Chapter 53

142 15 1
                                    

Author cepatkan okey sebab nak tamat kan cerita ni secepat yang mungkin .

__________________________________________

TIGA TAHUN KEMUDIAN . . .

Yoona : Abang ! Palli ! Kita dah lambat nak pergi kerja ni !

Jimin : Jakkaman ! Abang otw nak siap lah ni .

Jimin keluar tergesa gesa dengan tali leher nya tidak tersarung dengan betul , baju pun tak di butang dengan betul serupa macam Pak Pandir . Pak Pandir memakai songkok yang senget , ni Jimin tali leher yang senget. .

Yoona : Abang  makan Nasi Goreng Kimchi ni .

Jimin : Tadi sayang kata dah lambat , ni suruh makan pulak .

Yoona : Abang , sayang suruh abang bangun awal sebab nanti tak de lah abang tergesa gesa nak pergi kerja . Sekarang baru pukul 7:15 pagi. 

Aku membetulkan tali leher nya sambil membebel di pagi hari.  Muahahaha .

Jimin : Ishh ! Sayang ni kan .Tahu tak , abang tergesa gesa sangat sebab takut lambat for the first day abang  masuk kerja ?

Jimin memegang pipi aku untuk mematap matanya ( Ayat kau XD )  dan mencium dahi aku.  Inikah cinta ! Aku melepaskan tangan nya dan memeluk pinggang nya rapi.

Yoona : Abang tahu tak , kita kena sentiasa disiplin dalam setiap ape yang kita buat.  Sebab tu lah sayang suruh abang bangun awal . Sudah . Jom makan . Nanti kita lambat pergi kerja .

Jimin : Sayang okey kalau abang balik lambat ?

Yoona : Abang jangan risau lah . Sayang okey je . Sayang paham kerja abang .

Jimin : Thanks sayang . Sebab memahami abang . Abang bertuah sangat dapat wife macam sayang ni . I love u sayang .

Jimin mencubit pipi aku dan memangang pergelangan tangan aku .

Yoona : I love u to Abang .

Jimin : Hah ?! Sayang !

Yoona : *terkejut* Wae wae ?!

Jimin : Sayang  !

Yoona : Waeyo ?

Jimin : Sayang !

Aku baru nak masukkan makanan ni dalam mulut , kau dah kacau . Jimin lari kearah aku dan meletakkan sesuatu di atas nasi yang ingin dimakan oleh aku. 

Yoona : Abang wae ?

Aku memadang Jimin yang sememangnya tak perasan yang ade sesuatu di atas sudu aku.

Jimin : Sayang tengok dekat sudu tu .

Aku melihat kearah sudu . Aku terkejut kerana ade sebentuk cincin yang cantik terletak di atas sudu .

Yoona : Ab ab abang ..

Jimin : Ye sayang ?

Yoona : Ape semua ni ? abang nak kahwin lain ke ? Hah ?!

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now