Chapter 38

157 15 2
                                    

??? : *nangis* Saeng - Ahh ! Wae kau tinggalkan oppa sorang sorang dekat sini ? Saeng tak sayang oppa ke ? Saeng ! Tolong jangan tinggal kan oppa !

Jessica : Yoona , sudah lah tu ..

??? : Haniiiii ! *pkul dadanya*

Yoona bangun dan pergi ke tempat orang itu ..

??? : Wae ! Wae Hani tinggalkan oppa ! Wae!!!

Yoona : Maaf *pgg bahu ???*

??? : Ye ? *pdg Yoo*

Yoona : Awak sebut nama siapa tadi ?

??? : Hani . Ahn Hee Yeon .

Yoona : Hani ? Ahn Hee Yeon ? Yeodongsaeng awak ke ?

??? : Iye .  Adik sye . Saya Ahn Sung Jae .

Yoona : Saya Im Yoona . Maaf saya tanya , saeng awak kenapa ye ?

Sung Jae : Kenapa awak tanya ?

Yoona : Saya cuma nak kepastian .

Sung Jae : Die exciden. 

Yoona : Jadi betul lah Hani betul betul exciden ? *tergamam*

Jessica : Yoo , kenapa ni ?

Yoona : Mianae kacau awak . Saya pergi dulu . *jln . lemah lutut*

Jessica : Yoona ! *pgg bahu Yoo*

Yoona : Balik Jess .

            ♚ JESSICA P.O.V ♚

Aku sedih tengok Yoona . Sepanjang aku jadi chingu die , tak pernah die menangis teruk macam ni . Kalau aku dekat tempat die , aku mesti tak sekuat Yoona . Inilah kehidupan . Bukan life namanya kalau tak de masalah . Aku memandang Yoona yang termenung memandang Sungai Han .  Aku tertanya tanya , siapa kah Ahn Sung Jae ? Ahn Hee Yeon ? Hani ? Ape kaitan antara mereka ?

Jessica : Yoo , ape kaitan kau dengan namja tadi ?

Yoona : Tak de ape .

Jessica : Betul ni ?

Yoona : Iye .. Jess ..

Jessica : Iye ? *smbil meminum air*

Yoona : Gumawo sebab teman aku sementara aku dekat sini .

Jessica : Gwencana . Kau sejak balik sini tak pernah pun aku tengok gelak tawa kau . Aku tak nak lah kau sedih . Aku sebagai chingu kau , tak nak kau sedih . I just want u to always happy . Ohh ?

Yoona : Aku cuba . Tapi setiap kali aku baru nak gembira , ade je yang halang .

Jessica : Gwencana . Aku ade , CB , EXO and SMBig pun ade . Kau jangan risau . Aku kalau boley tak nak kau always macam ni .

Yoona : Aku cadang , nak pegi rumah omma appa aku lah . Rindu pulak .

Jessica : Ohh . Nanti kita pegi . Jom kita jejalan kat sini ? Naik kematu dah bontot aku ni duduk sini aje .

Yoona : Ok .

              ♚ END P.O.V ♚

??? : Yahh Young Jae - Ahh ! Palli ! Jangan nak ngorat awek je tau !

Young Jae : Ishh ! Sabar lah ! Kau ni , tak aman betul lah kalau lepak dengan kau ! Kalau dengan Jackson lagi best !

Mark : Hahhh ! Kau pegi sana dekat JackSon ! Tak payah ikut aku ! .

Mark berjalan memandang Young Jae yang berada di belakangnya . Ishh budak ni , kalau di ajak lepak lain yang di buatnya . Itu lah Young Jae , sebijik sejibik macam JackSon . Suka sangat ngorat awek tah mana mana tah . Menyesal aku bawak budak pendek ni ! Tiba tiba . . ! !

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now