Visszatekintés:2011.Jan.27.
Fetus night changes
Két hét telt ez azóta,hogy Harold jelentkezett online az X-factorba.Ahogy Lima meghallotta az ötletünket,kapott az alkalmon,és ő is jelentkezett újra.Róla tudtam,hogy gyerekkora óta énekel,és tehetséges is.Két évvel ezelőtt már megpróbálkozott,de Simon szerint még túl fiatal volt.Emlékszem,csak én tudtam megnyugtatni,hiába voltam mindössze 11 éves,ő pedig 14.Nagyon sokszor énekelt altatókat nekem amikor egymásnál aludtunk.Liam hét éves koráig a szomszéd házban lakott,majd elköltöztek pár utcával arrébb.Volt idő amikor kissé eltávolodtunk egymástól,mert elkezdték érdekelni a lányok s egyéb dolgok.Mint most is.Belépett az életünkbe a Styles testvérpár,és elrabolta a szívünket ezzel együtt az eszünket is.Jut eszembe,holnap leszünk hivatalosan két hónapja együtt a Fürtössel.És a holnapi napon lesz a meghallgatás is.Persze,ettől elszomorodtam,hogy nem lehetünk kettesben,de külsőleg nem mutattam ki.Nem akartam,hogy Harry rosszul érezze magát miattam,a holnapi napnak csak róla kell szólnia.Tudtam,ha minden a legnagyobb rendben fog menni -amit tiszta szívemből kívánok neki- és bekerült a műsorban,nem tud velem annyit foglalkozni mint eddig.De most nem lehetek önző,ez egyedül róla szól.
-Emilie!-Integetett egy kéz a szemeim előtt,mire kissé megráztam a fejem és vissza tértem a valóságba.
-Hm?-Néztem Harryre kérdőn,aki halványan elmosolyodott,így előbújtak a gödröcskéi,és nem bírtam ki,hogy ne nyomjam bele a mélyedésbe a mutató ujjamat,ezzel kuncogásra késztetve őt.
-Én most elmegyek...Izé dolgom van.-Köszörülte meg a torkát idegesen,ami felkeltett bennem egyfajta rossz érzést.Miben mesterkedhet?
-Mikor jössz?-Egyáltalán nem akartam,hogy sehová menjen.Talán elfelejtette,hogy holnap leszünk két hónaposak?Talán neki nem olyan fontos mint nekem,de akkor is...Nem esik jól.
-Egy óra.-Felelte kimérten,majd nyomott egy puszit a homlokomra és gyorsan ki slisszolt a szobámból.Oké,ez fura.Addig míg nem jön haza kezdenem kéne valamit magammal.Egy nagy sóhaj kíséretével felálltam az ágyamból,és elindítottam a kedvenc zenéimet,és elkezdtem rendet tenni a kissé kupis íróasztalomon.Fél óra alatt végeztem a pakolászással,így nem maradt semmi dolgom.Hasra feküdtem újra az ágyon,magam elé húztam a notebookom,és felléptem közösségire.Gondoltam posztolok Harryvel közös képeket,pár perc múlva már több tíz like gyülekezett a szerelmes képeink alatt.Legjobban apa kommentje lepett meg.'Aranyosak vagytok,de csak okosan!' igazán jól estek a szavai még ha más nem érezte volna ezt.Még húsz percet szörfözhettem a neten,és válaszolgattam a kommentekre amikor Harry tört be az ajtómon kissé kipirult arccal,ami kiemelte a zöld szemeit.Az órára pillantottam a 15:12 percet mutatott.Kevesebb mint egy órát volt el.
-Remélem tisztába vagy azzal,hogy a frászt hozod rám egész nap.-Durcáskodtam és a tekintetemet újra a képernyőre vezettem még ha nem is érdekelt mit látok rajta.A következő pillanatban éreztem ahogyan a matrac süpped mellettem és Harry nyom a csupasz vállamra egy nedves csókot amitől kirázott a hideg és kissé megborzongtam az érzéstől.
-Öltözz fel,mutatni akarok valamit.-Suttogott a fülembe amitől a pillangóim életre keltek.Imádtam amikor ezt csinálja,és ezzel ő is tökéletesen tisztába volt.Ahogyan a rekedtes hangját hallhatom közelről,és az ajkai néha hozzá érnek a fülemhez egyfajta extázis keletezik bennem.
-Nem mehetek így?-Biggyesztettem le az alsó ajkamat,és végig néztem az itthoni öltözékemen.Egyszerű szürke melegítő,bő pulóver.Tökéletesen kényelmes.
-Nekem így is jó vagy,de azért öltözz át.-Próbálta kedvesen elmagyarázni,mert tudta,ha olyat mond akkor megharagszom rá,és a vitáinkban fel fogom hozni.Feltápászkodtam miközben beletúrtam a hosszú hajamba és a szerkényem elé lépkedtem.Tudtam,hogy Harry imádja amikor a loboncomba túrok,ezt most is bizonyította a halk sóhajával amit hallatott.Egy magabiztos mosollyal az arcomon kezdem el keresgélni viszonylag meleg ruhákat.A sötét kék,szűk farmert és egy fehér kötött pulóvert vettem elő,majd vissza fordultam az ágyamon heverésző Harryhez aki minden egyes mozdulatomat árgus szemekkel nézte.
KAMU SEDANG MEMBACA
One Millions /H.S./ |Befejezett|
Romansa'Kedves Naplóm!A nevem Emilie Mattinson.15 éves vagyok,a Cheshire-i Holmes Chapelben élek.' Olvastam a tinédzserkori naplóm első pár mondatát mosolyogva.Miért mutatkozunk be egy könyvnek amit magunkról írunk?Vissza gondolva amikor írtam ezt a naplót...