In Jeju Airport ..
Yoona : Oppa annyeong ! EXO oppa annyeong !
Min Ho & EXO : Annyeong !
Kris : Chagi jage diri ye kat sana ? Nanti oppa balik sana .
Jessica : Oppa tak payah lah risau . Yoona kan ade . Jess tau jage diri . Oppa janji balik Seoul eh ?
Kris : Iye oppa janji .
Luhan : Sudah sudah lah tu Kris oi ! Kau nak berdrama kat sini pulak !
Kris : Eleyh ! Kau jeles ! Werkk ! Yoona , please jage baby boo oppa ni ye ?
Yoona : Iye lah . Kitaorang pergi dulu ! Annyeong !
♚ YOONA P.O.V ♚
Dieorang pun naik kapal terbang . Setelah beberapa jam duk terperuk dalam pesawat tu . Akhirnya sampai jugak ! Huhh ! Sakit bontot aku !
Jessica : Yoo , ade orang jemput ke ?
Yoona : Ade !
Jessica : Sape ?
??? : Miss Im Yoona ! *lambai*
Yoona : CB ! SMBig ! Auww ! Bogoshiepo ! *peluk dieorang*
Jessica hairan ? Amboi ! Ramai gilos chingu Yoona ? Of cousre lah ramai . Sebab campur dengan geng mendiang suami aku .
Yoona : Ohh ye ? Jess this is my chingu ! Call Baby girls group . Ni Yuri , Seulgi and Irene . Ni SMBig boys group . Ni Si Won dan Jin . Baekhyun pun group dieorang jugak . [ BI Berterabur ]
Jessica : Owhhh ~
Yoona : Gais ! Yang sebelah aku yang pendek pendek ni Jessica Jung . Chingu aku dekat Jeju .
Dieorang pun saling kenal mengenali . Selepas itu mereka pulang ke rumah agam Jimin dan Yoona . Nasib baik Si Won ade tolong tengok tengok kan rumah ni . Die lah yang paling aku harapkan . Sebab die nampak matang dalam melalui sesuatu masalah . Yang lain aku tengok macam budak kecik je . Hahaha .
Yoona : Thanks Si Won kau tolong tengokkan rumah aku ni . Thanks sesangat .
Si Won : You welcome .
Yoona : Korang duduk lah dulu . Aku nak buat air jap . Jess , bilik lau nanti aku tunjukkan . Kau duduk lah kejap dengan dieorang . Bual bual lah ye ?
Jessica : Ohh ..
Yoona pun pergi ke dapur nak buat air. Nasib baik ade air sarsi kat dalam peti ais . Rindu nya aku dengan rumah ni . Lama sangat aku tak balik sini . Selepas habis membuat air .. Mereka menanyakan pertanyaan yang buat Yoona terpaku .
Jin : Yoo , kau tak nak buat hari peringatan untuk Jimin ? Kau dah pergi tengok tempat abu die ?
Yoona : Aku dah buat dekat kampung . Aku tak tau dekat mana . Kau tau Jin ?
Jin : Nanti aku bagi kau alamat tempat tu .
Yoona : Nae .
Jessica : What is this ? Maksud kau , kau bukan cerai . Tapi dah meninggal dunia ??
Yoona : Ye Jess . Ini lah yang kau nak tahu kan ?
Jessica : Mianae Yoona - Ahh . Aku tak tahu pasal semua ni ..
Yoona : Gwencana .
Irene : Beb , kau sabar eh ?
Seulgi : Yoona , kalau kau dah nak balik kan , kau bagitau aku ye ? Aku nak pergi Jeju lah ~
Yoona : Boley je . Korang ?
Semua : Nakk !
Selepas mereka lepak di rumah Yoona , dieorang pun balik dan Yoona menunjukkan bilik Jessica yang di penghuni oleh Yoona sebelum ini . Yoona dan Jessica berehat dalam sejam lebih . Yoona bercadang hendak pergi ke tempat letak abu Jimin . Mereka berdua bersiap siap dan sampai ke tempat perletakkan abu mayat .
Yoona : Jess , ini lah husband aku . Park Jimin .
Jessica : Ni ke ? Hensem jugak .
Yoona : Memang hensem dan ramai fans kat hakgyo aku . Kalau kau nak tau , die ni dulu KingKa hakgyo aku .
Jessica : So , kau ni QueenKa hakgyo tu ?
Yoona : Yup .
Jessica : Die mati sebab ape ?
Yoona : Sebab kena tembak .
Jessica : Jjinja?!
Yoona : Nae . Die kena pun sebab halang aku daripada kena tembak dengan someone .
Jessica : Who is someone ?
Yoona : Nanti aku cerita . Kat sini tak sesuai nak buat cerita . *ltak bunga dkt tempat abu Jimin* Jimin , Aku harap kau tenang di sana. Aku mintak maaf sebab aku , kau yang kena . Kalau tak , aku yang kena . Aku tak sanggup kehilangan kau .. *nangis*
Jessica : Yoona .. *pgg bahu Yoo*
Yoona : *nangis* Kalau tak sebab aku , die tak kan kat sini . Sepatutnya aku ! Bukan die *pkul dadanya*
Jessica : Yoona , setiap sesuatu ade sesuatu . Redha . Mungkin dah ajal die ? sabar Yoo .. *usap bahu Yoo*
Yoona : Kau tak rase ape yang aku rase , Jess . Kalau kau dekat tempat aku , kau rase ape aku rase !
Jessica : Sudah lah ~ Tenang Yoo ..
??? : Yoona , kau janji tak nak nangis sebab aku kan ? Jangan lah nangis lagi. *berdiri dpn pintu bilik abu*
Yoona : Ji Jimin ??
Jessica : Jimin ?
Yoona : Jimin jangan tinggalkan aku ! *kejar Jimin*
Jessica : Yoona ! *kejar Yoo*
Jimin : Jaljayo Yoona !
Yoona : Jimin ! *bersandar di dinding*
Jessica : Yoona !
♚ SOMEONE P.O.V ♚
??? : *nangis* Saeng - Ahh ! Wae kau tinggalkan oppa sorang sorang dekat sini ? Saeng tak sayang oppa ke ? Saeng ! Tolong jangan tinggal kan oppa !
♚ BERSAMBUNG ♚
Vote and Comment ! Don't be like silent readers ! Annyeong !
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...