Capitolul 22-Petrecerea

93 14 8
                                    

×Perspectiva Esmeraldei×
-Ce proces? ma intreaba el curios.
-Paii...
-Zii!
-Il stii pe doctorul Mendoza, cel ce a incercat sa te omoare cu o substanta...
-Da...
-Ce?! tipa Eddy.
-Nu te baga, Eddy. Deci pe 16 la tribunal e procesul...O sa-l bag la inchisoare pe nenorocit pentru tentativa de omor si viol.
-A incercat sa te violeze?? tipa Adi.
-Mda...
-Ii omor pe toti cei ce au vrut sa-ti faca rau!
-Si eu! exclama Eddy.
-Hoo calmati-vaa... haideti sa mancam linistiti!
-Da! spune Michelle. Mai apoi va discutati problemele!
La 23:00 ajungem acasa. Il invitam si pe Adi dar prefera sa se duca la el acasa, insa Michelle ramane. O fi iubita fratelui meu iubit Eddy, dar nu-mi place fata asta deloc. Pare o tarfa. Sper sa nu-i raneasca inima fratelui meu, el nu e genul sa merite una ca asta.
Ciudat ca Mary n-a aparut pana la aceasta ora. Mi-e imposibil sa cred ca la ora asta este cu vreun baiat, nu, n-are cum...Incep sa ma ingrijorez pentru ea...
La 00:00 adorm bustean in timp ce Eddy si Michelle sigur incep o noua partida de sex...Eu nu vreau o relatie bazata doar pe asa ceva, de aceea eu cu Adi avem impusa o limita, nu ca el n-ar vrea sa faca sex cu mine si e usa de biserica, nici macar clanta nu e dar eu nu-i permit asa ceva, nu-s o curva de o noapte, o vom face cand voi fi eu pregatita, sper sa aiba rabdare cu mine.
La 5:00 ma trezesc caci l-am visat pe Adi si mi-e dor de el. Il apelez si imi raspunde imediat.
-Alo!
-Alo! raspunde o voce de femeie. Deci chestia asta incepe sa ma enerveze.
-Cine sunteti? intreb eu nervoasa.
-Sunt doamna doctor Mirela Oddo de la spitalul nr 4. Pacientul Adrian Anderson si-a scrantit glezna in urma cu 10 minute si m-a tot rugat sa sun o domnisoara Esmeralda Cavalierri care e iubita lui. Dumneavoastra sunteti aceea?
-Da! Adi al meu e bine?
-Da, pacientul e in regula. Vi-l dau imediat la telefon.
-Alo!
-Alo! Iubire, te simti bine?
-Da iubire. Vocea ta vroiam s-o aud. Te iubesc.
-Si eu te iubesc, dragul meu. Dar cum s-a intamplat?
-Am luat o gura de aer pe afara si vroiam sa te sun dar am cazut pe gheata si n-am mai apucat.
-Vin acum la tine!
-Nu, iubire. Ma simt bine. Probabil pe la 16:00 voi fi externat. Daca vrei vin-o atunci. Si sa nu uiti ca te iubesc.
-Bine, iubire. Voi veni atunci. Si eu te iubesc. Pe curand.
Nu mai pot adormi ca stau cu gandul numai la Adi... Off ce-mi face baiatul asta... Imi suceste mintile, daca-r sti cat il iubesc...
La ora 6:40 incep sa ma pregatesc pentru scoala, azi am sanse sa ajung mai devreme decat deobicei. Ii trezesc pe Mary si Eddy apoi incep sa-mi fac din ce in ce mai multe griji pentru Mary... Dar lasa ca se va intoarce, am incredere in ea...
La 7:30 ajung la scoala si observ pe Jasminne apropiindu-se de Daimon.
-Neata...ii spune ea timida.
-Neata.
-Daimon...
-Spune.
-Vreau sa-ti dezvalui ceva...
-Dezvaluie.
-Te iu...besc...Te iubesc!
-Nu ma intereseaza deloc. Te rog cara-te de aici, imi strici privelistea!
Jasminne se departeaza de el si fuge spre iesirea clasei.
Imi trantesc ghiozdanul pe scaun si apoi fug dupa ea in baie dar se inchide.
-Jasminne, deschide-mi!
-Nu Esmeralda, lasati-ma in pace cu totii!
-Draga mea, nu-ti pierde speranta! Te rog!
-Mi-am pierdut-o deja!
-Nu te cred!
Imi deschide si sare in bratele mele plangand. Eu o imbratisez si o consolez.
-Te rog, ai incredere in mine. Totul va fi bine.
-Am...
Ne ducem in clasa si ne asezam pentru inceperea orei.
-Daimon...o placi pe Jasminne? il intreb eu.
-Nu, ma dezgusta, te rog lasa-ma cu ea! Eu te iubesc pe tine, intelegi? Dar tu ai iubit si...degeaba! Mai da-o in...de viata! Esti atat de frumoasa, arati perfect, ce baiat nu te-ar adora? Sunt sigur ca Adi e mandru sa te aiba! spune toate astea apoi doua lacrimi i se preling pe obraz.
Mi-e mila de amandoi si nu pot sa-i spun lui Jasminne ca Daimon ma iubeste pe mine, i-as frange inima. Trebuie sa tin in mine pana reusesc sa-l fac pe Daimon sa se indragosteasca de Jasminne, da, asta voi face.
Peste cateva minute trece diriginta pe la noi in clasa sa ne anunte ca la 17:00 vom avea un bal mascat si avem voie sa plecam acum de la scoala pentru a ne cumpara costum. A dat norocul peste mine, ce bine...
Abia la 14:00 termin din a-mi alege hainele pentru bal. O rochie lunga de seara albastra din dantela si o masca la fel, creata dupa tinuta.
La 15:00 ajung la Adi la spital, in acelasi timp cu externarea lui. Sar la el in brate iar el incepe sa ma sarute.
-Te iubesc! Te simti bine?
-Da, iubire. Te-am vazut pe tine si totul e mai bine. Te iubesc mult.
-La 17:00 avem bal. Vrei sa vii?
-Nu, va iesi iar cearta.
-Te rog!
-Nu!
-Te rog!
-Bine, o fac doar pentru tine.
Ne ducem acasa la mine, mancam, Adi se imbraca cu un costum negru frumos cu un papion tosu apoi ne ducem la scoala de brat. Cand ne vad, toata scoala incepe sa exclame: ,,Oooo!"
-Doi frumosi! spune Jasminne imbratisandu-ma.
-Cum ti-ai dat seama ca-s eu? Doar e un bal mascat!
-Esti culmea, cum sa nu-mi recunosc cea mai buna prietena?
Eu cu Adi dansam pana la 20:00 apoi ne asezam pe scaune. N-a iesit scandal pana ce tarfa scolii, singura fata de la bal fara masca nu s-a apropiat de Adi al meu si nu l-a invitat la dans si la o sticla de vodca. Danseaza cu ea apoi se imbata si o ia in bratem Cand vezi atata nesimtire nu te poti abtine. Ma indrept spre cei doi petrecareti si ii ofer lui Adi o palma zdravana iar mai apoi ma indrept spre iesirea scolii.
-Stai! Opreste-te!
-...

VA URMA.

In poza de la media este ,,tarfa scolii".

Stiu ca acest capitol este cam plictisitor dar l-am scris in graba. Capitolul 23 va fi mai interesant si cu actiune. Se va numi ,,Pasiune si dorinta". Va doresc o seara frumoasa!

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum