Visszatekintés:2010
Érzelem hullám,fáradtság
Miután megkaptuk az alapos fejmosást arról,hogy bajunk is eshetett volna,és ha megfáztunk az a saját butaságunk miatt lesz.De szerintem Harryvel együtt mindketten tudtuk,hogy ez nem csak egy kis 'butaságról' szólt számunkra.Megismertük egymást minimálisan.
-Oké,most már nyomás a forró fürdő!-Utasított minket anya.-Így lehet meg tudjátok előzni a betegséget.-Tette hozzá Anne szigorúan.
Én egy halk 'oké'-t hallattam,Harold pedig úgy tett mint aki a katonaságnál készül végrehajtani egy feladatot,mire mi,nő neműek kinevettük.Egy szónak száz a vége,ért a nők nyelvén.
Elindultunk a lépcső felé,hatalmas tócsákat hagyva magunk után és tudtam,hogy ettől még inkább mérgesek lesznek ránk az anyukáink.Mivel mi,gyerekek kaptuk a felső emeletet,így két fürdőszoba jutott elosztásra hármunkra.Úgy állapodtunk meg,hogy Gemma és én kapjuk meg a nagyobbik fürdő szobát,Harry pedig kapott egy sajátot,ami kisebb volt a miénknél.Azt hiszem így egészségesebb mindenkinek.Harry előre engedett a lépcsőn és amikor köröbelül félúton járhattunk a cseppet sem hosszú lépcsőn megszólalt:
-Többször kéne ilyet csinálnunk,főleg így,hogy fehér nadrág van rajtad.-Hallottam meg a pimasz hangját,mire megállt bennem az ütő,és a lábaim is szintúgy megálltak a legfelső lépcső fok előtt.Reagálni nem tudtam semmit rá,hisz mit is mondhatnék?Küldjem el a fenébe?Az egyik felem ezt tette volna,a másik felem élvezte,hogy ezt mondta.Szóval a csend mellett döntöttem,mire Harry elnevette magát,zavaromban mozgásra bírtam a lábaimat,és elindultam a szobámba tiszta ruhákért.Azonban előtte megálltam Gemma ajtaja előtt ami nyitva volt,Harry is így tett,és amikor meglátott minket a lány az ajtajában,aki az ágyán hasalva feküdt elképedve nézett ránk aztán elnevette magát,ahogy csonttá vagyunk ázva.
-Hát ti mit műveletek?-Kérdezte nevetve,miközben előkapta a telefonját.
-Harryt vérbeli angollá változtattam!-Válaszoltam neki nevetve,Harry büszkén helyeselt mellettem állva.
-Hadd csináljak rólatok egy képet,fiatalság!-Kérte Gem,válaszul bólintottunk és nagy mosollyal az arcunkon,-még mindig teljesen vizesen-néztünk a kamerába,és a lány által elkészült első közös képünk Harryvel.
-Most már tényleg megyek fürödni,szörnyen rossz a közérzetem.-Panaszkodtam nekik,mire Harry bólintott,hogy ő is így gondolja,hogy ideje tényleg a fürdőt megpályázni.
-Aztán majd kérem beszámolót,hogy mi történt,részletesen!-Kiáltott utánunk Gemma,mikor kiléptünk a szobájából.
-Hát persze!-Szólt vissza a fiú a nővérének,aztán rám mosolygott,ezzel mutatta,hogy ami ma történt az köztünk fog maradni.
-Na viszlát kevésbé vizesen,bajtárs!-Búcsúztam a szobám mellett lakó,csapzott hajú Göndörtől,aki nem válaszolt csak halkan nevetve elvonult,hogy szedjen össze magának tiszta ruhát,aztán meleg viz alá tegye magát.
Mire én is össze szedtem a tiszta fehér neműt,és egy kényelmes öltözéket,addig a padló szőnyegen a hajam hagyott nedves pontokat.Hogy hogyan fogom kifésülni a loboncom azt nem tudom.Ezekkel a gondolatokkal indultam meg a Gemmával közös fürdőnkbe.
-
Már a félszáraz hajamat szárítottam,mert mára elegem van a vizes hajból.5 percre rá,már húztam ki a hajszárítót a dugóból,és kaptam fel magamra a ruháimat,aztán battyogtam ki a folyosóra a fürdőből. Mikor beértem a szobámba,akkor jutott eszembe,hogy egész nap egy pudingot ettem,mire a pocakom is megkordult,jelezve,hogy ha már eszembe jutott,akkor adhatnék ételt magamnak.Az érdekes gondolat menetemet Anya szakította félbe,aki mosolyogva jött be a szobámba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One Millions /H.S./ |Befejezett|
Romance'Kedves Naplóm!A nevem Emilie Mattinson.15 éves vagyok,a Cheshire-i Holmes Chapelben élek.' Olvastam a tinédzserkori naplóm első pár mondatát mosolyogva.Miért mutatkozunk be egy könyvnek amit magunkról írunk?Vissza gondolva amikor írtam ezt a naplót...