ..

             ♚ END P.O.V ♚

Yoona terduduk di bangku berdepan dengan bilik VIP tersebut. Yoona menunggu dengan sabar

            ♚ SMBIG P.O.V ♚

Baekhyun : Gaiz . Aku baru dapat call dari pihak polis . Die nak kita semua pegi balai sekarang untuk siasatan. 

Irene : Malam malam cane ?

Baekhyun : *buat mke blur* Iyelah . Tapi tak sampai tengah malam lah . Kau gila ke sampai tengah malam  , abis Yoona tu nak balik naik ape ? Aku risau jadi ape ape je  nanti kat die .

Yuri : Iyelah . Kitaorang nak bagitau Yoona dulu . Korang pergi lah dulu .

SMBig : Arraso .

           ♚ YOONA P.O.V ♚

Beberapa minit kemudian , doktor keluar dari bilik .

Yoona : Doktor , macam mana keadaan Jimin ? Die okey ke ?

D.Jung : Mr.Park okey . Die dalam keadaan stabil buat masa sekarang . Jadi , Puan boley lah jengok napmyeon puan . Saya mintak diri dulu .

Yoona : Nae . Gamsahamnida doktor.  *bow*

Yuri : Yoona !

Yoona : Yuri - Ahh . Wae ?

Irene : Jimin macam mana ? Die okey kan ?

Yoona : *senyum* Die okey dan keadaan die pun dah stabil . Korang nak jengok die ?

Seulgi : Tak pe lah . Kitaorang nak settle kan hal ni dulu . Nanti balik baru kitaorang jengok die . Oh?

Yoona : Oh Arraso . Aku kalau boley nak jugak ikut ..

Yuri : It's okey . Kitaorang dengan SMBig boley settle kan semua ni . Kau jangan risau . Kau tengok tengok kan Jimin tu . Ape ape hal call kitaorang dan kitaorang call kau . Take care . Nanti sebelum pukul 10 , maybe kitaorang amik kau . Okey ?

Yoona : Okey . Take care . Drive carefully .

CB : Ouwrite .

Yoona masuk ke bilik itu dan melihat Jimin yang tersenyum kepada Yoona dan menunjukkan cincin yang cantik tersarung di jari manis nya .

Jimin : Cantik .. *pgg tgn Yoo*

Yoona : Mesti lah .. *ddk sblh katil Ji*

Jimin : Dah bace surat tu ?

Yoona : *angguk slow*  Jimin ..

Jimin : Shuttt *ltak jarinya dkt bibir Yoo* Aku tau surat tu sedih nak mati kan ? *senyum*

Yoona : Sedih lah jugak en . Wae kau tulis macam tu ?

Jimin : Saja ~ *buat mke mntak pelempang*

Yoona : Ishh ! Kau ni kan ! *pkul tgn Ji*

Jimin : Arghhh ! Sakit lah ~

Yoona : Kau ni , gade gade lah ! Pang kang !

Jimin : Tak yah lah marah marah ..

Ayo GG .

Yoona : Jimin , jap eh nak cakap jap.

Jimin : Arraso. Aku harap kau boley hidup tanpa aku Yoona ..

Yoona : Ohh . Wae ?

Yuri : Kitaorang dah settle ni . Otw pegi sana . Kau nak makan ape ape ke ? Aku boley beli .

Yoona : JJajang .. Ehh ! *fon terjatuh* Ishh pahal boley jatuh ni ? Tangan aku tak de lah licin . Ishh ! *ketuk fon dekat dinding* Ceh ! Enfon rupa taik  ! Aku buang kau  tau lah ! Aku beli yang baru ! Kau aku campak laut ! *marah dkt fon* *tumbuk fon* Ahh bior lah , nanti dieorang ke sini jugak . *msuk dlm bilik*

               ♚ CB P.O.V ♚

Yuri : Aikk ? Pahak mati doh ? Gaib tibe tibe pulak.  Buat aku seram je die ni .

Irene : *bwk kereta*Ape yang kau bebel tu Yuri ? *pdg dri cermin kereta*

Yuri : Yoona ni hahh , aku call tibe tibe mati . Kenapa tah.  Ehh kau pegi kedai jap . Aku dengar die cakap Jjajang aku rase jjajangmyeon . Kau belikan makanan tuk die jap . Hahh ! Jangan lupa beli 2 . Die tu hantu makanan .

Irene : So , beli 5 ?

Yuri : Boley la.  Seulgi pun lum makan kan ? Beli tuk semua .

Irene : Aku pun lapor ni . Si Seulgi ni kalau dah tidur tak ingat dunia ! Air liur meleleh ! Errr . Kau tengok tu Yuri .

Yuri : Hahh ? Yahh ! *pkul kple Seulgi*

Seulgi : Ige mo yaa ??? *tdur blik*

Yuri : Ishh ! Yeoja ni kalau gempa bumi pun die tak dengar agak nya . Tunggu lah ! Balik nanti die aku keje kan suh basuh tempat air liur die tu !

Setelah membeli makanan .. Mereka tiba di hospitak dan ternampak Si Won bersandar di dinding .

Irene : Bila kau sampai ?

Si Won : Dah lama .

Yuri : Kitaorang masuk dulu eh ?

*bkk pintu bilik*

Jin : *bru keluar dri bilik*

Yuri : Aduhh ! *terhantuk* Kau pahal doh !

Jin : Kau nak masuk pun dah tak de sesiapa dah .

Si Won : Aku kat sini pun tunggu korang . Jom ikut aku .

CB : Pergi mana ?

Jin : Just follow him
[ BI Berterabur ]

Setibanya di satu bilik yang tidak asing lagi bagi mereka .

Seulgi : Kenapa kita dekat depan bilik mayat ni ? Mana Yoona ?

CB dan SMBig mendengar tangisan seseorang . Tetapi tidak tau dimana orang itu .

Baekhyun : *pegi dkt arah bunyi tu* Yoo Yoo Na ?

??? : Yoona  !

Yoona : Ohh ? Min Ho Oppa *peluk die* *menangis*

Min Ho : Yoona - Ahh . Saeng sabar ye ?

Yoona : Yoo sayang die oppa , kenapa die tinggal kan Yoo ?

Irene : What ?! Ape  semua ni ?

Baekhyun : Panjang ceritanya ..

Yuri : Cita je lah .

Seulgi : Sekarang bukan masa yang tepat tuk tanya Yoo pasal ni . Biar die reda dulu ..

           ♚ BERSAMBUNG ♚

VotE and CommEnt ! Don't be like silend readers . I know this part so hambar >o< .

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now