Chapter 56

140 11 0
                                    

" Jaemi . Masuk kejap " Panggil aku pada telefon yang dikhaskan untuk pejabat sahaja . " Yes boss ?" Panggil Jaemi dengan cara gedik .

" U . I pecat u . " Jawab aku dengan satu nafas . " What !?! Wait ! U pecat i ?"

" Yes . U tak paham bahase ke ?" Kata aku sambil mengangkat kening . " Takkan i baru kerja dekat sini , dah kena pecat ? Are u crazy , Park Jimin ?"

" Aku tak nak disebabkan hari tu punya hal , aku dengan Yoona tak berbaik . Kau kan tahu aku ni dah kahwin . Owh ! ke kau tak tahu yang aku ni dah kahwin ? "

Jaemi mendengus geram . " Fine ! Tapi u kena ingat yang i ni bukan calang calang orang yang boley lepas kan u macam tu je . Well see !" Jaemi terus keluar dari bilik Jimin .

" Kau siap lah Im Yoona . Aku akan hapuskan kau secepat yang mungkin " Jaemi mengenggam penumbuk dan menumbuk meja itu lalu mengemas barang dan berambus .

___

Tok tok tok

" Masuk  " Jawab Yoona dan aku masuk kedalam biliknya .

" Yoo " Panggil aku . " Kenapa Mark ?"

" Hari ni kau ade meeting dengan Mr.Jung pukul 11 before lunch . Dekat restoran and die ajak kita makan sekali dengan die sambil bincang pasal projek tu . "

" Min Ho ikut ?" Tanya Yoona yang sedang membuat kerja dan memandang aku . " Ikut "

" Erm . Okey . Kalau macam tu kau bagitau Min Ho , tunggu aku jangan pegi sendiri.  " Aku mengangguk faham dan keluar pergi jumpa Mr.Im Min Ho.

" Mark , Mr.Im Min Ho panggil kau " Kata PA nya iaitu Lee Bo Na . " Tadi aku dah jumpa die , tak kan die nak jumpa aku lagi ?"

" Halaa kau ni , pergi je lah.  Nanti die bising . Dah dah pergi sana "

Mark membuat muka menyampah pada Bo Na dan pergi ke bilik Mr.Im ..

___

" Hello . Kau dah tahu jadual Si Yoona tu ke ?"

" Dah. Nanti dalam pukul 11 die ade meeting dekat restoran "

" Okey.  Aku nak kau buat macam mana kita plan . Jangan sampai cuai ! Kau dengar ?"

" Ye.  Janji aku dapat baki lagi 4 ribu "

" Kau buat dulu kerja kau. Baru aku bagi "

" Dan kalau semua ni bocor , aku kena buang kerja , aku tak teragak agak nak bagi tahu perkara sebenar"

" Kau berani nak bagi tahu semua yang kita plan ? Kau jangan , banyak rahsia kau aku pegang . Ingat tu "

Bo Na mendengus geram . " Kalau tak disebabkan kau sedara aku , memang aku takkan tolong kau buat kerja macam ni . Aku tak nak masuk penjara tahu ?"

" Kau ingat aku nak sangat ke hadap penjara tu ? Aku pun tak ingin lah ! Dah lah  , aku kena pecat hari ni ! Tak guna "

" Ni mesti sebab kau gatal dengan die kan ? Sebab tu kena pecat , betul ?"

" Haah . Okey , tak pe , tengok lah ape jadi dekat wife kesayangan die tu.  "

_____

Aku terlupa ingin membawa buku untuk dicatat semasa otw pergi bilik Mr.Im dan aku patah balik pergi ke tempat aku. Aku nampak Bo Na selak selak buku sambil menelefon seseorang .

Die telefon siapa tu ?

" Dan kalau semua ni bocor , aku kena buang kerja , aku tak teragak agak nak bagitau perkara sebenar "

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now