Yoona bangun dari tidur nya . Die pegi mandi dan selepas itu bersiap pegi ke sekolah . Die menulis sesuatu di atas kertas kosong . Entah ape yang ingin Yoo tulis . Die keluar dari bilik dan pegi ke Bil Bil Bilik Jimin ??! .Ape yang ingin Yoo berikan ?
Yoona : *bkk pntu slow slow*Dah bangun rupenya ..*cepat cepat letak kertas yang di tulisnya di ats meja Ji*
Jimin : *bru lps mndi* Ige boya ? *bce* " Jimin , aku pegi dulu Kau makan lah ape yang ade kat dapur tu ! K Bye ! " . Aihh Yoo , yoo .. Aku tak de niat pun nak gaduh dengan kau T_T
Yoona berjalan kaki bersendirian . Selalunya , die akan pergi bersama Jimin .Tapi disebabkan hari tu , die langsung tak nak bercakap dengan Jimin . Cuma pagi tadi aje die ingat kan Ji . Die terasa seseorang mengekorinya , tapi die mengabaikan sahaja . Biarlah die di culik , die tak kisah ! Sakitnya hati ~T_T~ .
Seseorang sedang mengekorinya ~ Tapi ..
XoXo : Kenapa Jimin dan Yoona keluar dekat lorong ni ?? Aku tak rase dieorang ni serumah atau pun ~ Hahh ?! Andwae !
Yoona : Asal aku rase macam ade orang ikut aku ?! Aishh! *pusing blkg*
??? : Noona !
Yoona : Oh mak aku sayang Jeon Jungkook ! *Yoo mengurut dada nya akibat terkejut beruk* Yah ! Nun wae ?! *pkul Jungkook* Nasib noona tak de sakit jantung !
Jungkook : Mianae noona #^_^ . Tadi Jungkook dekat seberang sane perasan noona jalan sorang sorang ~ Tu Jungkook kejar noona . Hee ^O^ .
??? : Ehh ! Jeon Jungkook ni ! Tabuk sekali ! Sebok lah die ni ! Aku baru nak follow Yoona ! Ishh ! Geramnya akuu ╰_╯
??? : Kenapa dengan Jimin ni ? Siap nyorok nyorok lagi ? Tak boley jadi ni ! Balik ni aku mesti kena follow die !
Setibannya di sekolah ..
Ms.Song : Baiklah , hari ni saya nak tukar kan tempat kamu semua . Kalau duduk yeoja , yeoja dan namja , namja , saya rase kamu akan bising ~ Jadi saye nak tukar kan tempat kamu dengan namja dan namja dengan yeoja . Arraso ?
Semua : Halahh ! Shiero Sonsaeng-Nim ~ T_T
Mr.Song : Ikut je ape yang saya cakap .
Semua dah ditetapkan duduk bersama . Jin dengan Seulgi . Itu pun sebab Jin yang pegi dekat Seulgi .. Kini tinggal Yoona , Yuri , , Irene , Baekhyun , Siwon dan Jimin .
Baekhyun : *menawarkan dirinya* Sonsaeng - Nim *angkat tgn* Saya duduk sebelah Yuri ye ?
Ms.Song : Hahh ! Bagos ~ Tak de lah susah susah nak letak korang ni ~
Yuri : Ishh ! *pkul Baek* Asal kau yang duduk sebelah aku ?!
Baekhyun : Ergh ! Biarlah ! Ke kau nak duduk sebelah Mr.Kang ?
Ms.Song : Ape Baekhyun ?! Mr.Kang ? Waeyo ? *mke marah*
Baekhyun : Aniya Sonsaeng - Nim ~
Yuri : Hekeleh ! Telinga die tu macam Yoda kan ? Dengar je orang cakap ape *bisik dkt Baek*
Baekhyun : Kau bab menganjing , mengutuk nombor 1 enn ! Aku cakap dekat Song Sonsaeng - Nim kang ! *bisik lgi*
Yuri : Kau cakap , aku tumbuk kau ! *tumbk paha Baek* *dn bsik lgi*
Baekhyun : Arkk ! Appo ! Appo lah ! *semua pndg Baek*
Si Won : *trik Irene duduk sebelah die*
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...