Chapter 51

133 18 1
                                    

Naeun : Hai guys !

Sapa Naeun pada EXO semasa kami tengah borak di tempat yang selalu kitaorang lepak .

Yoona : Hahhh tu Naeun kau .

Naeun : Wae ?

Yoona : Tuan putera troll ni mencari awak wahai tuan puteri senget ~

Naeun : Wahai tuan puteri bawang putih , bawang merah , kenapa kita berbahasa istana ?

Yoona : Suka hati beta lah !

Naeun : Hahahah ! Wei , mana Haneul ? aku dari tak nampak pun die ?

Yoona : Rumah punyalah besar tak kan tak dapat carik die kot ? ANeh.

Naeun : Hekeleh kau ni .

Yoona : Wei , Chen nak jumpa kau tu , kesian die dari tadi duk tenung kau macam nak ma - ! Arghhh !!! Sakit gila ! Sakit !

Nak tahu ? Chen tarik telinga aku -_- . Kuang hajo betul troll ni ! Nanti kau , aku kenakan kau balik .

Chen : Padan muka kau !

Yoona : Yah !

Aku pijak kaki dan menarik telinga Chen dalam pada masa yang sama , Ade seseorang memerhatikan aku . Die tersenyum dan blah dari situ .

Chen : Adoii ! Arghh !

Jerit dekat dengan telinga aku.

EXO & Naeun : Hahahahahahahaha

Yoona : Yahh ! Sakit telinga aku sakai ! Tahu lah vocalis ! tapi tak payah lah kau jerit jerit dekat dengan telinga aku bangang !

Aku menepuk bahu Chen .

Chen : Padan muka kau !

Naeun : Wei dah lah , jom Chen ? Kata ade something to say ?

Chen : Who said that i have something to say to u ?

Naeun : Yoona .

Yoona : Wei kau jangan main main ! aku cakap je Chen nak jumpa kau .

Naeun : Fine . Kajja Jong Dae - ahh !

Chen : Okey ! Byee korang !

Yoona : Jangan buat maksiat oi ! Aku report JAIS ! Cukup cukup lah aku dah tengok free !

Suho : Yahh !

Yoona : Tengok kucing buat maksiat , TERtengok , tak sengaja. . Baru nak call JAIS , tapi die dah ngawan dulu dah. Nak buat macam mana , dah depan mata  . Hahahahahah !

Kris : Ngok betul saeng kau ni Suho !

Suho : Die tu bukan saeng kau jugak ke ?

Kris : Saeng aku dekat galaxy .

Chanyeol : Patutlah Yeochin nya pun macam orang dekat galaxy ! Hahahaha !

Baekhyun : Yahh ! betul betul betul !

Jessica : Yahh ! Babun betul.!.

Tao : Campak je yeochinnya dekat galaxy . Hahahaha . Nanti Taehyung datang bawak alien ! Hahahaha !

Baekhyun : Betul betul betul ! Aik ? Paham kau petik twin aku ?! Aku itam kan lagi bawah mata kau tu , bio tak nampak macam manusia tahu lah !

Xiumin : Wei dah lah . Korang ni kalau duk sakat orang nombor 1 kebawah en ?

D.O : Apa apa sahaja lah korang ni .

Lay : Just love me right ? baby love me right ? ahah .

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now