Capitolul 26-Intre dragoste si sex

102 8 11
                                    

ATENTIE!
*Limbaj licentios*
*Scene sexuale explicite*
NU ma criticati pentru asta.

•Perspectiva lui Adi•
Sunt atat de bucuros ca o am langa mine pe Esmeralda...O am pe ea, asta inseamna ca am imparatia suprema. Ea e toata viata mea, n-as putea trai fara ea. O iubesc enorm si stiu ca si ea ma iubeste. Am incredere in ea cum nu am in nimeni, chiar nici in mine. O iubesc tare tare mult, ea este comoara mea nepretuita.
Dupa proces ne intoarcem la ea acasa. Mancam ceva apoi ne incuiem in camera ei. Ne sarutam 5 minute apoi ea adoarme instant. Se pare ca procesul a obosit-o destul de tare. Adorm si eu odata cu ingerasul meu.

×Perspectiva Vanessei×
Ma trezesc si observ ca e ceasul 13:00. Vaii cat am dormit! Se pare ca nu sunt singura, si ordinarul de Erick doarme bustean. E atat de dragut, cu parul ciufulit... si doarme ca un ingeras, oh no... Nu ma pot indragosti de propriul meu violator, e ilegal pentru inima mea sa fac asa ceva. Poate daca nu m-ar fi violat ca un monstru ar fi fost altfel dar nu, nu se poate...

Cobor in living, ma asez la masa si incep sa musc dintr-un mar. E o liniste deplina in casa, ciudat. Se pare ca Esmeralda si Adi inca nu s-au intors de la proces, sau poate s-au intors, dar au adormit.
In fine. Termin de mancat marul, urc scarile si deschid usa camerei de groaza unde se afla omul pe care il urasc. Observ ca e treaz, pasesc inauntru iar el se ridica din pat. Din neatentie ma impiedic de parchet dar Erick ma prinde inainte sa se produca un accident. Imi pune mana pe mijloc si ramane peste mine.

Brusc inima incepe sa imi bata mai tare, simt lucruri ciudate in stomac si greu reusesc sa il privesc in ochi pe Erick. Nu stiu ce se intampla cu mine, asemenea emotii n-am mai avut in viata mea.
Se napusteste asupra mea si ma saruta salbatic. Ii accept repede sarutul iar limbile noastre incep sa danseze tango dar brusc il opresc din sarut. Imi suna telefonul, what the fuck!

-Alo! raspund eu mai mult tipand.
-Alo, sunt Mary!
-Da! S-a intamplat ceva cu fratele nostru?
-Da, si-a revenit din coma uimitor si e intr-o stare foarte buna! In putin timp eu cu Michelle vom veni cu el acasa...Dar tu ce faceai?
-Eii, nimic. Ma bucur ca fratele nostru va fi externat, in sfarsit!
-Si eu.
-Bine, hai ca trebuie sa inchid. Pa.
-Pa.

Inchid telefonul si reiau sarutul cu Erick. Imi baga mana dedesuptul rochiei si imi freaca usor feminitatea astfel facandu-ma si pe mine sa fac acelasi lucru cu ,,tovarasul" lui. Zambeste pervers si smulge la propriu rochia de pe mine, in timp ce eu, cu greu reusesc sa-i dau pantalobii jos, iar mai apoi urmeaza camasa. Ne aruncam in pat iar chilotii si boxerii ,,zboara" de pe noi. Incepe sa ma sarute pe gat si sa ma muste iar mai apoi sa vindece locul cu limba, se tot duce in joc cu buzele lui carnoase pana cand ajunge la sanii mei cu sfarcurile deja intariti. Imi suge unul timp de 5 minute apoi se apuca si de celalalt. Musca unul dintre ei apoi il alina cu limba iar eu gem de placere. Ajunge la feminitatea mea si incepe sa joace un oral la ea, eu fiind in culmea extazului. Incepe sa intre in mine si in camera se aud numai gemetr de placere. In timpul actului, ma saruta salbatic si in acelasi timp se si joaca cu unul dintre sanii mei, astfel ne excitam la maxim si in 10 minute ne dam amandoi drumul, dar n-am vrut sa ne oprim si am mai continuat pana cand s-a auzit o bataie in usa. Cine dracu o fi? Fuck!
Ne imbracam repede si dam drumul. Este...fratele meu Eddy! Ii sar bucuroasa in brate si zambesc cu gura pana la ureche.

-Tu cand ai venit? il intreb eu curioasa.
-Acum 10 minute dar am zis sa va mai las putin in pace ca am auzit gemete de placere. Se pare ca...
-Frate!
-Bine, tac. spune el razand si se retrage in living.

