Chapter 33

185 19 0
                                    

Di Hospital Seoul

Mrs.Park : Yoona ? Mana anak Omma Yoo ? Mana ? *goygkn bdn Yoo*

Yoona berdiri kaku . Tidak mahu bersuare dan terus menangis . Omma Jimin mengoyangkan badan Yoona dan jatuh terduduk sambil menangis .

Si Won : Mrs.Park , Jimin kat dalam bilik ICU lagi . Puan jangan macam ni , Jimin perlu kan semangat untuk terus hidup . Puan perlu bersabar . Puan kena kuat . Percayalah !

Selepas beberapa jam .. Doktor keluar dari wad ICU .

Mrs.Park : Doktor , macam mana anak saya ? Die okey kan ?

Mrs.Im : Macam mana menantu saya doktor ?

Yoona : Macam mana suami saya ?

Doktor : Anak puan selamat . Tapi , buat masa ni anak puan dalam keadaan lemah . Jadi saya saran kan jangan ramai ramai masuk bilik  . Saya mintak diri dulu ..

Mrs.Park & Mrs.Im : Gamsahamnida Doktor .

Yoona : *terduduk* Syukur *tekup muka*

Mrs.Park : Yoona nak masuk dulu ke ?

Yoona : Aniy . Omma masuk lah dulu . Nanti Yoo masuk .

Mrs.Park : Em yelah .

Mrs.Im : Sayang , sayang balik dulu ye ? Mandi . Bersih kan badan tu , darah banyak kat baju .

Yoona : Nae ..

Mrs.Park dan Mrs.Im serta ahli keluarga yang masuk kebilik . Tapi bersilih ganti . CB & SMBig berlari masuk ke hospital . Si Won perasan dengan kehadiran mereka .

Jin : Jimin ? Jimin macam mana ? Anything okey ?

Si Won : Die okey . Cuma keadaan die still lemah . Korang dah buat ape yang patut ?

Baekhyun : Dah . Kitaorang dah settle kan semua . Tapi .. 

Si Won : Tapi ape ?

Seulgi : Hani . Hani terlepas .

Yoona : What ?!

Irene : Sabar Yoo . Die lari kan diri lepas die tembak Ji . Beg die semua dah tak de lepas kitaorang cek kelas . Aku tanya chingu die , dieorang pun tak tau .

Yuri : Dieorang kata die hilang lepas rehat .

Yoona : Dah . Aku tak nak dengar semua ni . Korang nak balik dah ke ?

Yuri : Kitaorang teman kau . Kitaorang dah amik baju , so tinggal kat rumah kau dulu lah . Kesian kau tinggal  sorang sorang .

Yoona : Baru ingat nak duduk rumah omma aku . Em tapi tak pe lah . Kesian. korang

Baekhyun : Won ! Aku dah amik baju kau jugak tau , kita stay rumah Ji .

Yoona : Hahh ?! Korang sekali ?

Jin : Yes . Kitaorang risau jadi pape kat kau nanti , kan susah .

Yoona : Suka hati korang lah . Dah jom balik .

Setibanya di rumah

Yoona : Kosong .

Jin : Besar jugak rumah korang kan .

Yoona : Hum *senyum* Girls , korang pegi bilik sebelah bilik Jimin tu . Nanti aku masuk .

CB : Arraso .

Yoona : Korang boley tidur sama ade korang tidur bilik , tapi beralaskan toto ataupun tidur kat ruang tamu ni ? Sejuk tau ?

Si Won : Tidur kat bilik lah . Ade toto.

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now