Chapter 49

140 15 1
                                    

Jimin : Chagiya !!

Aku memeluk Yoona dan meletakkan daGu di bahu nya .

Yoona : Omo ! Terkejut lah !

Jimin : Chagi buat ape dekat sini ? Duk termenung je ?

Yoona : Aniya . Yoo bangun terus keluar pergi sini . Kalau oppa nak tahu , sini lah Yoo main main dengan Haneul , Naeun da -

Jimin : Dan Nayeon.

Yoona : Mana oppa tahu ni ?

Jimin : Appa bagitau oppa . Ramai jugak adik beradik appa kan ?

Yoona : Ohh . Oppa !

Jimin : Wae ?

Yoona : Rindu nak peluk macam ni ! Hahahahah !!

Jimin : Haah kan ? Hahaha !

Yoona : Dah dah . Tak payah over sangat ! Oppa nak air ke ape ape ?

Jimin : Ani . Gwencana .

Yoona : Jom duduk situ ?

Duduk dekat bangku .

           

                NAYEON P.O.V

Mark : Tak  pe ke oppa hantar Nayeon sampai sini je ?

Nayeon : Gwencana . Nayeon still boley jalan . Gumawo oppa . Nanti jangan lupa datang tau ?

Mark : Arraso . Annyeong Nayeon - na *lambai tgn*

Nayeon : Annyeong *lambai tgn*

Semenjak kes kasut tumit Hong Kong tu , aku dengan Mark oppa makin rapat . Banyak kali jugak lah terserempak and then yang aku paling tak percayanya , Omma dengan appa Mark oppa tu sebenarnya chingu omma . Oh ye . Aku cuma anak angkat omma je . Tapi omma ambil keputusan jadi kan aku anak die . Sebab tu aku anak ke 6 .

Kenapalah omma dengan appa tinggalkan aku mase aku umur 6 tahun ? Sanggup dieorang buat aku macam ni . Tapi aku percaya , dieorang buang aku bersebab ? Aku percaya ?! Erm Entah lah .

Aku tak tahu siapa omma dan appa aku . Aku gembira hidup macam ni . Aku di sayangi , di kasihi , di beri tempat tinggal yang selesa dan mendapat pendidikan yang sempurna .

Yoona : Yahh oppa ! Hajima ! Nanti kalau oppa terjatuh dalam air tu macam mana ? Kang lemas. ! Chagi tak nak tolong ! Ayook !! Hahahaha

Nayeon : Ehh ? Tu bukan suare Yoo unnie ke?? Die dah sampai ke  ? Tapi siapa sebelah die ? Bukan main mesra lagi ? Napmyeon die kot .

Aku menuju kearah Yoona dan betul , sebelah die adalah Napmyeonnya.  Mesranya dieorang gelak gelak .

Nayeon : Unnie !

Yoona : Nayeon  - na !!! *peluk*

Nayeon : Unnie bile balik ?

Yoona : Dah lama dah . Nayeon pergi mana ? Lame tau unnie tunggu . Haneul dengan Naeun mana ? Batang hidung pun tak nampak ?

Nayeon : Jumpa Nayeon je , tanya Haneul oppa dengan Naeun unnie . Unnie tak rindu Nayeon ke ?

Yoona : Gila kau tak rindu ! Rindu gila kot kat kau budak kecik !

Nayeon : Naduyo ! *senyum* Ni ..

Yoona : Oh ye . Ni napmyeon unnie. Park Jimin .

Jimin : Park Jimin imnida .

Nayeon : Im Nayeon imnida .

Yoona : Kau pergi mana tadi ?

Nayeon : Nayeon pergi jalan jap dengan chingu .

I'm Married With The QueenKa ♥Where stories live. Discover now