Capitolul 17-Tortura

82 16 1
                                    

×Perspectiva Esmeraldei×
-Hmmm...chiar orice?
-Da!
-Ma vei lasa sa te satisfac cu tine cat vreau ca sa-l las in viata pe Adi al tau?
-Da! Dar vreau sa imi promiti mai intai ca dupa ce te satisfac, il vei lasa in viata!
-Bine...jur pe fratele meu geaman mort.
-Stai...tu ai un frate geaman?
-Da...am avut dar mi l-a omorat Adi.
-A incercat sa ma violeze!
-Stiu, dar eu chiar voi reusi acum, bineinteles, cu acordul tau.
-Da...
Deodata ii suna telefonul, vorbeste putin apoi inchide nervos.
-Adi al tau a evadat, nenorocitul! Si idiotii aia...Doamne...Daca va veni aici sa te salveze, va avea de pierdut. Hai acum, sa o facem repede. N-avem timp de pierdut.
Ma da jos din copac si incepe sa ma sarute puternic. Ma strange in brate, imi pune mana la posterior si ma dezbraca de rochie. Wtf...voi trai cosmarul vietii mele. Ma tranteste pe iarba si imi da sutienul jos. Incepe sa ma sarute de la gat in jos pana la locul intim. Incep sa plang dar ma loveste.
-In maxim 5 minute vom face miscari de dute-vino. Esti virgina, nu?
-Ddd...aaa...Daa...spun eu printre sughituri.
-Te va durea putin la inceput.
Incepe din nou sa savureze din mine, apoi incepe sa ma dezbrace. In momentul cand vroia sa-si dea boxerii jos, cineva sare pe el din tufis si il darama. Aprind lanterna si observ ca...e chiar Adi! Adi al meu!
-Esmeralda, draga mea, imbraca-te si fugi! Eu voi fi bine!
Cei doi incep sa se bata si eu ma imbrac dar raman cu o trauma cand vad ca bestia mi-l injunghie pe Adi in stomac.
-Adiii! Nuu!!
Ma arunc spre negru si il bruschez cu o palma, dar el imi inapoiaza mie cu un pumn zdravan ce imi da sangele. Aprinde un chibrit si il arunca in mine dar Adi, practic ,,zboara" la timp, insa acel chibrit ii arde toata fața. Incep sa tip cat ma tin plamanii si ii inconjor fața lui Adi cu maine mele reci. Tresare cand palmele mele reci fac contact cu pielea lui infierbantata. Si da...a inceput sa planga si inima mi se umple de durere cand il vad cat se chinuie sa nu zbiare de atata durere... il imbratisez si lacrimile fierbinti incep sa curga siroaie pe fața mea.
-Daca ai inima si iti pasa catusi de putin de fratele tau mort, te rog pleaca!
Deodata sirenele masinilor de politie se aud iar nenorocitul o ia la fuga. Politia ne ia in masinile lor si ne duce la sectia de politie pentru a ne interoga. Pe mine reusesc sa ma interogheze, dar pe Adi nu. El nu face nimic altceva decat sa planga iar mie mi se rupe inima de durere sa-l vad asa.
Deodata Eddy, Mary si Jasminne apar la sectia de politie si tresar cu totii cand il vad pe Adi in situatia in care e.
-Cee...ce s-a intamplat? intreaba fratele meu printre suspinuri.
Le povestesc tot.
-Si acum nu poate vorbi? intreaba Marry.
-Il doare, nu cred...raspund eu plangand.
-Off saracutul de el...spune Jasminne uitandu-se cu mila la el.
-E ora 00:16, haideti acasa! Adi, vii cu noi, iar tu, Jasminne, poti ramane la noi in noaptea asta!
-Da, Jasminne, doar ai cartile pentru maine si uniforma!
-Nu vreau sa deranjez...
-Nu e nici un deranj! exclama Mary.
-Ok atunci...raman. O sa va spun si unde sa mergeti ca Adi sa isi opereze chipul. Va ramane doar un semn mic.
00:30. Acasa.
-Pana la cat avem maine ore, Jasminne?
-15:00.
-Imediat ce scapam de la scoala, ma duc cu Adi in Roma, la clinica pe care ne-ai recomandat-o!
-Vin si eu cu tine!
-Nu-i nevoie, ne-ai ajutat destul!
-Draga mea, crede-ma ca nu cunosti locurile alea!
-Bine Jasminne, iti multumesc pentru tot. Nici nu stii tu cat inseamna sa ma ajuti cand e vorba de iubirea mea Adi!
-N-ai pentru ce.
O imbratisez dar deodata o auzim pe sora mea tipand, ma rog, chiuind de fericire.
-Sora, ce se intampla? Ti se pare ca e o ora tocmai buna de zbierat prin casa?
-Am doua vesti bune! tipa ea trantind usa camerei. Adi a inceput sa vorbeasca, fratele nostru Eddy s-a dus la el in camera si discuta!
-I-ai pandit?
-Da, si am si auzit ce discuta!
-Ce discuta?
-Fratele nostru s-a indragostit de o fata Michelle!
-Si care-i problema ta?
-Michelle e cea mai buna prietena a mea, si este si ea indragostita de Eddy de trei luni. Vor forma un cuplu, le fac eu lipirea!
-Ma bucur pentru fratele nostru, dar acum, poti sa pleci te rog?
-Da bine bine. Noapte buna.

VA URMA.

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum