Junghwa : Macam tu lah ceritanya .
Yoona : Tak ku sangka tak ku duga .
Junghwa : Itulah . Aku pun rase yang sama. Aku tak sangka die boley buat macan tu dekat kau dengan Jimin .
Yoona : Semata mata nakkan Jimin .
Junghwa : Hum betul .
Yoona : Tapi die macam mana sekarang ? Kau ade lawat die ?
Junghwa : Macam tu lah . Ade lah jugak aku dengan Solji lawat die , tapi lepas kitaorang cakap pasal kau dengan Jimin , die terus tak nak jumpa kitaorang dah .
Yoona : Btw , thanks bagitau aku .
Junghwa : You welcome .
HANI P.O.V
Penjaga : Cik Hani , ade orang nak jumpa .
Hani : Baiklah.
______
SungJae : Hani - ahh !
Hani : Oppa !
Sungjae : Hani okey ? Hani sihat ?
Hani : Okey dan sihat . Ape oppa nak cakap?
Sungjae : Sabar ye Hani , oppa akan cube keluarkan Hani dari tempat jahanam ni !
Hani : Ye ! Oppa kena keluarkan Hani dari sini ! Hani tak tahan nak duduk dekat tempat sampah ni !
Sungjae : Kita jumpa besok , ye ?
Hani : Nae oppa . Tak sabar aku nak jumpa kau Im Yoona ! Shit !!
JIMIN P.O.V
Si Won : Wei ! Kau asal ? Macam gelisah semacam je ? Asal wei ? Citer lah .
Jimin : Aku risaukan Yoona ni . Dari tadi die tak masuk ke kelas . Kau ade nampak die ?
Si Won : Uwala . Kan aku jalan dengan kau . Kalau aku jalan dengan kau , aku mesti nampak Yoona dan kau pun akan sama nampak die. In -
Jimin : Dah dah. Nak membebel pulak kau ni .
Baekhyun : Wei ! Jom cuti minggu depan balik kampung aku ?
J/Jin/S : Kat mana?
Baekhyun : Jeju.
Jimin : Kampung Yoona ?
Baekhyun : Yup . Jom lah . Omma aku kata nak balik sana sebab halmoeni buat jamuan untuk kau dengan Yoona .
Jimin : Halmoeni ? Kau panggil nenek Yoo , halmoeni ???
Baekhyun : Iye lah. Yoo kan rapat dengan EXO time kitaorang kecik kecik dulu . Lepas tu , die pun rapat dengan family kitaorang , family kitaorang pun rapat dengan Yoo . And , kalau kau nak tahu , family EXO ni , pernah nak jodohkan anak anak dieorang tu untuk Yoona tau !
Jimin : Popular jugak Yoo kan ?
Baekhyun : Iyelah . Dalam banyak banyak ahli EXO ni , termasuk aku lah ye . Luhan dengan Sehun paling rapat dengan Yoo time kecik kecik dulu sebab family dieorang tu chingu baik appa Yoona .
Jimin : Owhhhhhhhhhhhhh
Baekhyun : Panjang lebor aku cerita kau ' OWH ' je ?! Kuang hajor !
Jimin : Habis aku nak jawab ape ?
Baekhyun : Jawab lah " Owhh macam tu !" tak boley ?
Jimin : Tak de ayat lah.
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...