Eu nu inteleg ce simt. Sunt undeva intre dragoste si sex. Eu nu stiu daca il iubesc pe Erick sau daca e o simpla atractie ca in adolescenta.
-Iubire, ce buna esti la pat! spune el razand.
-Du-te dracu', ca pentru tine sunt doar o simpla atractie!
-De parca pentru tine n-as fi la fel!
-Da, dar...

Si nu mai pot continua caci lacrimile imi inunda obrajii. Eram sigura, pentru el sunt doar o simpla atractie! Nenorocitul! Dar stai putin, de ce-mi pasa mie? De ce plang acum pentru el?
Imi sterg lacrimile si pornesc repede spre living cu un Erick agitat dupa mine. Acolo ii observ pe Adi cu Esmeralda si Eddy cu Michelle. Se observa din priviri ca se iubesc. De ce nu putem fi si noi la fel? De ce?

-Vanessa! tipa el dupa mine. N-am vrut sa spun asta!
-Du-te dracu' de violator infect!
-Da, ai dreptate, te-am violat prima data dar acum ne-am tras-o din placere!
Cu aceste cuvinte ma inrosesc caci toti isi indreapta privire spre mine, sau doar mi se pare.
-Ordinar esti, ordinar ramai! Javra de om, baiat nenorocit ce esti! Afemeiatule, te urasc! Te urasc din inima! Ai caracter de rahat caci esti un orfan!

Cu aceste cuvinte, palma lui face contact cu fața mea iar eu fac cunostiinta cu podeaua. Mda, l-am jignit, si cu ultimul cuvant am jignit-o si pe sora lui, Michelle, si chiar si pe mine insami. Ma inchid in baie in baie iar Erick se duce in camera. Dau drumul la apa fierbinte si incep sa plang din toata inima. M-a durut faptul ca Erick a zis ca sunt doar o simpla atractie penteu el, m-a durut faptul ca l-am jignit, m-a mai durut si palma, dar nu m-a durut lovitura, ci gestul lui. E clar. Il iubesc si trebuie sa-i spun. Ies din baie in halat si ma indrept spre camera noastra. Minunat. S-a incuiat.

-Erick, deschide-mi.
-Pleaca!
-Te rog, deschide!
-Am spus sa pleci! spune el tipand.
-Nu plec pana cand nu-mi deschizi!
Ma asez joc pe parchet si astept sa-mi deschida. Aud ca deschide usa si intru inauntru. Il vad in pat plangand si mie mi se rupe inima. Ma asez langa el.

-Te rog, iarta-ma...ii spun eu.
-Nu. Ai spus-o din inima.
-Ba nu, in plus si eu sunt orfana!
-Nu, ma refer la celelalte cuvinte.
-Am spus la nervi...
-Nu cred.
-Intelege ca te iubesc si ma doare ca tu nu simti la fel!
-De unde stii?
-Pai asa ai zis!
-Nu-mi asculta cuvintele, asculta-mi inima. spune el punandu-mi mana in dreptul inimii lui si simt cat de tare bate.
-Vrei sa continuam? spune el pervers.
-Ce? spun eu zambind.
-Dragoste, ca noi nu facem sex.
-Da, vreau.
In cateva clipe halatul dispare de pe mine si continuam de unde am ramas.

×Perspectiva lui Michelle×
Imediat ce am ajuns in camera, dragul meu Eddy incepe sa ma sarute si sa dea jos hainele de pe mine, la fel fac si eu cu hainele lui.
-Draga mea, nu vrei s-o facem in dus? spune el pervers.
-Ba da! spun eu zambind.
Ne ducem in dus si ma tranteste pe un perete rece sarutandu-ma salbatic. ,,Camaradul" lui deja se intareste si el zambeste.
-Vreau sa te rasplatesc pentru ceea ce ai facut tu pana acum pentru mine. spun eu perversa si indata incep sa ii masez barbatia iar el scoate gemete de placere.

Dupa aceste cuvinte, ii iau erectia in gura si incep sa ma joc cu limba pe el de parca as linge o acadea. Peste 5 minute ii iau pentru ultima data ,,bomboana" in gura pana sa isi dea drumul, iar mai apoi intra in mine salbatic, amandoi scotand gemete puternice si cazand in amorul iubirii.
Iesim imbratisati din dus, ne bagam in pat si adormim linistiti si stransi imbratisati. Sunt fericita ca am alaturi langa mine baiatul pe care il iubesc atat de mult si sunt ferm convinsa ca imi impartaseste sentimentele.

VA URMA.

Hello, gata si cu capitolul 26. Stiu ca am fost extrem de vulgara dar sper sa nu va fi deranjat gandurile mele de a scrie asemenea scene. Capitolul 27 se va numi ,,Dezvaluiri dureoroase", nu va mai avea scene sexuale dar va avea limbaj licentios.
Va doresc un weekend frumos!

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum