Pandang cermin ..
Yoona : *pgg pipi* Huhh !! Betul !! *tgn knn pgg dahi , tgn kiri pgg dagu* Wouw wouw !! Andwae Im Yoona ! Andwae ! Die musuh kau ! Hahh !! Apa kata aku dengan die just khawin 5 bulan je ! Yes ! Great idea ! *angkat kening*
Jimin : *bkk pntu mengejut* Woii ! Ape yang kau merapu depan cermin tu ? Kang pecah jugak cermin ! Cepat sikit boley tak Cik Im Yoona ?? !!
Yoona : *berdiri dpn Ji , tolak bdn Ji* Tepi lah ! Nak keluar lah ni !
Yoona dan Jimin turun untuk breakfast ..
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Jimin : Woii !! Cepat lah ! Orang nak jooging bukan main fon sayang oii !!
Seulgi : Woi Yoo , Cane first night kau ?! Best tak ??Yoona : First night ?! Potato ! , kalau die sentuh je My body ni , die makan penumbuk aku ni !
Jimin : Yoona ! Cepat lah ! Aigoo ~
*trik pergelangan tgn Yoo*
Yoona : Woii ! Kau ni ! Ishh ! *lpskn tgn die* Lepas lah ! Kau dah kenapa ? Nak jooging pegi jooging sendiri sana ! Ishh !
Jimin : Jom je lah ! Tak payah nak telefonnya tu je ! Aku kat depan kau ni patung ke ? *amik fon Yoo*
Yoona : Alahh !! Bagi balik fon aku ! Alahh Ji ! *terlompat lompat amik fon*
Jimin : *angkat tgn smbil pgg fon Yoo* Hahh hahh !! Jooging dulu , baru aku bagi !
Yoona : *tumbuk perut Ji yg dri tdi tk kasi fonny* Hah ! Amik kau !
Jimin : Arkk !! Aduhh .. Senak perut aku Yoo .. Arkk !
Yoona : Padan muka kau ! Yeay ! My fon !
Jimin : Yoo , tolong aku ! Arkk ! Yoo ~ *buat sje sje pengsan*
Yoona : Hahahaha ! Tak payah nak belakon Ji ..
??? : Anak , anak tak de pape ??
Yoona : Die tak de pape mak cik .. Die pitam je ni ..
??? : Tak pe lahh . Mak cik pegi dulu ye ..
Yoona : Nae .. Adumak aii ! Ji bangun lah ! Ramai orang pandang lahh !!
Yoona : *goncang bdn Ji* Ji ?? Ji ?!! .. Wei Ji , Wake up ! Ji ~ Ape aku nak jawab dekat omma nanti ?? *tampo pipi Ji , suh bgn* Bangun bangun !! Haihh ! Bangunn Park Jimin ! *jerit dekat telinga Ji*
Still tak bergerak ..
Yoona : Aikk ?! Aku jerit punya kuat pun tak bangun ? Dasyat ! Mesti sakit telinga die aku jerit ! Hahaha *tutp mulut* Kau ni , pegi ketawa kuat kuat kenapa? Kang orang cakap kau orang gila *tampo pipi sndri* Jimin !!! *goyang bdn Ji*
Semasa Yoona bercakap sorang sorang , Jimin tergelak dengan perlakuan Yoona yang panik . Hahahah ! Jimin melihat di sebalik mata yang buka sedikit .. Sakit tu memang sakit , sape tak sakit kalau perut dengan telinga nya yang di tumbuk dan di jerit !
Yoona : Jimin , bangun lah .. *trik bdn Ji*
Jimin : Bahhhh !!!
Yoona : Ishhh ! *pukul Ji* Kau ni , kalau kau pengsan aku nak jawab ape kt omma ?
Jimin : Kau jawab je lah kau tumbuk suami kau ni ! Senang !
Yoona : Ish ! Dah lah ! Aku malas nak cakap dengan kau ! Baik aku balik !
