♚ YOONA P.O.V ♚2 Bulan Kemudian ..
Aku ? Ya , setelah tamat persekolah aku , aku pulang ke rumah halmoeni ku . Di Jeju , suasana di sini buat aku tenang . Angin kuat melanggar aku . Aku membiarkan dan duduk di tepi pantai . Setelah kehilangan orang yang paling aku sayang iaitu Jimin . Park Jimin .
Aku sedih atas kehilangan dirinya . Aku terlalu sayangkan die . Kenapa die tinggalkan aku ? Ajal dan maut di tangan Tuhan , Yoona . Kau kena redha . Tuhan lebih sayang kan Jimin . Mungkin satu hari nanti kau akan jumpa orang yang sayang kan kau sama macam Jimin . Aku menangis bila teringat kan masa lalu ..
Flash Back
Yoona : Jimin ! *riang suare nya* Tidur ke ? Jimin ? *goyangkan bdn Ji* Aikk ?! Longlai semacam ni asal ? *goygkn bdn Ji tapi lembik semcm*
Jimin , kau jangan lah main main Ji ! Bangun lah ! Aku baru tengok kau kejap tadi ! Wei King Kong !
Yoona memukul tangan Jimin dengan perlahan tetapi tiada tidak balas . Baru Yoona perasa yang mesin itu dari tadi bunyi Titttttttttt ------------ . Tak ! Tak mungkin ! Jimin ? Dah tak de ?! Tak ! Tak mungkin!
Yoona : Jimin ! Jiminnnnnnn !! *jerit dgn Kuat*
??? : YoonA ! Yoona ! *pgg tgn Yoona yg mahu memukul Ji*
Yoona : Lepas oppa ! Yoona nak Jimin ! Yoona nak die ! *peluk Jimin*
Min Ho : Teuk! Call the doctor , Now!
Teuk : Arraso !
Min Ho : Yoona , jangan lah macam ni Yoo .. *pgg bahu Yoo* Yoona , sudah lah . die dah pegi Yoo . Tuhan lebih sayangkan die .
Yoona : No ! *lpskn tgn Ho dri bahunya* Yoona nak Jimin ! Nak JIMIN ! *menunding Jari ke Min Ho*
Min Ho : Yoona sayang , Sabar ! Dah ajal die Yoo ! Kita tak boley nak buat ape ape ! Yoona kena paham !
Yoona : Tak ! Yoo tak kan paham selagi Jimin tak jelaskan segalanya dekat Yoo !
Min Ho : Yoona !! *menengking* Yoo , macam mana die nak jelaskan kalau die dah pergi ?! Cuba pikir sikit ! Jangan ikut kan hati tu je !
Teuk : Sudah ! Bawak bertenang !
Doktor Jung : Saya mintak kalian keluar dari sini dulu . Saya harap perkara ni tak di panjangkan . Sila keluar .
Yoona : No ! Saya tak kan keluar dari sini . Saya nak temankan Jimin !
Teuk : Sudah lah Yoo . Kita keluar dulu , baru kita tengok arwah ye ?
Yoona : Oppa jangan sesekali kata Jimin , ARWAH ! Jimin masih ade !
Min Ho : Yoona , relaks plez .
Yoona diam . Seumur hidup nya Yoona tidak pernah berkelakuan seperti ini . Cuma kali ini , Yoona seperti di rasuk . Mungkin kehilangan Jimin membuatkan Yoona lagi sedih . Yoona menangis , meraung dan menjerit . Min Ho ambil keputusan supaya Yoona di beri suntikan tidur . Tidak sanggup melihat Yoona seperti itu .
Teuk : Hyung , ape lagi kita nak buat sekarang ? Teuk rasa untie dengan uncle mesti sedih tentang hal ini .
Min Ho : Tu lah , hyung pun rase macam tu . Tak sanggup lah nak tengok dieorang nangis . Cukup lah Yoona dah jadi macam tu . Hyung tak sanggup *menekup mukanya*
End Flash Back
Aku menangis . Sepuas - puasnya ! Aku di masukkan ke hospital untuk beberapa hari kerana aku sering meraung raung , menjerit , membaling semua benda yang berada di dalam bilik itu . Min Ho oppa mengambil keputusan untuk tenang kan aku di rumah Halmoeni . Syukur . dalam masa beberapa minggu aku sudah okey . Aku cuba lupakan segala benda . Dan aku
biarkan segalanya berlalu . Aku mengambil SPM dengan tenang . Aku tidak mahu mengingati tentang die . Akhirnya , setelah habis exam . Yoona terus balik rumah halmoeni .
