Chapter 55

164 14 0
                                    

HAPPY BUFDAY TO MEE !!!!!!! YEAYYY !

22.6.2000 !

******************************

" Sa Sa sa yang " Panggil aku .

" A a a bang " Tergamam. " Siapa ni bang ?" Tanya Yoona . 

" Ehh Yoona . Hai " Jaemi melambai lambai kan tangannya.  " Ja Ja Jaemi ? A a pe ka kau buat dekat sini ? !"

" Aku ? Aku PA jimin lah . "

" Ape semua ni bang ?" Tanya Yoona .

" Sayang.  Sayang jangan percaya ape yang Jaemi buat dekat abang. Abang cuba tolak die da -" Belum sempat aku habis cakap , die dah lari. " Yoona !" Aku mengejarnya.

" Sayang , i kan ade dekat sini ? Asal nak kejar perempuan tu ?!"

" Sayang kepala hotak kau lah ! Aku dah ade wife ! "Tengking aku dan keluar mengejar Yoona .

Aku mengejarnya . Tapi sudah lesap. Apa lagi dugaan yang kau berikan kepada aku. Aku mengaru kepala dan mengusutkannya  . Ni semua sebab kau Jaemi ! Kehadiran kau buat rumah tangga aku hampir musnah ! Aku mesti dapatkan balik kepercayaan Yoona pada aku ! MESTI !! . Bisik hati aku. 

YOONA P.O.V

Aku keluar dari pejabat Jimin ! Tak sangka ini akan terjadi.  Kenapa ?! Kenapa mesti rumah tangganya menjadi bergini ! Kehadiran Jaemi ! Jaemi !! Choi Jaemi !

Aku menyorok di sebalik dinding yang tidak jauh dari pejabatnya.  Aku menangis . Ape lagi Jaemi nak dekat Laki aku ! Dari dulu sampai lah sekarang ! Mula mula Hani , sekarang kau pulak ?! Telefon aku berdering menandakan ade orang menelefon .

" Hello ? "

" Yoona - arhh ! Jom lunch sesama ! Aku nak cakap pasal Fashion Show aku tu ! " Irene berkata dengan teruja . Ye betul.  Irene Dan Seulgi bekerja menjadi Seorang pereka fashion malah mereka ade butik sendiri iaitu Red Velvet Butik .

Aku mengesat air mata yang mengalir.  " Okey . Kau dekat mana ?"

" Aku dengan semuanya ade dekat IOI CAFE . Datang tau !"

" Ohh arraso "

Talian tamat dan aku menuju ke arah kereta milik aku . Aku menangis sambil menundukkan kepala pada stereng kereta lalu mengesatnya.  Kau kena kuat Yoona! .

Setibanya di kedai IOI CAFE , aku terlihat rakan rakan aku gelak ketawa . Aku tersenyum . Lama tak jumpa , jumpa pun minggu lepas sebab Seulgi bagitau kami yang die dengan Irene akan buat Fashion Show dan berjanji akan datang .

Aku menuju ke kedai tersebut . " Hai korang " Aku tersenyun tawar .

" Ehh hai Yoona !" Mereka memeluk aku.  " Rindu korang " Aku berkata dengan mata yang merah. 

" Wei kau okey ?" Tanya Yuri . " Ehh aku okey la " Jawab aku lalu duduk di sebelah Seulgi .

" Oder lah.  Aku belanja " Kata Seulgi . Aku pun just oder minuman .

" Wei , kau tak lapar ke minum air je ?" Tanya Yuri .

" Aku tak lapar lah.  "

" Emm okey "

" Cane kau dengan Jimin ? Bahagia je aku tengok korang .. Jeles aku " Kata Irene .

" Ji Ji Ji min ?"

" Yelah . Ehh jap.  Sejak bila kau gagap pulak ni ?"

" Aku okey je dengan die.  " Beberapa minit kemudian air pun sampai. 

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now