Jimin : Alololo ! Tak payah lah marajuk Yoo Biy .. *kejar Yoo yg laju kedpn*
Yoona : Arghhh ! Sebok lah kau ! Pergi jooging sorang sorang sane !
*^O^**^O^**^O^**^O^*
Yoona masuk bilik selepas ber "Jooging" dengan Jimin ..
Yoona : Arhhh ! *bring di katil*
Jimin : Hey ! Pegi mandi ! Busuk katil aku !
Yoona : Ishhh ! Yela yelaa ..
Selepas beberapa minit mandi .. Yoona terlihat Jimin yang sedang main telefon ..
Yoona : Aikk ?? Mamat ni dah mandi ke ? Die mandi kat mana ??
Jimin : Dah siap mandi ? Lame gila kau mandi !
Yoona : Hurm *senyum kelat* Kau mandi kat mana Ji ?
Jimin : Mandi kat bilik air luar sane .. Kau mandi lama sangat !
Yoona : Mianae .. *senyum*
Jimin : Sudah ! Jom la turun ..
♚ Ruang tamuu ♚
Mrs.Park : Haaa .. Ji , Yoo .. Omma dengan appa ade present untuk kamu berdua .
Yoo & Ji : Ape tu omma ??
Mr.Park & Mrs.Park : House ! Boley lah kalian pindah sana nanti ..
Jimin : House ? Hurm ! okey jugak tu , boley lah Ji spend time dengan isteri kesayangan Ji ni .. Kan Jagi ??
Yoona : Kesayangan sangat ! Jagi jagi ! Geli aku !*senyum kelat* Nae omma
Mrs.Park : Okey lah tu .. Bila kamu nak pindah ??
Jimin : Omma ni , macam nak halau Ji pulak .. Hahahaha .. Hari ni pun boley ..
Yoona : Hari ni ?? What the ?! Okey jugak tu ! Boley lah aku buli budak ni tiap tiap hari ..
Mrs.Park : Macam mana Yoo ? Boley ke pindah hari ni ?
Yoona : Boley je omma . *senyum manis semanis nya !*
♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪
Yoona dan Jimin berehat di pondok yang tidak jauh dari rumahnya ..
Jimin : Yoo ~
Yoona : Ape .. *main fon . focus*
Jimin : Kau ..
Yoona : Kau ape ?? *still main fon*
Jimin : Kau main ape tu ?? Kusyuk gila kot ! *dkt dgn Yoo*
Yoona : Aku main main ! *pdg fon* Hahhh !! *pdg mke Ji yg tdk jauh dri mke nya* Ji ..
Jimin : Nape jagi ??
Yoona : Huhh ! Aku ade cadangan ! Ape kata , kita khawin 5 bulan je , pastu cerai ? Nak ?
Jimin : Whatt ?! Cerai ?? .. Yoo , kau dah pikir masak masak ke ? Aku tak nak jadi duda muda ..
Yoona : Ko pikir aku nak ke jadi janda muda .. Aku , kalau nak khawin .. Aku kena carik namja yang boley jage aku baik baik , sayang aku sorang je , bertanggungjawab and Bla bla bla ..
Jimin : Aikk ??!! Aku tak ke ciri semua namja yang die nak tu ??
Aku ? tak tersenerai ke dalam ciri ciri namja pilihan kau ?
Yoona : Tak de kot ..
Jimin : Boley tak kalau dalam masa 5 bulan ni , aku cuba buat kau sayang aku ?? Kau cuba buat aku sayang kau ?? Okey ?
Yoona : Hurm ! Okey jugak tu .. Great idea sayang ! *cuit hidung Ji*
Jimin : Baik lah ! Kita jalankan misi bermula dari sekarang !
Yoona : Over excited ! Jom naik atas , nak kemas baju .. Kan petang nanti nak balik rumah baru .. Jom jagi .. *kenyit mata*
Ѽ Bersambung Ѽ
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...