Chapter 57

206 11 5
                                    

" Adik , dik bangunlah dik ." Teuk mengoncangkan badan Yoona . "Kau ni agak agak lah kau nak goncang badan adik kau tu macam die tu nak jatuh dah . Hehh otak mana otak ?" Aku perasan yang Hyeri dari tadi tengok aku .Mungkin lepas kami putus , terus aku lost contact dengan die .

"Aku rindu adik . Nak adik " Teuk terus dengan perangai budak budaknya . " Jangan jadi budak budak Im Teuk . Jimin " panggil aku .

"Nae hyung ?"

"Macam mana Yoo sekarang ? Still macam ni ke?" Tanya aku . "Macam tu lah hyung , Ji pun tak tahu nak buat ape dah . Tunggu die bangun je lah . "

"Sabar ye ?"

"Nae hyung " aku keluar sebentar . Ingin mengambil udara yamg segar . Aku pergi ke tingkat paling atas iaitu bumbung bangunan ini . "Kenapa die mesti ade dekat sini ? Wae ?!!" Tiba tiba seseorang menyentuh bahu aku . Aku paling ke belakang . Aku pikir Teuk , rupanya bukan .

Park Hyeri

"Kau nak ape ?" Kata aku dengan suare yang agak dingin . "Nice to meet you again "

"You know want , i really hope that i'm not see you again in here . In Korea. "

" I know . I'm in here because of my mom calling me and yes , i hope that i'm not see you to in here . But what would i do , you in here and we meet again "

"Asal kau tak payah datang je ?! "

"Minho . We need to talk . That's why , i'm here . "

"Ape yang kita perlu bincangkan lagi ? Dah tak de dah . You and i it's over . Break up . "

"But , you don't know want is happening . You have to listen me . I'll explain to you . Kau salah paham ni , Min Ho" Hyeri memegang bahu aku . Aku menolak tangan nya . "Aku tak nak dengar ape ape lagi , Hyeri . Cukup lah ." Aku berlalu pergi .

"Kenapa kau susah sangat nak dengar penjelasan aku ? Aku still sayang kau . Aku tahu kau dah salah faham tentang aku dengan Park Jaehun . "

___

"Hyung " panggil Teuk . "Ape?"

"Aku tahu kau jumpa Hyeri noona kan tadi ? " Teka Teuk . "Bukan aku yang nak jumpa die , die yang nak jumpa aku . Aku pun tak hinggin lah jumpa die" Dingin sahaja suare aku .

"Kau ni kan , mesti dah salah faham kan? "

"Kau tak tahu ape pun lah "

"Aku tahu ape yang dah jadi , hyung . Aku sendiri yang dah nampak benda tu . Aku tahu perkara sebenar . "

"Asal kau tak nak bagitau aku ?"

"Sebab aku tengok lepas kejadian tu terjadi , kau balik je aku dah tengok muka kau dah merah . Kau tu muka kalau dah merah tu maknenya kau tengah marah , jadi aku tak nak lah cerita kat kau . Kita pergi sungai Han . Kita bincang sebelum balik" aku hanya menganggukkan kepala .

Setibanya di Sungai Han , aku serta Teuk mencari tempat yang sesuai untuk berbincang .

"Cakap lah ape kau nak cakap"

"Macam ni ... "

"Wei Jaehun , kau nak cari ape dekat sini wei ? Kau tahu tak ni first time aku pergi pasar raya ni tau ? "

"Ishh sabar lah ! Aku nak cari makanan untuk aku makan malam ni and aku nak beli hadiah untuk someone . Kau ni pun "

"Kau ni kan ! Ni lah aku tak suka dengan kau ni tau . Ye ye aku ingat kau nak ajak aku pergi karaoke , tapi ni ke tempat karok kau hah ?"

"Aku tak cakap pun aku nak pergi karok . Ehhh jap ! Noona !" Jaehun berlari kearah seseorang . "Noona ? Ehh Jaehun ! Aku tak cakap lagi kau dah lari oi !"

"Haii Noona !!" Lambai Jaehun pada seseorang . "Oii Jaehun ! Haishh ! Ehh Hyeri Noona"

"Teuk ?"

"Noona "

"Teuk"

"Noona"

"Ehhh ape ni Teuk , Noona , Teuk , Noona "

"Kau kenal ke die ni , Jaehun ?"

"Die ni sepupu aku lah. "

"Lahh yeke ? Teuk tak tahu pun !"

"Kau buat ape nak tahu kan Noona?"

"Hahh yelah . Teu!" Kata kata Hyeri tersangkut kerana Teuk dah terus pergi ke arah tandas . "Amboii budak ni kalau tak tahan macam tu lah gayanya . Haishh" Jaehun mengeleng geleng kepala .

"Ape Jaehun dengan Teuk buat dekat sini ? Selalu noona tengok bukan nya korang selalu pergi pasar raya ni . Mimpi ape ?" Jaehun menggaru kepala nya yang tidak gatal . "Jaehun sebenarnya teringin nak masak Pasta cabonarra tu pergi sini . Hee"

"Lahh tu je ?"

"Yelah No.!"

"And time tu jugak kau pukul die . Jaehun tu kawan aku . Kau tiba tiba tumbuk muka die tanpa soal siasat and time tu jugak aku keluar dari tandas dan nampak ape yang jadi , aku tak dapat nak tolong Jaehun sebab ramai yang berkerumun dekat situ . Lepas tu kau terus tak nak dengar penjelasan noona . Kau blah macam tu je . Kau pun tahu kan keesokan harinya bufday noona ? Hari yang sepatutnya kau melamar die , tapi ape ?! Kau cakap dengan aku , bila time bufday die , kau nak melamar die , tapi sekarang ape ?! Semua hancur kau tahu tak?! "

Aku terdiam seribu bahase . Apekah semua ini ? Ape yang aku dengar dari Teuk ni benar atau palsu ?

"Kalau kau masih sayang kan noona , kau balik lah dengan die . Die masih sayangkan kau "

"Tak . Aku dah ade Suzy" jawab aku setelah lama berdiam diri . "Kau boley sedar tak dari mimpi indah kau tu yang berangan nak couple dengan Suzy Miss A tu ? Kau tu just fans die ok ."

"Aku nak kau balik dengan Hyeri noona . Dengar penjelasan die . Aku tahu kau masih sayangkan die . Dah lah jom balik . Nanti ape kate omma dengan appa . "

___

"Sayang . Oppa harap sayang cepat cepatlah bangun , oh ? Oppa rindu ssyang "aku genggam tangannya dan menunduk lalu tertidur . . . .

Keesokan harinya , Yoona bangun dari tidurnya . "Hye" seseorang menolak tangan aku yang menggenggam tangan Yoona . Aju terjaga dab mengosok kedua dua belah mata aku lalu tersenyum . "Sayang ? Bila sayang bangun ni ? Sayang okey ? Kepala ade sakit sakit tak ? "

"Sayang okey . Just kepala agak sakit sedikit . Ade jadi ape ape ke dekat sayang ? Kenapa sayang rase sakit sangat dekat bahagian rahim ni ? auww"

Aku terkedu . Ape yang perlu aku katakan saat ini ? Anak dalam kandungannya dah tiada akibat kemalangan hari itu ? Tak mungkin . Tak mungkin aku akan bagitau perkara ni sekarang . Mungkin nanti nanti je lah aku akan bagitau pada die .

"Sayang tak de pape . Sayang nak air ke apa apa ? Lapar tak ? Kalau lapar oppa pergi beli makanan . Sebelum tu , kita panggil doktor dulu . "

"Oppa pergi lah beli makanan dulu . Lepastu panggil doktor ."

"Ohh arraso"

__

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now