Capitolul 15-Impacare

101 16 5
                                    

×Perspectiva Esmeraldei×
-Daimon, tu vei sta in banca cu Esmeralda, iar tu, Jasminne, vei sta in banca cu Justin! spune zambitoare draga noastra diriginta.
,,Poftim?! Trebuie sa stau in banca cu mutra asta de drogat?" spun eu in gandul meu. Se vede clar ca cam trage pe nas.
Se apropie de banca mea cu fite de-alea de Bad-Boy si cand vrea sa se aseze ii trag scaunul si cade pe spate. Incepem cu totii sa radem.
-Ce inseamna asta, Esmeralda Cavalierri? Nu ti-e rusine asa putin, vrei sa ai nota scazuta la purtare chiar din prima?
-Nu doamna, iertati-ma...
-Bine, dar sa nu mai faci asa!
-Bine, va promit!
Daimon se aseaza in banca si imi sopteste ,,Iti va parea rau", lasandu-ma foarte nedumerita cu aceste cuvinte.
Ora de mate cu doamna diriginta decurge plictisitor, la fel ca toate celelalte ore de mate.
Se face pauza, fac cunostiinta cu Jasminne dar deodata il auzim pe colegul nostru Philip spunand ,,Veniti cu totii la parter, sa vedeti ce s-a intamplat!"
Ne face curioase pe amandoua si coboram repede la parter. Ceea ce vad ma uimeste. Adi statea in genunchi cu un buchet de trandafiri in mana si pe carton scria ,,Esmeralda, te rog iarta-ma!" iar toata scoala se holba la el.
-Draga Adi, nu te mai da in spectacol caci un baiat adevarat stie cand sa ofere flori unei fete, un fraier o face atunci cand greseste!
Se apropie de mine si se aseaza in genunchi in fata mea.
-Te implor, iarta-ma...spune el. Te iubesc, dragostea mea!
-Cuvintele nu inseamna nimic, in timp ce faptele spun totul!
-Draga mea, eu chiar te iubesc! Te rog, iarta-ma!
Incerc sa plec dar ma trage de picior si incepe sa planga la picioarele mele.
Lacrimile imi inunda fata si ma uit la el in semn de ,,Si eu te iubesc, viata mea!"
-Ridica-te! ii spun eu dur.
-Deci ma ierti? imi spune el zambind.
-Normal ca te iert! Te iubesc nespus de mult!
Il iau in brate si incepem sa plangem amandoi, apoi ne sarutam de fata cu toti. Ghinion ca atunci trece directoarea Carmen Navaretti.
-Esmeralda, la cancelarie! spune ea pe un ton dur.

VA URMA.

Dragii mei, stiu ca acest capitol este foarte scurt si plictisitor dar imi pare rau, mai mult de atat nu pot, iar azi voi posta si o noua carte ,,Totul despre psihologie", treceti si cititi si pe la ea cand vreti si aveti timp, si in situatia in care sunt acum, chiar ca nu am imaginatie, in fine. Va doresc o seara frumoasa!

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum