Chapter 52

154 15 0
                                    

Chanyeol : Jeju Jeju !!!!

Kami pergi ke tempat tangkap makanan laut. Wait wait ! What ?! Makanan laut ?! Yes ! Kitaorang akan tangkap makanan laut hari ni ! Yeayy ! Itu lah tempat yang selalu kami pergi time kecil kecil dulu.

Jimin : Sayang ?

Jimin bisik pada aku .

Yoona : Iye ?

Jimin : Kita nak jalan jalan ke pergi nelayan ?

Yoona : Nelayan and pergi tempat lumpur tangkap kepah ! Tangkap makanan laut !

Jimin : What ?!

Yoona : What ? What ? What ?

Jimin : Sayang ! Boley ke oppa turun laut pakai baju macam ni ? Dengan seluar pendeknya ..

Bayangkan Jimin pakai baju time Mv Fire .

Yoona : Itu lah oppa , Sayang kata pakai baju biase , seluar pendek . Ni oppa pakai baju mengalah kan nak jalan jalan .

Jimin : Lahh , oppa ingat nak pergi jalan jalan —_—

Yoona : Hahahah . Oppa tanggal baju oren tu letak dekat kereta , after that oppa ke sini balik pakai but and baju ni .

Aku menunjukkan baju nelayan dan but tersebut . Jimin akur dan pergi kereta dan memakai pakai nelayan .

Baekhyun : Wei ! Aku nak candat sotong !

Sehun : Sehun nak tangkap ketam kelapa !

Lay : Nak tangkap galaxy !!

Kris : Ape die ?!!

Lay : Tak tak . Aku nak tangkap Byung Man hyung bawak balik dorm . Biar die ajar kita cara cara dekat hutan .

Chanyeol : Sedih ! Aku dah jumpa die dah . Werkkk !!!

Suho : Dah dah . Bising lah korang pagi pagi .

Luhan  : Kajja ! Tak sabar ni !

Lee Jae Hoon : Annyeonghaseyo uri adeul  !

Semua : Annyeonghaseyo ahjusshi ! *bow*

Lee Jae Hoon : Dah lama kita tak jumpa kan ? Amboi , dah besar dah kamu semua ni .

Chen : Mestilah . Kami pun dah lama tak pergi sini . Jadi bila dah berkumpul ramai ramai ni syok lah nak pergi balik .

Lee Jae Hoon : Sebelah Yoo ni siapa ?

Yoona : Ahh . Igo , Park Jimin . Napmyeon Yoona .

Jimin : Park Jimin imnida *bow*

Lee Jae Hoon : Wahh ! Jinjja ? Dah kahwin ?

Yoona : Nae . Ni pun sebab omma dengan appa kenen kan . Herm ^^

Lee Jae Hoon : Hahh sepanjang Jimin kat sini , ahjusshi nak ingatkan . Yoona ni kalau dah naik bot , die tak boley duduk diam . Ade je nak di buatnya . So , tengok tengokkan lah ye die ni  ?

Jimin : Nae ahjusshi .

Lee Jae Hoon : Yang lain pun sama okey ? Jaga diri elok elok .

Semua : Nae ahjusshi .

??? : Ehh ? Oppa ! Unnie ! Annyeong ! *lambai tgn*

Semua : Nayeon - na ?

Nayeon : Oppa dengan unnie nak nelayan ke ?

Semua : Nae .

Nayeon : Nak join !

Mark : What ?! Nelayan ?!

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now