Chapter 40

161 17 0
                                    

                 JESSICA P.O.V

Jessica : Kris oppa ?

Kris : *diam*

Jessica : Oppa bile balik sini ? Oppa tak cakap pun kat Jess *peluk Kris* Btw oppa , Oppa dah Jumpa Yoona ? Jess teman Yoona je . Ni Chingu kepada chingu Yoo . Choi Young Jae .

Young Jae : Choi Young Jae imnida . *bow*

Chanyeol : Hahh ! Kris hyung ! Laju je Kris hyung lari kan ? Nak kejar pun tak larat !

Jessica : Heyy bro !

Chanyeol : Yow sis ! Rindu wa tak sis ?

Jessica : Wa rindu gile kat lu , Yoda ! *tepuk bahu Chan*

Chanyeol : Wa pun rindu kat lu orang Amerika !! Kuang ajar kau Jess  ̄ω ̄ .

Jessica : Eleh ! Aku gurau je lah ~ Mana yang lain wei ?

EXO : Annyeong Jess !

Jessica : Uwahh !!! Balik berjemaah rupanya ! Ingat balik sorang sorang ! *peluk EXO*

Baekhyun : Ehh Young Jae ! Kau buat ape kat sini ?

Young Jae : Aku teman Mark ..

              YOUNG JAE P.O.V

Alamak ! Mamat mana pulak ni ? Kalau NamChin die macam mana ? Aku kena tibai dengan NamChin die ke ? Aku kena humban dalam sungai ni ke ? Aku tak buat ape ape bro dengan minah mulut becuk + tak de insurans ni ! Tolong lah aku Tuhan.  

Baekhyun : Mana Mark ?

Young Jae : Die ade dengan Yoona ..

Apehal mamat ni pandang aku ? Sape nama die ? Keris ? Kering ? Ahh ape ape je lah ! Janji aku tak buat ape ape dengan Jess ! Ya betul ! Tak buat ape ape ! Tapi asal die pandang aku je ni .  Takut nya ~ Omma help me T_T !

Suho : Sape ni Baekhyun ?

Baekhyun : Ni Young Jae . Chingu hakgyo aku dulu .

Young Jae : Annyeonghaseyo Choi Young Jae imnida *bow*

Luhan : Muka die pun macam girl girl ! Auww ! Jjinja kyeopta !

Hah hah ! Mamat ni lagi lah ! Pahal lah dalam banyak banyak orang die ni jugak cakap aku ni macam ' Girl girl ' Heol ! Die tu muka dah lah macam girl girl ! Suka hati die je cakap aku macam yeoja ? Pikir aku 2 in 1 ke ? Namja tapi muka macam Yeoja  ! Aigo aigo ! Sesak nafas mak !

Xiumin : Hoi ! Suka hati kau je ! Cuba cermin muka kau dengan die ! Nampak sangat muka dua dua girl girl ! Hahahahahahaha !

Yahh ! Ni lagi sorang ! Muka dah lah macam budak budak ! Kuang hajo betul  kata aku ni sama girl girl macam die ni ?! Heol !

Sehun : Mianae Young Jae hyung . Dieorang berdua ni macam sejibik macam kaki busuk ! Dua dua suka sakat orang .

Kai : Young Jae ? Nuguya ?

Sehun : Yahh ! Die senior kita lah !

Kai : Senior mana ? Ishh aku tak kenal lah kalau senior baru *gru kple*

Sehun : Tu lah kau ! Aku hari tu gosip pasal senior baru kau amik tak endah je !

Kai :  Aku tak layan lah gosip ~ Hidup biar tak de kontroversi !

Sehun : What ever ~

Heyy ! This is my p.o.v lah ! Korang gaduh pasal aku ? Senior baru ? Hem nama baru . Hekeleh , tapi aku dah jadi bekas senior ~ Der .. Dah dah orang lain punya p.o.v ! Tak sanggup aku nak dengar dieorang bebel !

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now