Visszatekintés:2011.Jan.14
Valahogyan sikerült elválnunk Harryvel a csoki-csók csatánk után,és befejeztük a süteményt ami nagyon finom lett.Majd elmentünk tusolni,hogy le mossuk magunkról a kaja maradékot,utána pedig szétválva a szobánkba mentünk aludni.Őszintén megvallva rettegtem álomra hajtani a fejem.Az álmom még mindig élénken élt bennem.Tisztán hallom a sírást,és ha becsukom a szemem akkor a feketeségből újra megjelenik a hasonmásom.Az őrületbe fog ez kergetni.A fejemre húzom a takaróm,és erősen a fülemre tapasztom,hátha elmúlik tőle a hang,de nem segített.Még egy órán keresztül szenvedhettem amikor gyomorideggel kopogtattam be Harry ajtaján.Csak remélni tudom,hogy fent van még.Amikor kinyitotta az ajtaját meglepődve nézett rám,majd megragadta a karom és behúzott az ágyához.Egy póló és alsó nadrág fedte a testét.A lábai hosszúak voltak,és aránylag vékonyak,látszott az alkatán,hogy nagyon magas lesz.
-Felkeltettelek?-Ültünk le mindketten az ágyra,és a lábaimat Harry combján pihentettem.
-Nem,tévéztem.Mi a baj?-Hajolt közelebb hozzám,és az arcomból kisimított egy kissé nedves tincset.
-Az álmom...Nem tudok tőle aludni,még mindig előttem van az a lány.-Vettem szaggatottan egy mély levegőt,és a vállára hajtottam a fejem.
-Alszol velem Szépség?-Éreztem a hanglejtésén,hogy vigyorog.Csak egyszer aludtunk együtt,de akkor nem voltak itthon a szüleink.
-Jó ötlet ez,Harry?-Néztem fel az arcára amin egy széles mosoly terült el,majd megrántotta a vállát és közelebb hajolt hozzám.
-Remek ötlet.-Suttogta majd megcsókolt amit mohón viszonoztam.A kezei a derekamra vándoroltak miközben óvatosan a hátamra fektetett,de a csókunkat nem szakította meg egy pillanatra sem.Automatikusan a lábaimat szétnyitottam,így kényelmesen el tudott helyezkedni köztük.Vadul faltuk egymás ajkát,miközben a kezei feltűrték a pólómat a hasamig,és a hasam alját kezdte el lágyan simogatni.Ahogy hozzám ért,egy teljesen új érzés kerített hatalmába.Érezni akartam őt és csókolni.A göndör hajába túrtam az ujjaimmal amitől egy rekedtes,halk nyögést hallatott és az érzésem még inkább fokozódott.
-Cseréljünk helyet.-Suttogtam alig érthetően az ajkára,de úgy látszik meghallotta,mert a hátára feküdt és engem húzott magára.Igazság az,hogy nem tudtam,hogy hogyan kéne ülnöm.Így hát úgy döntöttem,hogy a hasa aljára helyezkedem el.A nyakához hajoltam és nedves csókokat kezdtem hagyni a puha bőrön.Ahogy a kulcs csontját kezdtem el csókolni,éreztem ahogyan egyre gyorsabban kezdi el venni a levegőt, és liba bőr jelenik meg az egész testén.De én ennél többre vágytam.Kissé felemelkedtem róla,és elkezdtem a pólóját egyre jobban feljebb tűrni.Az arcára pillantottam,az ajkait rágcsálta miközben feszülten figyelte minden mozdulatomat.Féloldalas mosolyt terült szét az arcomon arra gondolva,hogy mekkora hatással vagyok az alattam fekvő fiúra.
-A kurva életbe!-Káromkodott és nagyon gyorsan lekapta magáról a pólóját ezzel kissé rám ijesztve.Ahogy a testére vándorolt a tekintetem nyeltem egy nagyot.A hasa aljára vezettem a kezeimet amitől megfeszült az egész teste.A köldöke felé nyomtam egy hosszú,nedves csókot majd elkezdtem felfelé puszilni egészen a nyakáig.Olyat tettem amit eddig még soha sem.A nyakára tapasztottam az ajkam és bátortalanul elkezdtem szívni,mire Harry újra felnyögött alattam,kezeit a fenekemre tette és megmarkolta azt,ami miatt el kellett a piros bőrétől váljak pár pillanatra.Újból elkezdtem szívni a bőrt,annyi különbséggel,hogy most erőteljesebb voltam.Mielőtt elhúzódtam volna a sérült területtől nyomtam rá pár nedves csókot.Pajkos mosollyal néztem le Harryre akinek az ajkai szét voltak nyitva a döbbenettől.
-Levegőt nem kéne venned?-Mosolyogtam rá ártatlanul,ám a következő pillanatban nekem állt meg a levegő vételem.Harry felült engem továbbra is az ölében hagyva és elkezdett vadul csókolni és a kezeit a melleimre vezette és megmarkolta azt,amitől elkezdtem nyöszörögni a szájába.Az érzések sokaságától végig futott valami a testemen amitől kirázott a hideg és kissé megremegtem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One Millions /H.S./ |Befejezett|
Romance'Kedves Naplóm!A nevem Emilie Mattinson.15 éves vagyok,a Cheshire-i Holmes Chapelben élek.' Olvastam a tinédzserkori naplóm első pár mondatát mosolyogva.Miért mutatkozunk be egy könyvnek amit magunkról írunk?Vissza gondolva amikor írtam ezt a naplót...