Capitolul 18-Daimon

102 14 1
                                    

•Perspectiva lui Adi•
Dimineata. Ora 7:05. Soarele luceste si pasarile canta. Eddy a adormit la mine pe canapea. Mda...am stat si am vorbit de Esmeralda si Michelle pana la 3 dimineata. 'Ai si ce ma ustura fața...Ma ridic in pat, ma uit in oglinda si ma sperii de propriul chip. Incep sa zbier si sparg oglinda cu pumnul. Scot un chiot de durere caci acum mi-a tasnit sangele din toata mana. Eddy sare speriat de pe canapea, iar micuta mea Esmeralda iese din baie si vine fugind la mine in camera. Se schimba pentru scoala probabil, caci e in bikini si bustiera. Ce sexy e asa...Mrrrr...
-Ce s-a intamplat? spune ea cu pupilele dilatate de la sperietura. Vaii...ce ai facut?
-Sunt un urat! tip eu.
-Nu e adevarat! tipa si ea.
-Ba da!
-Ba nu, si azi dupa-amiaza mergem in Roma sa te operezi!
-Cine ti-a cerut acordul? Nu vreau! Mi-e frica de operatii!
-Nu te-am intrebat daca vrei, te oblig eu!
-Cine esti tu sa ma obligi?
-Poftim?!
-Scuze...
-Baii, e sormea totusi! tipa Eddy la mine.
Esmeralda o ia la fuga plangand si se inchide in camera.
-Esmeralda...
-Pleaca! tipa ea.
-Ce se intampla? spune Jasminne. Deschide-i!
-Niciodata!
-Imi cer iertare...
-Pleaca! tipa Esme cat o tin plamanii.
-Bine, voi pleca, si plec definitiv! Dar vreau sa stii mai intai ca, mie imi e frica de operatii deoarece asa am patit cu persoanele drage, suspin eu, si au murit! Daca iti doresti ca si eu sa am aceeasi soarta, sa nu ma mai vezi, e problema ta, nu a mea! spun eu tipand si ma intorc in camera.
×Perspectiva Esmeraldei×
Dupa un minut de tacere hotarasc sa deschid usa dar el nu mai e acolo, si eu n-am de gand sa ma duc dupa el.
-Urasc cand ma cert cu el, urasc neintelegerile, imi urasc viata! spun eu tipand. Mai nou, eu nu insemn nimic pentru el! tip eu cat pot de tare si incep sa plang.
Jasminne ma imbratiseaza dar nici una nu mai scoatem nici un cuvant. Ne pregatim pentru scoala si la 7:40 ajungem. Jasminne se aseaza in banca si incepe sa vorbeasca cu Justin. Eu sunt atat de somnoroasa incat vad ceata inaintea ochilor. Imi pun ghiozdanul pe scaun, ma duc la cuier sa-mi agat geaca si cand ma trantesc in scaunul meu pierzandu-ma printre ganduri, Daimon imi trage scaunul si cad pe spate lovindu-ma cu capul de pantofii chiulangiului de David care a venit la scoala dupa un semestru de absente. Toti incep sa rada, inclusiv Daimon si David.
-Ti-am spus eu ca-ti va parea rau. imi sopteste Daimon la ureche.
Ii arunc o privire urata apoi ma asez pe scaun, de data asta tinandu-l cu mana.
-Si care-i viata ta, drogatule? ii spun eu cu tupeu.
-Auzi, tu nu ma face pe mine...tila el dar se opreste la timp.
-Ca sa nu te mai fac asa, povesteste-mi viata ta.
-Deci, eu sunt provenit dintr-o familie de rahat, ca altfel nu ii pot spune...tata e un bogatas, mama o sarantoaca...Nu se iubesc si nu ma iubesc nici unul, nu m-au vrut niciodata. Eu stau cu tata, si da, sunt un Bad-Boy, fumez, ma droghez si beau, tata stie, ne certam in fiecare zi pe teama asta... Oh, mai vrei sa stii ceva? spune el si o lacrima i se prelinge pe obraz.
-Saracutul de tine...Imi pare rau...
-Acum povesteste-mi tu.
Ii povestesc tot.
-Nu mai pune atata suflet pentru un baiat, mie nu-mi pasa de fete. Le schimb ca pe sosete. Azi pe una, maine pe alta. Ma culc cu ele si dupa le dau papucii.
-Da' tu cati ani ai?
-17. Sunt repetent.
-Felicitari!
-Hai, fara caterinca.
-Cand vei iubi o fata, ma vei intelege. O sa vezi.
-Nu va veni vremea aia.
-Ba da. Vei vedea.
-Hai gata cu telenovelele. De acum tre' sa vina profa de romana.
-Mda...aia nu intarzie niciodata, firar ei...
Monica, tarfa scolii se apropie de mine razand cu o tinuta extravaganta si tranteste ziarul pe banca.
-Uite Esmeralda, ai aparut pe prima pagina cand ti-o trageai cu unul.
-Nu mi-o trageam cu el, eram sa fiu violata, tarfa ordinara, eu nu-s ca tine!
-Ce era sa zici si tu...in fine...Daimon, ce mai faci frumosule? spune ea asezandu-se cu fundul pe picioarele lui.
-Iesi acas' fa, curvo! I-ati fundul asta murdar de pe mine, poate ai vreo boala sexuala, defapt nu poate, sigur ai! spune el uitandu-se cu dezgust la ea.
Toti incepem sa radem. Profa de romana paseste in clasa si se uita uimita la noi.
-Ce se intampla? spune ea cu o voce enervanta.

VA URMA.

In poza la media e costumul de baie al Esmeraldei de dimineata atinci cand a venit la Adi in camera.
Capitolul 19 se va numi ,,Cautarea". Veti vedea ce ii va face Adi Esmeraldei si ce lucru va face ea cu disperare.
Mai sunt 3 ore pana va bate Miezul Noptii si vom intra in Noul An, anul 2016! Va doresc o seara frumoasa si sa aveti un an frumos! Va pup!

Razbunare cumplitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum