Capitolul 14-Noii colegi

100 17 5
                                    

Perspectiva lui Adi•
Este ora 4:00 dimineata si totusi nu pot adormi. Am udat 3 perne de lacrimi pana acum. Nici nu mai am unde sa imi asez capul. Mi-e atat de dor de micuta mea...Am facut multe greseli la viata mea, dar aceasta a fost cea mai mare greseala... Voi incerca totusi sa ma impac cu ea, o voi implora sa ma ierte, caci eu sunt dependent de ea ca de un drog, altfel, daca nu ma iarta, voi fi nevoit sa-mi iau viata... Sunt singur pe lume, doar pe ea o mai aveam... Beatrice e o curva de o noapte, niciodata nu se va putea compara cu micuta mea Esmeralda...
×Perspectiva Esmeraldei×
E ora 6:00 dimineata si eu tot nu pot adormi...am udat cu ploi de lacrimi toate pernele care le mai am... Nu pot trece peste, nu il pot uita... El este prezent in inima mea si va fi intotdeauna... Nici macar nu pot tine orgoliu pe el, dar de fiecare data cand vreau sa il iert si sa o luam de la capat, mi se reintipareste in minte acea scena... Nu pot uita ca m-a tradat, nu, nu il pot ierta...
-Sora, neata, pot sa intru te rog? Scuza-ma daca te trezesc asa dis-de-dimineata, dar am ceva sa-ti spun! zice Eddy batand in usa.
-Neata, intra Eddy...oricum nu dormeam...
Fratele meu intra si ramane din nou uimit de starea mea si de ochii mei umflati de plans.
-Esmeralda, nu mai plange pentru un bou! Voi face in asa fel incat sa-i inapoiez cat mai repede toti banii imprumutati, ca sa nu mai depindem de el si sa nu mai paseasca in casa asta!
-Stai putin...tu te-ai imprumutat de la Adi?
-Da dar numai conteaza...am o surpriza pentru tine!
-Despre ce e vorba?
-Pana incepem scoala, pe 11 ianuarie te voi duce si eu intr-o excursie! Avem la dispozitie o saptamana!
-Nu frate...duceti-va tu si Mary...eu nu am chef...
-Hai si tu sora!
-Nu, Eddy! Am spus ca nu! Eu raman acasa!
-Bine, cum vrei, tu ai de pierdut. Noi plecam maine.
-Ok, acum ma poti lasa sa dorm?
-Bine.
*5 decembrie. Ora 7:00 A.M.*
Eddy si Mary se pregatesc de plecare. In sfarsit raman si eu singura. Imi iau la revedere de la fratii mei mult iubiti apoi ma duc in camera mea si dau drumul la televizor. Ma uit la ,,Love story" dar cum eu sunt distrusa sufleteste, pe la jumatatea filmului inchid televizorul ca nu ma mai puteam opri din plans.
Deodata se aude un zgomot de la parter. Nu poate fi Bella, Eddy si-a luat catelusa dupa el, si nici Coco nu poate fi, el n-ar putea face un zgomot atat de puternic, iar pisicuta Lily e langa mine...Apoi se aude un planset de papagal...oh no! Coco!
Deschid usa si fug repede la parter. Acolo observ un barbat negru, urat, gras si plin de tatuaje cate il strange de gat pe Coco.
-Hei...lasa-l! E un amarat animal!
Barbatul isi indreapta privireanspre mine pofticios.
-Ce avem noi aici! spune el.
-Cine esti si ce vrei?
-Cel ce te va avea acum!
-Niciodata!
O iau la fuga in camera si ma inchid acolo.
-Deschide sau sparg usa!
-Pleaca si lasa-ma in pace!
-Bine...tu ai vrut-o!
In cateva secunde sparge usa si intra peste mine. Ma bruscheaza intr-un perete si incepe sa ma sarute. Incep sa tip dar imi arata cutitul. Tot ceea ce pot sa fac este sa inchid ochii si sa imi amigenez ca e Adi. In cateva minute voi fi violata. Imi da maieul jos si raman in sutien dar simt cum cineva il trage de pe mine. Salvatorul meu ii incaseaza un pumn iar nenorocitul fuge. Incep sa plang iar Adi ma imbratiseaza si ma opresc.
-Ma voi intoarce la tine atunci cand il voi sti mort.
Cu aceste cuvinte, se indeparteaza de mine si pleaca.
*11 ianuarie. Ora 7:00 A.M.*
Ma trezeste din somn afurisitul meu de ceas. No...nu se poate. Azi e prima zi de scoala de dupa vacanta. Ma ridic rapid din pat si in 30 minute imi fac rutina, apoi ma imbrac si ies pe usa.
La 7:45 ajung in clasa, imi pun ghiozdanul in spate iar gandul meu zboara la Adi. Fara sa-mi dau seama, cateva lacrimi isi fac aparitia. Justin, bro meu dintre baieti se apropie de mine.
-Ce s-a intamplat? ma intreaba el.
-Paii...
Dar numai continui caci copiii striga ,,Vine diriginta!" iar toti ne ridicam in picioare. Diriginta este insotita de doi elevi, o fata si un baiat.
-Copii...sa vi-i prezint pe noii vostri colegi...Ea e Jasminne, iar el este Daimon.
-Bun venit! strigam cu totii.

VA URMA.

In poza de la media sunt noii colegi, Jasminne si Daimon. Veti vedea ce este si cu ei in aceasta poveste iar daca destinul ii va aduce impreuna sau nu. Capitolul 15 se va numi ,,Impacare", in acest capitol Esmeralda si Adi se vor impaca in sfarsit.

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum