Visszatekintés:2011.Január.13
Az idő csak úgy szalad.A suli egy hete kezdőtött el,és szörnyen nehéz vissza szokni a tanuláshoz.Meg úgy az egészhez.Dolgozatokat írtunk már a második napon,így nagyon rá kellett gyúrnom a tanulásra,hogy be tudjam pótolni az elmaradásaimat.A félévi hajrák teljesen kifárasztanak,testileg és szellemileg is.De nem csak engem.Szegény Harold még a pékségbe is jár,és úgy tanul.Alig van időnk egymással foglalkozni,és félek,hogy Harrynek ez sok lesz,és szakít velem.Igaz,erre nem adott indokot,de szerintem megfordult a fejében.
-
A suli táskámba pakolom be a tancuccaimat,de úgy érzem valamit elfelejtettem,így újra átnézem a füzeteimet.Elvileg mindennek benne kéne lennie,így elkezdtem magamra venni azt az átkozottul csúnya suli egyen pólót.Miután felöltöztem és a hajamat egy lófarokba kötöttem a fejem tetéjére késznek nyilvánítottam magam.Lefáradtan léptem ki a szobámból,és indultam le a lépcsőn,mikor megpillantottam Harryt a bejárati ajtónak támaszkodva.A szívem hevesen kezdett el verni a látványától és automatikusan elmosolyodtam miközben felé igyekeztem.
-Reggelt!-Szaladtam oda hozzá trappolva,mire rám pillantott és elmosolyodott miközben kitárta a karjait.Szorosan hozzá bújtam és nagyot szippantottam az illatából amitől a pillangóim életre keltek.
-Jó reggelt Emz!-Tolt el egy kicsit magától,így tudott adni egy édes csókot az ajkaimra.Aztán még egyet.Imádtam amikor a mentolos fogkréme érződött az ajkain.
-Kérek még!-Húzott vissza magához amikor hátrébb léptem tőle és újra elkezdtünk csókolózni.Imádom vele ezt csinálni,mintha megszűnne a világ,csak őt érzem,és a hevesen verő szívemet.A kezeimet a hajába vezettem ami szokás szerint nagyon puha volt,miközben az ajkaink dominenciáért küzdöttek egymás ellen.
-Fúj,ti olyan nyálasok vagytok!-Gyúnyolódott rajtunk Gemma,aki ezek szerint időközben megérkezett.Nevetve húzódtunk el egymástól a Göndörrel,de mielőtt elengedett volna,nyomtam egy gyors puszit a felpuffadt szájára,majd elhúzódtam tőle,így feltárult előttem a mosolygó arca,és a csillogó,tiszta zöld szemei.
-Neked is jó reggelt!-Nyújtottam ki rá a nyelvem nyelvem játékosan miközben a cipőmért hajoltam le.Mikor mindenki elkészült és magunkra kaptuk a dög nehéz táskánkat kiléptünk a bejárati ajtót.Miután Harry bezárta kulcsra az ajtót felém nyújtotta a kezét amit boldogan fogadtam el és elindultunk a suliba.
-Hány órád lesz?-Nézett le rám Hazz oldalasan amikor már messziről lehetett látni a sulit.
-6,neked?-Kezdtem el cirogatni a kézfejét a hüvelyk-ujjammal,mire szorított egy kicsit a fogásán egy halovány féloldalas vigyorral az arcán amitől előbukkantak a gödröcskéi.
-Nekem is,de ma beszélni akarok Robbal,a főnökömmel,hogy csak három órát kelljen a pékségben lennem,ne négyet,nehéz így ez az egész.-Sóhajtott fel frusztráltan és a jobb vállán rántott egyet.A következő pillanatban Gemma sikkantott egy aprót,és Liam felé rohant aki mosolyogva várta a barátnőjét.Annyira aranyosak,látszik rajtuk,hogy őszintén szeretik egymást.
-Írtok ma valamiből?-Terelődött vissza a Göndörömre a tekintetem.
-Hál' Istennek,nem.Asszem pénteken fogunk töriből.-Gondolkozott el fél pillanatra összeráncolt szemöldökkel majd megborzongott amikor egy hideg szél fuvallat ért el minket.
-Uhm...Daviddel holnap meló után el megyünk focizni.-Tette hozzá,mire cseppet sem boldogan bólintottam válaszul.Soha sem kedveltem Davidet.Folyton csajozik és rossz társaságban van,nem szeretném ha Harold is elkezdene cigizni és piázni.
YOU ARE READING
One Millions /H.S./ |Befejezett|
Romance'Kedves Naplóm!A nevem Emilie Mattinson.15 éves vagyok,a Cheshire-i Holmes Chapelben élek.' Olvastam a tinédzserkori naplóm első pár mondatát mosolyogva.Miért mutatkozunk be egy könyvnek amit magunkról írunk?Vissza gondolva amikor írtam ezt a naplót...