Sebelum tu , saya nak cakap ,ade yang salah dekat Chapter 53 tapi saya dah betulkan . Sorry if ade tulis Jimin anak tunggal ke ape . Itu semua typosssssssssssssssss !
Anddddd author akan tukar cara percakapan mereka .
_________________________________________"Uncle , saya nak jumpa Tuan Im . Die dah sampai ke belum ?" Kata Mark .
" Die belum sampai lagi . Encik boley lah duduk dulu. " Kata Lee Jun Suk iaitu PA Tuan Im
" Annyeonghaseyo Jun Suk - shi . Appa ade ?" Kata Yoona
" Annyeonghaseyo Puan Im . Tuan belum sampai lagi ." Kata Jun Suk sambil menunduk
[ Ni lah yang saya kata salah tu ]
"Arraso . Gumawo Jun Suk -shi. "
Suare tu . Suare macam aku pernah dengar. Tapi dekat mana ye ? Aku mengerling wanita yang bercakap dengan PA Tuan Im . Siapakah wanita ini ? Anak Tuan Im ke ? Ke Yoona ? Haishh ! Tak mungkin !
Aku terlihat Tuan Im sedang menuju ke biliknya . Sememangnya aku mendengar bunyi peperangan di dalam bilik Tuan Im tetapi di abaikan mungkin masalah keluarga .
"Tuan Im ." Panggil aku
Aku bangun dan menunduk kepadanya .
" Nae ? Ehh Mark . "
Kami berjabat tangan .
"Tuan ape khabar ? Sihat ? " Soal aku .
"Khabar baik .Sihat je . Mark tunggu sini dulu ye ? Nanti uncle panggil suruh masuk . Uncle nak tengok ape dieorang buat dekat dalam tu , dieorang kalau dah berjumpa memang sah tak gaduh ."
"Nae . "
"Jun Suk , nanti kalau saya panggil awak , baru awak bawak masuk die ye ? " Tuan Im menuju kearah Lee Jun Suk
"Arraso Sajangnim . "
Aku masuk ke bilik Tuan Im setelah di panggil oleh PA nya. Okey , memang terkejut beruk . BERUK okey , bukan ORANG UTAN !
"Yoona , appa nak kenal kan kamu dengan PA baru kamu . "
"Yo Yo Yoona ?! " Bisik hati aku. Aku jadi PA die ke ? Ehh tak mungkin lah.
______
" Yoona , appa nak kenal kan kamu dengan PA baru kamu . " Soal Appa
Aku memandang pelik orang yang berada di sebelah appa . Macam kenal die ni ? Jap jap. ! What ?!
" Hah ?! Kau ?! " Aku memandang orang itu . Macam kenal ?
"Yoona kenal die ni ?" Kata Tuan Im
" Die ni chingu Yoona dulu . Mark Tuan. " Jawab akuu dengan lambat .
" Ingat dah tak kenal . Die ni kan anak kawan halmoeni . Die carik kerja , jadi appa bagi die kerja ni lah .Tak sangka die terima jadi PA . " Kata Tuan Im.
"Wah wah ! Kau dik , dapat PA kawan lama pulak tu . Haishh untung lah ! " Sakat Teuk yang sememangnya die mintak penumbuk .
"Ni untung kau !" Aku menunjukkan segempal penumbuk dekat die. Kalau kena betul betul , memang penyek hidung kau bang !
" Baiklah sekarang kita akan melihat sebuah drama baru yang bertajuk Cinta Segi Tiga ye ? " Teuk mula nak jadi pengacara . Korang tengok di dekat Law Of The Jungle. Auw ! Comel je die.
"Yahh ! " Aku mengetuk kepala Teuk dan die mengadu sakit.
" Dah dah lah tu gaduhnya . Min Ho , tolong bawak kan adik kamu ni pergi bilik die . "
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...