Untung tenangkan diri .
??? : Yoona !
Yoona : Ohh ? Luhan oppa *senyum* *kesat air mata*
Luhan : Kenapa ni ? Nangis lagi ? Pucat nanti . *kesat air mata Yoo*
Yoona : Tak de lah oppa .
Luhan : Yoona ingat tak , mase kecik kecik dulu , kita selalu mandi kat sini . Lepas tu , Yoona lemas sebab tak pandai berenang . Mase tu jugak lah oppa datang selamat kan Yoo . Time tu jugak lah Yoona nangis . Nasib baik ade oppa tau !
Yoona : Erm ! Oppa lah ajak Yoo pegi mandi kat pantai ni ! Yoo dah la tak pandai berenang pastu suruh pegi lagi dalam . Oppa kata nak ajar Yoo padahal tak ajar pun . Huh ! Hampekhh !
Luhan : Hahahahahah ! Dah lah jom kita pegi jalan jalan. Yoo dudk sini tak sakit bontot ke ?
Yoona : Sakit lah jugak . Em jom lah . Yoo boring ni .
??? : Yahh !!!
Luhan dan Yoona memandang orang yang memanggil mereka dengan perkataan ' Yah' . Mereka tersenyum dan berlari mengejar Yoona dan Luhan .
Yoona : Ape ni lari lari ? Habuk lah !
Sehun : Kenapa noona tinggalkan kitaorang ? Sedih !
Yoona : Alolo ! Mana ade Noona tinggal kan Hun . Noona tunggu korang berjam jam tau . Nak naik kematu dah bontot ni duduk dekat pasir tu hah !
Kai : Tak suruh duduk kat pasir pun ~ *buat mke*
Yoona : *luku kple Kai*
Suho : Oppa happy tengok Yoona senyum , gelak . Happy sangat ! I hope you everyday like this ! Just happy !
Tao : Jom noona ! Tao tak nak terlibat dengan perbualan sedih medih ni ! Ayoh kita main air ? Makan ais krim ? Minum air kepala!
Yoona : Air kelapa ! Bukan kepala . Jom !
Mereka ni lah yang membuat aku happy ! Sejak cuti sekolah ni. dieorang sering balik ke Jeju . Kampung mereka jugak . Dieorang kan satu hakgyo aku . Dieorang satu kampung dengan aku . Jadi dieorang kerap balik sini sejak aku duduk kampung . Setiap petang mereka mengajak aku bermain , menangkap sotong , ikan dan macam macam lagi . Sedikit demi sedikit aku dapat melupakan masa lalu . Biarlah masa yang menentukannya .
♚ END P.O.V ♚
Hani : Jimin dah mati??! Hahaha ! Jimin dah mati ! Hahahah ! *nangis* Tak mungkin ! Tapi kenapa Jimin ?! Bukan betina sundal tu ! Kenapa ! Hahaahahah ! Aku bunuh kau Yoona ! aku bunuh kau !
Hani menghiris tangannya . Darah meleleh keluar . Tapi Hani tidak kisah ! Sejak familynya tau die telah menikam seseorang , die terus dibuang ! Kini hidup nya merempat . Tinggal di rumah usang yang tiada penghuni . Seperti orang gila !
Hani : Aku bunuhh kau Yoonaaaaaaa !!! *jerit sekuat kuatnya*
Hani keluar dari rumah usang itu dan berlari .
Gedebukkk !
Hani : Ukk ! *darah mengalir dri mulutnya*
Hani di langgar lari . Kereta yang melanggarnya lari . Die terus terbaring di atas jalan . Orang ramai mengurungi Hani . Darah mengalir di dahi , kaki , tangan dan mulut .
Setibanya di hospital , Hani di sahkan mati kerana di langgar lari .
♚ BERSAMBUNG ♚
Sedih ? Author rase sedih lah jugak . Mian if Hani ni jadi jahat dan mati di langgar lari . Tamat lah sudah part Hani .
Vote and Comment if best or what ever ~ Hahah . Jaljayo ! Annyeong ! Don't be like silent readers !
YOU ARE READING
I'm Married With The QueenKa ♥
FanfictionPerkahwinan PAKSA yang diaturkan oleh Omma dan Appa . Mana mungkin aku mahu berkahwin pada umur 17 tahun ?! Tapi disebabkan omma dan appa , aku terima dan tak mungkin aku nak terima Future Husband Paksa !! Bila sudah duduk sebumbung bersamanya , aku...